ВАЗ 2105 - v_gelinski

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 125
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 9
Местоположение: София

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от Мишо » 24 мар 2021 14:55

Добра работа с изгнилия ботуш, като за временно решение. Може да изкара и повече от очакваното.
Относно стоповете, с полиране биха могли да се пооправят освен ако не са пожълтели в дълбочина. Ако са напукани, оправия няма.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5818
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 282
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от LADA-2107 » 24 мар 2021 21:47

Не мога да разбера защо хората толкова се бият за тези Самарови главини. Нямам предвид конкретно Вальо, а като цяло. Само защото са нерегулируеми? Това ли е? Имаш двуредов съчмен лагер в единия случай срещу два ролкови лагера в другия случай. Според мен ролковите могат да понесат много по-голямо натоварване, тъй като имат доста по-голяма контактна площ между ролките и гривните, от колкото съчмените. При конусните винаги остава възможността за реглаж при появата на минимално износване/луфт. Реглажа не смятам, че е нещо кой знае какво или, че трябва да се прави често.

Ако пропускам нещо, кажете.

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1075
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 78
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от v_gelinski » 24 мар 2021 22:53

Аз все още не знам, защото не съм имал възможността да ги карам, след някоя друга година ще ти кажа :D. Иначе да, от една страна си прав, че може да регулираш и да им удължиш пробега, но практиката (поне при мен, вече трети път) показва, че докато се сетя да регулирам и изобщо да проверя луфта и лагерът вече е за смяна. Допускам, че може и да не остана доволен от самаровите, но старите главини си седят в мазето, така че нищо не губя.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1075
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 78
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от v_gelinski » 31 мар 2021 13:10

Сашо, правилно съм запомнил, че е 18мм.
IMG_20210328_182545.jpg
Ако някой се чуди как изглеждат нови стопове в/у неизмита кола, ето как:
IMG_20210328_182659.jpg
Понеже знам какво стана със старите стопове, реших че тези няма просто ей-така да ги слагам, а ще пробвам по някакъв начин да ги защитя. Дадох ги на един приятел да ги лакира, но се оказа, че лакът ги разтваря. Затова реших да ги фолирам, според рекламата фолиото е супер здраво, пази от УВ лъчи, рентгенови лъчи, гама лъчи, бързи неутрони и запазва свойствата си 7 години. Това за седемте години наистина го пишеше де, другото е леко преувеличено. За парите, които дадох за 2 стопа + фолирането им, можеше да си купя 4 съветски стопа за ВАЗ 2102 на спекулативна цена. Затова ако и този път избелеят бързо по-скоро ще търся вариант за евтин и масов еквивалент, който няма да ми е проблем да го сменявам всяка пролет (tease)
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5818
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 282
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - v_gelinski

Мнение от LADA-2107 » 31 мар 2021 22:32

Ето ги моите. Едната стандартна от ТАЗ другата от групите.
Прикачени файлове
20200416_174500.jpg
20200416_174607.jpg
20200416_174332.jpg

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта