ВАЗ 21061 - Дрон

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1477
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от Дрон » 14 авг 2010 20:05

Това е ясно за вътрешните фуги и заварки боди 999 за отвън и важните места на кар системс силикона
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2230
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от auto_forum » 29 сеп 2010 19:22

Искам да се посъветвам с теб пак и другите да кажат кое е правилно. Ако е гол метала и се налага китосване трябва ли първо да се грундира метала и после да се китва или първо кит после грунд? На няколко места гледам първо китват после грундират. Има ли значение кое ще е първо?

Потребителски аватар
MOSFET400
Мнения: 627
Регистриран: 31 юли 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от MOSFET400 » 29 сеп 2010 19:57

Това което аз знам е че китът лови по- здраво за метала, от колкото боята.

Потребителски аватар
to6o-2101
Мнения: 1087
Регистриран: 25 март 2008
Репутация: 0
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от to6o-2101 » 01 окт 2010 17:57

До някъде си прав но да не забравяме, че кита е хигроскопичен и при най-лекото надраскване на боята започва да влиза вода в кита и да достига ламарината, която пък ръждясва и кита пада.
Моя съвет е да минеш с грунд преди кита и след кита та да може да се запечата.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от BaiLamarin » 01 окт 2010 22:19

Тоше, под кита и без надраскване ръждясва. По учебник е - нитроцелулозен грунд /има и цинков такъв/ и после китосване. При шлайфане ако се протрие- пак грунд и тогава шприц- кит- той също не е основа за гола ламарина. рядко се спазва, но това е истината. Най- лошото е кит на непочистена ръжда. И най- често срещано. Казаното не е във връзка с неговата кола- мъчи се да я обработи. Предупредих те за Боди 999, но след 3 зими ще разбереш защо не се слага латекс до ламарина. :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1477
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от Дрон » 05 окт 2010 18:37

За цинков грунд кит не хваща, или може да хване, но е таквава разправия, че не си е работа. Цинка е много ронлив, начина да китосваш върху него е само като премахнеш ронливия слой и оставиш този, който вече се е свързал с метала. А това става много, много бавно и ще трябва няколко ръце грунд и търкане с парцалче или много фина телена четка.

Аз ако оновата не е епоксиден грунд, бих китосвал на метал. Другото само по-зле ще стане. Също бих пасивирал метала с ръждопреобразовател, който след това се измива с бензин или коресилин и фина телена четка.


А по темата за боди999 както и да е решил съм с това ще е, а и вече е късно. Мазано е около 2 месеца преди да стане на въпрос. Като стане готова, след толкова труд тази кола зима няма да види ;) ако трябва гуми ще горя пред блока и зима няма да има!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1477
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от Дрон » 30 дек 2010 14:00

Малко продължение, за сега обаче проекта е замразен поради атмосферни и финансови условия ;)
Прикачени файлове
P1060082.JPG
P1060083.JPG
P1060090.JPG
P1060095.JPG
P1060094.JPG
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1477
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от Дрон » 30 дек 2010 14:02

И малко преди това
Прикачени файлове
P1060012.JPG
P1060013.JPG
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1477
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от Дрон » 30 дек 2010 14:07

И още по-по-преди
Прикачени файлове
P1060002.JPG
P1060004.JPG
P1060005.JPG
P1060006.JPG
P1060009.JPG
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2799
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 - Desert Ant

Мнение от butaloto. » 30 дек 2010 14:52

Браво, честити нови страници! Уцели ли някакви диагонали по зададените стойности? :D Вече има по-завършен вид, мисля, че лека-полека вече се движиш към финала.. за националния събор ще я разходиш ли за конкурсите в Сливен? :P Давай, като стигнеш до моята квалификация, звънкай! Ще помагам за мотора, окачване, ел. инсталацията, интериора... за още месец работа при добри атмосферни и финансови условия е запалила. ;)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Заключена

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост