Lada Vesta - xm_net

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
sataN
Мнения: 386
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 23

Lada Vesta - xm_net

Мнение от sataN » 23 май 2020 14:23

На 102 градуса се включва перката за охлаждане. Ей за това е направена тази настройка да показва от 55 до 105 градуса винаги 90 да не се занимават сервизите с глупости :)
Прикачени файлове
IMG_20200523_142231.jpg
IMG_20200523_142231.jpg (153.31 KиБ) Видяна 670 пъти

Потребителски аватар
Doks
Член на Лада Клуб България
Мнения: 41
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Doks » 23 май 2020 14:50

Но влиза в червеното ако ако не включа климатика.

xm_net
Мнения: 228
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 75
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 23 май 2020 18:53

Предполагам, че това го виждаш, защото си настроил прибора за температурата да показва реално. Иначе просто щеше да е същото, само че стрелката щеше да си стои на 90 градуса и ти нямаше да имаш възможност да видиш, че всъщност температурата се качва. Интересно ми е как реагираха хората от НАР, като видяха, че уредът ти показва над 90 градуса... (hiro)!

Потребителски аватар
Doks
Член на Лада Клуб България
Мнения: 41
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Doks » 24 май 2020 08:24

Не знам какво са гледали и какви реакции са има ли чаках отвън. Значи стрелката да е в червената зона е нормално да си карам и да си свиркам ? :)

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1261
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 22
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

Lada Vesta - xm_net

Мнение от white_shark » 24 май 2020 14:36

Според тоя документ на предната страница 55-105 реални градуса са 90 по показание на уреда. Дефакто при теб щом стрелката почва да отива след 90 реално превишава 105 градуса. Ако всичко работи нормално разбира се.
Включвайки климатроника покрай въртенето на перката за климатичния радиатор се охлажда и водния. Въпросът е при напълно изключен климатроник самостоятелно дали се включва перката, за да се охлади?

xm_net
Мнения: 228
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 75
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 24 май 2020 15:56

Ще взема тези дни в името на експеримента да направя проба и да видя какво ще отчете цифровият индикатор на температурата...!

sataN
Мнения: 386
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 23

Lada Vesta - xm_net

Мнение от sataN » 24 май 2020 17:28

:arrow: :arrow:
Всъщност се включи на 102 но докато го снимам стана 101.
Прикачени файлове
Screenshot_2020-05-23-14-20-32-415_com.clockworkbits.piston.jpg

Nicko
Мнения: 63
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 9
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 25 май 2020 22:03

От въпрос зададен на “техник” на вносителя отпреди доста време за включването на перката, човека ми отговори че е на 103 градуса. Понеже се наложи доста натоварено шофиране в трафик , а бяхме на 19-20 000 а не бях чувал вентилатора да работи. Та това е което мога да дам като информация, вероятно и при Веста е същото . И понеже на Гранта, температурата на двигателя е на дисплея - да , точно на 103 градуса се включи вентилатора. Не си спомням на колко изключи , моля за извинение за което.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 117
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 24
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Стаменов » 28 май 2020 15:31

На 103 градуса включват перките през компютъра. Така е поне откакто АвтоВАЗ вграждат компютри. Което като температура си е честно казано многовато за нашия климат. На 10-ката поне е лесно - там дупката за термодатчик на радиатора е лесно затапена и чрез една най-проста електросхема през реле се слага Самаров датчик, или всеки с подобна резба. Аз лично съм си сложил такъв да включва на 92 гр. и да изключва на 88, щото самаровия като температура пак ми идва високо (99-92гр).

А иначе уредите по таблото са доволно не-линейни като показания - примерно, това че е "в червеното" далеч не означава че температурата е много над 100 градуса. Съгласен съм с колегите, че именно заради такъв "свръхкритичен" поглед от потребителска гледна точка вече тия уреди ги правят да показват едно и също в някакъв широк диапазон. Колегата да отговори наистина дали си е пререгулирал уреда да показва точно. Щото ако не е, тогава наистина може да има проблем.

xm_net
Мнения: 228
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 75
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 28 май 2020 21:49

Не съм специалист и затова не се наемам да споря, познанията ми са свързани с вече не малкото използвани лични автомобили, но не ми се вижда логично да сложа датчик, който да ми пуска вентилатора на 92 градуса при условие, че пълното отваряне на термостата е на 102 градуса (за Лада Веста конкретно става дума)...!

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 6 госта