Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 14 яну 2018 08:42

Таблото мисля че беше от Волга (ГАЗ) 3110 и става 1:1.Мислих и разсъждавах дали да не сложа от някое е36 масово табло,но и то за съжаление ще е на 20 години.Та въпросното табло си го закупих от Таз тунинг.Изработката на пръв поглед изглежда добре,номерирани са бушоните и определено седят плътно и стегнато в таблото! :cheers:

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 05 юни 2018 11:51

И така от доста време не съм писал,мисля че от момента от когато беше колата на диното и имаше неуспех.Така след установените проблеми който имаше колата с крив изпускателен колектор откъм главата,проблем със зареждането на алтернатора и инсталацията се хванах и ги отстраних.

1-во свалих колектора и дадох го на шлайф челен,навих на ново термолента,като на 2 от рънарите ползвах старата за по-доба изолация и нова гарнитура.За монтажа използвах неръждаеми гайки,като за контра върху тях навих PAL-гайка.

2-ро премахнах оригиналния алтернатор на фиата(55а) и монтирах такъв от Фиат Croma 90ампера,който предварително го обслужих.

3-то премахнах цялата инсталация и заедно с един приятел навързах новата инсталация,пак ладова,но с ново бушонно табло и добре обезопасена.Има леки неща като оборомер,който има лека заигравка с мегата,но ще го нагласим.

И така дойде ред на диното.Колата вчера я качихме от 21:00 часа,че чак до 00:00 я въртяхме :whistle: (focus)

Резултати,са колкото хубави,толкова лоши и в същия момент,толкова задоволителни.Колата даде 180 коня на мотор и 230-240 нютона.Цялата тази мощ е на заводското налягане 0.5 бар.Температура на водата държи около 92-93-94 градуса,но не ги превишава,температура на входящия въздух е около 52-53градуса,напълно приемливо.

От гледна точка на сигурност,който е важния параметър за мен колата е изключително сигурна с тези настройки.Имах предложение да сложа електронен бууст контролер,чрез който да вдигна налягането на колата и да изкара малко по-добри показатели,но е напълно безмислено.Със сегашната турбина се получава тапа и няма смисъл да я насилвам повече.Това и е тавана на тази турбина.С другата повече.

Нещата който са на дневен ред е да източа маслото и да си налея това за пистата,с което ще карам,да прегледам ходовата част,в частност накрайниците и да направя един стенд.Останалото е каране,което липсваше пред последните 2 години и половина.

Надявам се скоро да направя едно пробно каране,за да видя как се държи и да уточня нещата. (victory)

Прилагам малко снимков материал.
Прикачени файлове
IMG_20180411_161921.jpg
IMG_20180411_161934.jpg
IMG_20180421_173703.jpg
IMG_20180501_162156.jpg
IMG_20180507_182246.jpg
IMG_20180513_180454.jpg
IMG_20180513_180521.jpg
IMG_20180516_082656.jpg
IMG_20180516_082711.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 08 авг 2018 13:41

Привет на всички!

Бавно, но славно напредваме.Наскоро обслужих и останалите неща по предницата а именно,нови вътрешни и външни накрайници+ кормилна щанга.Всичките ги взех на As Metal (също като шарнирите).Преди да ги монтирам,им демонтирах маншоните премахнат малкото грес, която имаха и им сложих нова грес и ги върнах маншоните обратно.След като завърших цялата манипулация си закупих и един усилител на кормилната кутия,което закупих от Таз-а.И така вече всичко монтирано по предницата,колата мина през завършителния етап а именно стенд.Настройките,който и зададохме са 2градуса и половина страничен наклон и около 5 градуса надлъжен.Стенда стана един път.

По колата останаха дреболий като по въздушния филтър една доработка да се направи и малко заигравка с водните съединения и едно ново масло и е готова за бой.Надявам се в края на септември да се съберем повече коли, с цел по-голямо забавление.

Прилагам малко снимков материал.
Прикачени файлове
IMG_20180806_080106.jpg
IMG_20180806_082238.jpg
IMG_20180806_083710.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 28 сеп 2018 14:37

Привет на всички!

И така след 3 години търпение,ъпгрейд и застой,най-накрая колата се качи отново на пистата.Повода на мероприятието беше за първи път да покарам със Жорко (LadaSport) на Калояново.Получи се незабравимо и прекрасно събитие.Бяхме около 17-18 коли,като от нашия отбор присъстваха Ванеца(2101),Ванко (Vanko),Янита със синята жигула от Силистра и за финал пристигнаха Дидко с бялата 2106 от Плевен заедно с Венци Кучев.Тук е момента да им благодаря на гореизброените хора,1-во за честта да ни уважат и 2-ро за прекрасните емоции.

Малко и за машината...
Колата от както бе сглобена нито беше тествана,нито карана.Единствено само на диното се даваше газ,като там не успях да видя как е сетъпа.Деня започна към 09:00 като докато разтоварихме стана към 10:00.До обяд някъде сесиите ги въртях с бавни обиколки от порядъка на 2 минути и 30 секунди с цел разработване на шпера,по-скоро правих осморки с цел да улегнат фрикционите.След това акцентирах върху спирачките.Там положението беше с нови дискове и накладки отпред,ново серво и като цяло бях на щрек,докато не се отпусна.След направени 1-2 часа спокойно каране се отпуснах и накладките бяха слегнали и започнах да давам газ.
Накратко колата е огън! Откъм поведение е изключително послушна.Окачването е повече от добре,с полиуретана нещата са супер.Спирачките кокал.При леко усилие колата спира като истинска кола.
Двигателя се представи отлично без забележки с нормална температура на водата повече от 90-92 градуса не вдигаше,налягането на маслото не е паднало под 4 бара,даже при ръчка отива към 5 бара,температурата на маслото повече от 90 градуса не превишаваше.

Единствения проблем беше със скоростите.При връщане на предавка от 4-та на 3-та хъркаше кутията,като към края на дена се оправя проблема с превключване с междинна газ,но към края на деня почнаха да вият скоростите,въпреки това за мен това не е проблем,имайки впредвид че кутията струваше 40 лв :)

Най-доброто време на машината беше 1.16.377,като това време се постигна със стрийт гуми на 3 години,много ранно спиране на правата и доста грешки от траектории.Спокойно с този сетъп и гуми мисля да се свали време около 1.14.

Надявам се тази година да направя поне още едно каране,за да видя и да понаваксам от каране.За съжаление за тези 3 години съм позабравил малко нещата.Въпреки че целта на мероприятието беше да се повозим и забавляваме.

Набелязал съм до оправя проблема със ладовото казанче което постоянно сълзеше...(едно ладово по спирачките и то ще се предаде :) )
*да сваля волана една идея надолу и малко към мен да го дръпна;
*и понеже тампона на стаб.щангата отляво на гредата беше мръднал и него да направя.

Като цяло дребни неща,който смятам да изчистя и да наблегна на каране пред идния сезон.
Ето 1-2 снимки от карането.Другия път очаквам по-голям състав,за да умножим кефа х2 (victory)
Прикачени файлове
42572499_1848807208500885_8842850449963876352_o.jpg
42667531_10214869966357069_4562435800242847744_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 03 апр 2019 19:56

Привет на всички!
От доста време не съм писал,поради една или друга причина... :whistle:
По колата от последното каране през септември настъпиха леки промени като разпънка на предния кош,добавяне на задна стабилизираща щанга.Като цяло не усетих промяна от разпънката,също така и от щангата,но затова по-надолу в темата.

На 30.03 и 31.03 имах честта да направя 2 последователни дни на писта Дракон с.Калояново.Мога много подробен да бъда,но ще гледам да направя резюме.В съботния ден колата се представяше прекрасно.Замисъла на съботния ден бе да усета как са промените по окачването,които бяха ту партс,нито бяха ефекта уау,нито пък помогнаха,даже както доста хора споделиха е че е безмислена,но това ще се потвърди след няколко бъдещи проби.Та... съботния ден мина със возене на много приятели и идеята беше да се усети колата.За периода от 2014 последното ми каране до ден днешен 5 години са изключително много време,през които автомобила се разви,но същевременно съм загубил и усет за каране....Към края на деня имах лек проблем с планката на стаб.щангата.Причината беше прецакана резба и от 2-те страни към гредата.По една или друга причина,мислих вариант с който да я оправя за неделния ден.След като не стана с крепеж и плашка,спасението дойде и то директно от Плевен.Тук е момента да благодаря и на Кими (с мантата) за съдействието че имаше CO2 и решихме проблема на пистата.Макар и да беше станало 21:30 вечерта се оправихме с Жорко (LadaSport) и се видяхме с Денис,Деян Попов (от Плевен) и DJ Toppy (2103)-за по-старите играчи във форума.

В неделния ден колата стартира успешно,без абсолютно никакви проблеми.Направих няколко сесии,след което стартирахме с бързите лади на решетка.Бях притеснен от няколко факта:
1-во каране под този формат
2-ро сложих семи-сликове с който не знаех как държат
3-то не стартирах добре

Въпреки това като за край на деня записах 1.15.153 най-добро време,което е много далечно от времената които може да постигне автомобила,все пак с дървено каране и грешни траектории е добре(лично не съм доволен).

И все пак успях да се видя с много фенове,приятели и познати.Получих похвала за вложените старания и усилия по автомобила,което за мен е много по-голяма награда от купите.

Имах честта да карам на любимото ми състезание(това е първото състезание на което, за първи път съм карал колата) и то с човек с който от 16 годишни сме искали да участваме в подобен формат.

Като за финал.Колата се представя изключително,като за напред ще иска турбина (и другите неща към нея).Замислил съм нещата,но да видим кога ще се случат.Ще се постарая тази година да направя 2-та кръга на дракона през септември и ноември.

Прилагам 2-3 снимки от бокса,а тези дни ще прикача и останалите от мероприятието.
Прикачени файлове
20190330_092410.jpg
20190329_183046.jpg
DSC04874.JPG

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 11 апр 2019 11:19

Малко снимки и от съботно-неделния ден. (tease)
Прикачени файлове
FB_IMG_1554354409012.jpg
FB_IMG_1554354409012.jpg (22.13 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651556978.jpg
FB_IMG_1554651556978.jpg (28.61 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651662687.jpg
FB_IMG_1554651662687.jpg (36.96 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651574584.jpg
FB_IMG_1554651574584.jpg (37.61 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651655250.jpg
FB_IMG_1554651655250.jpg (51.13 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651580895.jpg
FB_IMG_1554651580895.jpg (31.33 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554651541788.jpg
FB_IMG_1554651541788.jpg (25.9 KиБ) Видяна 322 пъти
FB_IMG_1554653127914.jpg
FB_IMG_1554653127914.jpg (26.12 KиБ) Видяна 322 пъти

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост