Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 19 сеп 2016 08:00

Бавно вървят работите по колата,понеже сезона малко отпускарски,пък и до скоро имах ангажимент с университета.Та мотора вече е коша,съединителя е сложен,кутията също.Остава да и се затвори тунела,след като бе отрязан,да и се направи стойката която държи кутията и да се уточняват нещата с кардана.В това време реших да си монтирам вфтс крилото което взех от Цеко,купих си боркорона и нитове и се захванах.Не стана по най-добрият начин,но все пак е добре тези дни се очаква да премина и да успея да си монтирам задният мост и да си направя стойка за новия резервоар.Ето малко снимков материал...
Прикачени файлове
13933299_10205953229264012_210485464_n.jpg
13933299_10205953229264012_210485464_n.jpg (41.15 KиБ) Видяна 2849 пъти
14330144_10206225263864707_3842852508652095958_n.jpg
14368871_10206225264264717_4700594171895911798_n.jpg
14344924_10206225264904733_8196994535621793635_n.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 02 ное 2016 16:54

Скоро не сме писали,та да раздвижим малко темата.Вече моста е качен отзад.Като прехвърлях полуоските забелязах,че единият лагер имаше лек шум и го смених.Интересното е че и 2-та бяха нови и бяха направили 1 Калояново.След това налях и новото масло за шпера,пое 1,5л за моя радост течове няма.Между другото успях да отрежа тунела за новата кутия getrag 260 от бмв,направихме и стойката за кутията към купето,която стана повече от добре.За кутията сложих и най-здравото бмвджийско каре (голямото).Кардана е уточнен вече ще бъде бмв целия само задната опашка е отрязана и ще бъде заварена ладова,за да стане връзката със задният мост.Надявам се да успеем да затворим тунела и да качим кардана.Също така позиционирах кулера,водният радиатор и масленият радиатор.За съжаление масленото радиаторче не успях да го скрия и се наложи да резна малко от решетката,но изхлежда добре.Направих си кутийки за уширенията заварих ги и им ударих боя.Скоро продължение...
Прикачени файлове
IMG_20160923_191959.jpg
IMG_20160923_201821.jpg
IMG_20161102_141710.jpg
IMG_20161016_135940.jpg
IMG_20161016_135950.jpg
IMG_20161102_141845.jpg

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 27 ное 2016 13:53

Дойде време малко повече да разкрия по колата,а по-точно за двигателя.Един ден ходейки до сервиз Немокар в Пловдив относно информация за преходния фланец на скоростната кутия видях сваленият турбодвигател на Ники от легендатният Фиат.От лаф на лаф на майтап го и спазарихме.Казах си вместо да се пускам във филма с 1.8т да го насаждам реших да взема този.
Нещата който знам за мотора не са много.Именно метална гарнитура на главата Ковани бутала,биели,шпилки на глагава Wiseco преработен картер,маслено охлаждане фланец за бмв кутия, преработен съединител и куп още работи,който не знам...По последна информация колата е била ~290 коня.
след покупката ми ред беше за монтаж.Оригинално си заспа на тампоните,но от там започнаха други неща.Всмукателя опираше и се наложи да хо сменя с такъв от Фиат типо.Пак не дойде както трябва, но за сметка на това с няколко чука по сервото се оправиха нещата.Следва да го измия идната седмица да му кача дросела и да го стегна за главата.
Изпускателя вече е качен,но малко история к за него.Преди мотора се е карал с турбо с т3 фланец наложи ми се да го отрежа и на лазер да си пусна нов т25 фланец.След като го заварихме отидох и му ударихме челен шлайф.След което си купих метална гарнитура.Дойде ред и на турбото след уточняване на местоположението му се наложи да отрежа и заваря студената част.Толкова игра за това турбо....
Кулера на колата заложих на Рено.широк,висок,но тесен.Перфектно заспа зад решетката.Водният радиатор е от бмв е39 3.0D-една идея по широк от нивовия и своевременно по-дебел.Перката все още не съм измислил от какво ще е ,но скоро ще е ясно.Колата ще се кара без термостат.Също се надявам да навържа и водите тази седмица.
Трансмията е качена кардана е уточнен остава само да се монтира и затвори тунела.
По горивната система съм заложил на 630cc дюзи който ще са повече от достатъчни.
Резервоара оригиналният го разкарах.Сложих трабантов,изпадна ми чисто нов.Също така приготвих и catch tang.Колата ще се кара с 2
бензинови помпи.Бензинопроводите ги разкарах и смятам да сложа газаджийски тефлонови.
Общо взето колата се прави наново и цялосто.Не знам за вас,но нямам търпение догодина да я покарам и да и се нарадвам .
Живи и здрави догодина се надявам на ретрото да е готова и да я видим във крайна фаза.
Прикачени файлове
IMG_20161125_170906.jpg
IMG_20161125_170221.jpg
IMG_20161118_151433_1.jpg
IMG_20161118_120532.jpg
IMG_20161109_135455.jpg
IMG_20161102_123419.jpg
IMG_20161102_141904.jpg
IMG_20161102_141813.jpg
IMG_20161029_182805.jpg

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1537
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от tojaga » 27 ное 2016 22:22

Митак, с този двигател трябва да минеше на голям цолаж гуми. С тези 15-ки ще бъде тегаво. Иначе евла! Ще стане, дано само успееш да я вакараш в пътя.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 08 дек 2016 11:13

Евгени имам ги чисто нови гумите смятам да покарам с тях,пък то ще си покаже.
Вчера поредният тежък ден със жигльортека.Понеже имах проблем със един теч от семеринга на лявата полуоска,свалих полуоската семеринга беше правилно набит,изчистих,обезмаслих и преди да събера намазах със силикон втулката,която държи лагера,понеже имах съмнение че от там омаслява.От другата страна макар че беше сухо я отработих процедурата.Понеже като сложих шпера,не намазах гарнитурата със силикон и сълзеше.Съответно взех нова гарнитура намазах е Victor reinz и съм убеден на 99% процента че няма да има теч.За съжаление понеже минах на шпилки едната гайка се прецака и не успях да я развия сложих още една за контра,но диффа е стегнат добре.Взех си нови болтове и за кардана и ги сложих,макар че единия не искаше да се законтри и сложих якостен на 8.8 със 6тенна глава.
Окончателно и кардана е готов.Направен е по следният начин целият кардан е от бмв само отрязахме опашката и при стругар с преходна втулка я набихме в 2-те части с задна бмв опашка заради ладовия мост.Втуклата р заварена към 2-те парчета а дали ще се нуждае от баланс ще си проличи.Кутията и съответно кардана се получиха много добре.Предната част на кардана стана права което това е идеята за да няма напрежение в гуменото каре на кутията.За стойка на опорния лагер ползвахме оригиналната ладова стойка на ладовия кардан.Заложих на бмв кардан,защото е по надежно.И като цяло е по-компактен и по-лек от ладовия.
Следва продължение...
Прикачени файлове
IMG_20161207_193558.jpg
IMG_20161207_193606.jpg
IMG_20161207_193618.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от LADA-2107 » 08 дек 2016 15:29

Кога предвиждаш, че ще е първото официално каране?

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 08 дек 2016 17:15

Ами живи и здрави,то си става традиция при мен,но силно се надявам да я видим на Classic racing 2017

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от LADA-2107 » 09 дек 2016 14:38

Много добре. И аз така съм го планувал но не със спортна, а с оригинална кола, различна от синята.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 24 дек 2016 15:51

Работата по колата продължава!От известно време се чудя какъв оптимален избор да направя на лагерите на предните главини.И така след известно умуване по въпроса,реших да мина на лагер-главина.В drive2.ru масово го правят този сетъп,такава модификация е правил и Plamil от форума,реших и аз да се развия и нещо по-ново решение да вкарам в колата.Първо наложи се да си взема преходните втулки,който може всеки да си закупи от Taz tuning,но предпочитах да не чакам и ги взех от колегата hooligan,барабар с главините.След като ги взех 1-ната беше с подбит централен отвор и леко напукан от което следва че беше за кофата главината,затова си взех друга.Закупих си 2 броя чисто нови лагери,едновремешно производство,при което от седенето бяха блокирали,но с малко повече зор ги раздвижих.Тук е момента да благодаря на Пламен (Plamil),за съветите за разглобяване на лагерите и като цяло за самия монтаж.По препоръка на Пламен,разглобих лагера и малкото грес,която имаше,беше премахната старателно от мен и я замених със високотемпературна грес на Yacco.Лагерите са доволно гресирани и за напред мисля да нямам проблем с тях.
След като взех новите главини избих старите лагери,който виеха и набих новите лагери.Малко тегаво се избиват,но се избиват.След това прибегнах към монтажа.Е за първи път нещо с толкова кеф слагам затягам на куче биеш контрите и чао....Кеф,няма да ти се налага да обираш луфт и т.н,абе модерна работа :D
Имах и нови шпилки с гайки направени от х40 стомана,който само ги натегнах,нито лепило,нито заварка.Целта е че ще използвам болтове.... (secret)
Нещото,което ми създаде ядове при монтажа беше тъпия самарски централен отвор.Главината е на 2 размера на централния отвор 1 път на ф58 и един път на ф60 като вътрешният размер е ф60.При монтажа тръгнах да събирам и понеже диска е на ф58 слага и не лягаше докрай.Въртя диска и главината и нещо трудно въртях в момента си помислих че диска е крив (shocked) А всичко идваше от централния отвор идните дни ще занеса да стръгнат централния отвор на дисковете и да събирам окончателно главините....
Също така си взех и перка за водния радиатор от Хуйдай accent,за инфо Мирката кара със същата.Спрях се на нея защото е по-компактна и същевременно при Мирката няма проблем с охлаждането.И все пак и за нея леко трябва да се отреже от дифузьора малко за да не опира в болтовете на шайбата на водната помпа.Теснотийка си е ама кефа да побереш кулер,воден радиатор и перка зад решетката си е кеф,още повече в жигула ;)
Прикачени файлове
15697904_10206949147601348_6276378876009056970_n.jpg
15590007_10206949147761352_9057637159365455882_n.jpg
15621746_10206949149281390_986071567551260380_n.jpg
15590262_10206949151281440_1220120272063723689_n.jpg
15621737_10206949152041459_6070811938255561641_n.jpg
15622406_10206949150481420_2818765834197791946_n.jpg
15665700_10206949152801478_6169354368951228352_n.jpg

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от KingoftheROAD » 24 дек 2016 17:36

Самаровите главини как стоят като офсет спрямо орифиналните? не идват ли мааалко навътре?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост