
След оглед на маншоните на каретата те са тръгнали да си заминават, по точно отляво само. Като цяло съм ги сменял 2016-та година, с изключение на предно външно ляво което пак го сменях преди 3-4г.
Ляво: Дясно: Ще ги сменявам пак всичките защото трябва да сменя и маслото на скоростите, та всичко в комплект.


Машноните които взех са комплект всичко.
Lobro 306411: SKF VKJP 3008: Пистов ремък и ролка Gates, ремъка такива се опаковаха и като оригинални.
За ангренажен ремък намерих комплект с водна помпа Gates KP55468XS - 122лв, като комплекта е по евтин значително от само обтяжната ролка в НАР.

И реших вече да сменя и семерингите, които въпреки че не са протекли още вече са на доста километри. Взех оригинални, които въпреки цените в момента тук пак са по евтини от аналогични маркови от правилния материал като оригиналните. Позалежали са, но такива имаше. Пък и това не е кой знае колко оборотна част. Големия го взех да си го имам, не че ще седна без причина да свалям скоростната кутия.
Един от болтовете на капаците на ремъка т.е. този при датчика на коляновия вал вече беше така ръждясал от солта дето пръска там че не можа да се развие и се наложи да го отсека с голяма ответка и чук. Купих нов заден капак от НАР за 2112 който не е като за 21124, но такъв имаше. В крайна сметка без преправяне не става и за да се нагоди трябва целия комплект капаци, защото са различни, макар и с малко. Та си залепих моя който счупих: Имаше малко зор със свалянето на долната шайба която не е сваляна никога и след безсмислено творчество да си правя специална скоба я свалих с обикновен коларски болт ф6 от железарията, възможно на дълъг и обратен чук. Свалих я с минимални наранявания, годна е за употреба, но все пак си взех нова която все още е само 14.40лв.

От цялото нещо вече колата е и с нов тип антфриз Motul Auto Cool Optimal Ultra G12. И съответно щателна промивка с вода защото стария беше G11 и тях ги дават да не се смесват.