Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 14 яну 2018 08:42

Таблото мисля че беше от Волга (ГАЗ) 3110 и става 1:1.Мислих и разсъждавах дали да не сложа от някое е36 масово табло,но и то за съжаление ще е на 20 години.Та въпросното табло си го закупих от Таз тунинг.Изработката на пръв поглед изглежда добре,номерирани са бушоните и определено седят плътно и стегнато в таблото! :cheers:

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 05 юни 2018 11:51

И така от доста време не съм писал,мисля че от момента от когато беше колата на диното и имаше неуспех.Така след установените проблеми който имаше колата с крив изпускателен колектор откъм главата,проблем със зареждането на алтернатора и инсталацията се хванах и ги отстраних.

1-во свалих колектора и дадох го на шлайф челен,навих на ново термолента,като на 2 от рънарите ползвах старата за по-доба изолация и нова гарнитура.За монтажа използвах неръждаеми гайки,като за контра върху тях навих PAL-гайка.

2-ро премахнах оригиналния алтернатор на фиата(55а) и монтирах такъв от Фиат Croma 90ампера,който предварително го обслужих.

3-то премахнах цялата инсталация и заедно с един приятел навързах новата инсталация,пак ладова,но с ново бушонно табло и добре обезопасена.Има леки неща като оборомер,който има лека заигравка с мегата,но ще го нагласим.

И така дойде ред на диното.Колата вчера я качихме от 21:00 часа,че чак до 00:00 я въртяхме :whistle: (focus)

Резултати,са колкото хубави,толкова лоши и в същия момент,толкова задоволителни.Колата даде 180 коня на мотор и 230-240 нютона.Цялата тази мощ е на заводското налягане 0.5 бар.Температура на водата държи около 92-93-94 градуса,но не ги превишава,температура на входящия въздух е около 52-53градуса,напълно приемливо.

От гледна точка на сигурност,който е важния параметър за мен колата е изключително сигурна с тези настройки.Имах предложение да сложа електронен бууст контролер,чрез който да вдигна налягането на колата и да изкара малко по-добри показатели,но е напълно безмислено.Със сегашната турбина се получава тапа и няма смисъл да я насилвам повече.Това и е тавана на тази турбина.С другата повече.

Нещата който са на дневен ред е да източа маслото и да си налея това за пистата,с което ще карам,да прегледам ходовата част,в частност накрайниците и да направя един стенд.Останалото е каране,което липсваше пред последните 2 години и половина.

Надявам се скоро да направя едно пробно каране,за да видя как се държи и да уточня нещата. (victory)

Прилагам малко снимков материал.
Прикачени файлове
IMG_20180411_161921.jpg
IMG_20180411_161934.jpg
IMG_20180421_173703.jpg
IMG_20180501_162156.jpg
IMG_20180507_182246.jpg
IMG_20180513_180454.jpg
IMG_20180513_180521.jpg
IMG_20180516_082656.jpg
IMG_20180516_082711.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 08 авг 2018 13:41

Привет на всички!

Бавно, но славно напредваме.Наскоро обслужих и останалите неща по предницата а именно,нови вътрешни и външни накрайници+ кормилна щанга.Всичките ги взех на As Metal (също като шарнирите).Преди да ги монтирам,им демонтирах маншоните премахнат малкото грес, която имаха и им сложих нова грес и ги върнах маншоните обратно.След като завърших цялата манипулация си закупих и един усилител на кормилната кутия,което закупих от Таз-а.И така вече всичко монтирано по предницата,колата мина през завършителния етап а именно стенд.Настройките,който и зададохме са 2градуса и половина страничен наклон и около 5 градуса надлъжен.Стенда стана един път.

По колата останаха дреболий като по въздушния филтър една доработка да се направи и малко заигравка с водните съединения и едно ново масло и е готова за бой.Надявам се в края на септември да се съберем повече коли, с цел по-голямо забавление.

Прилагам малко снимков материал.
Прикачени файлове
IMG_20180806_080106.jpg
IMG_20180806_082238.jpg
IMG_20180806_083710.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 28 сеп 2018 14:37

Привет на всички!

И така след 3 години търпение,ъпгрейд и застой,най-накрая колата се качи отново на пистата.Повода на мероприятието беше за първи път да покарам със Жорко (LadaSport) на Калояново.Получи се незабравимо и прекрасно събитие.Бяхме около 17-18 коли,като от нашия отбор присъстваха Ванеца(2101),Ванко (Vanko),Янита със синята жигула от Силистра и за финал пристигнаха Дидко с бялата 2106 от Плевен заедно с Венци Кучев.Тук е момента да им благодаря на гореизброените хора,1-во за честта да ни уважат и 2-ро за прекрасните емоции.

Малко и за машината...
Колата от както бе сглобена нито беше тествана,нито карана.Единствено само на диното се даваше газ,като там не успях да видя как е сетъпа.Деня започна към 09:00 като докато разтоварихме стана към 10:00.До обяд някъде сесиите ги въртях с бавни обиколки от порядъка на 2 минути и 30 секунди с цел разработване на шпера,по-скоро правих осморки с цел да улегнат фрикционите.След това акцентирах върху спирачките.Там положението беше с нови дискове и накладки отпред,ново серво и като цяло бях на щрек,докато не се отпусна.След направени 1-2 часа спокойно каране се отпуснах и накладките бяха слегнали и започнах да давам газ.
Накратко колата е огън! Откъм поведение е изключително послушна.Окачването е повече от добре,с полиуретана нещата са супер.Спирачките кокал.При леко усилие колата спира като истинска кола.
Двигателя се представи отлично без забележки с нормална температура на водата повече от 90-92 градуса не вдигаше,налягането на маслото не е паднало под 4 бара,даже при ръчка отива към 5 бара,температурата на маслото повече от 90 градуса не превишаваше.

Единствения проблем беше със скоростите.При връщане на предавка от 4-та на 3-та хъркаше кутията,като към края на дена се оправя проблема с превключване с междинна газ,но към края на деня почнаха да вият скоростите,въпреки това за мен това не е проблем,имайки впредвид че кутията струваше 40 лв :)

Най-доброто време на машината беше 1.16.377,като това време се постигна със стрийт гуми на 3 години,много ранно спиране на правата и доста грешки от траектории.Спокойно с този сетъп и гуми мисля да се свали време около 1.14.

Надявам се тази година да направя поне още едно каране,за да видя и да понаваксам от каране.За съжаление за тези 3 години съм позабравил малко нещата.Въпреки че целта на мероприятието беше да се повозим и забавляваме.

Набелязал съм до оправя проблема със ладовото казанче което постоянно сълзеше...(едно ладово по спирачките и то ще се предаде :) )
*да сваля волана една идея надолу и малко към мен да го дръпна;
*и понеже тампона на стаб.щангата отляво на гредата беше мръднал и него да направя.

Като цяло дребни неща,който смятам да изчистя и да наблегна на каране пред идния сезон.
Ето 1-2 снимки от карането.Другия път очаквам по-голям състав,за да умножим кефа х2 (victory)
Прикачени файлове
42572499_1848807208500885_8842850449963876352_o.jpg
42667531_10214869966357069_4562435800242847744_n.jpg

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост