Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 24 дек 2016 17:40

Все още не съм ги фиксирал окончателно.По думите на Пламен си идва 1:1 като офсет и съм склонен да му вярвам.След Коледа,като монтирам окончателно главините ще споделя.Между другото гледам си от Пловдив ако имаш желание може да дойдеш на място да погледнеш :)

Потребителски аватар
Марто
Член на Лада Клуб България
Мнения: 906
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 34
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от Марто » 24 дек 2016 18:31

Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 28 дек 2016 07:33

Вчера свалих дисковете и им тръкнах централния отвор с 1мм,след което си влезнаха като "у тях си" в новите главини.Същевременно монтирах преходните фланци отпред.Преди да ги монтирам поставих по 5 мм фланец ладов под тях и след това сложих новите 20мм фланци.Въпросните фланци са 4х98 към 4х100 като централния отвор към главината си е на ф58 а отпред минава на ф63.Навих новите шпилки който съм подготвил,но ще се наложи да ги сваля,за да намаля малко дължината им.Същевременно вчера на шега,на майтап измислихме място и за шифтъра,който се получи стегнат,за разлика от много бмв-та.Същевременно хода стана много къс :)
Прикачени файлове
15726790_10206975330375901_2678238792533118158_n.jpg
15697821_10206975332415952_8681202612932758347_n.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5287
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от LADA-2107 » 28 дек 2016 08:24

Дай да видим "шифтъра" бе.

Митко, там където си подпрял колата със стойките не ми изглежда най-подходящото място. Може и да е удобно, но не всичко е удобство, особено ако се налага да работиш под нея. Бъди предпазлив!

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 28 дек 2016 15:59

Саше там подпрях колата,защото като цяло е ниска и докато работих по нея не съм лягал отдолу.Ето и снимки на шифтъра.Много на удобно място дойде лоста,като цяло стойката ми е повече от удобна.Самият шифтър е къс,което ще е много удобно,както за състезателна,така и за всекидневна цел.
За съжаление ще отрежем още малко тунела,за да може да се отвори място за генерацията за да е по удобно.След като пуснем downpipe-a да мине под пода,започваме да затваряме тунела.Прикачвам снимки на шифтъра.
Прикачени файлове
IMG_20161227_192700.jpg
IMG_20161228_140553.jpg

Потребителски аватар
ton4o
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1170
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Балчик

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от ton4o » 29 дек 2016 10:04

Няма ли да има тампони по това захващане?

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 29 дек 2016 10:44

Отзад на шифтъра има един профил с размери 4х4см и съм го разпробил с 10 мм.Точно там влиза тампона на шифтъра,който не се вижда на снимката :)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5287
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от LADA-2107 » 29 дек 2016 13:43

Този така наречен от вас "шифтър" е лесен начин за измествсне на скоростнив лост назад, което прави шофирането по-приятно и удобно, но за съжаление е доста слабо изпълнение оригинално при БМВ-тата (Е21 и Е30). Цялото това чудо се крепи на два тампона към скоростната кутия и на един тампон към купето. Последния в повечето случаи е скъсан и лоста пропада надолу, другите два пък омекват и се разлуфтват. Това в комбинация с луфта в щангата предаваща движението от скоростния лост към кутията предизвикват огромен ход и луфт в скоростния лост. Да, може би когато всичко е ново работи прецизно, но не и след време.

На фиатовите скоростни кутии от едно време е доста по-стабилно направено.

На мен лично най-много ми допада скоростна кутия тип Лада при която лоста излиза директно от кутията, без лостов механизъм и шарнирни връзки.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 29 дек 2016 18:08

Саше разбирам те.Кутията е от е21 със правилният наклон.Конкретно лостовия механизъм е преправен и е от старото захващане към кутията с 2 имбусни болта и тампона е към въпросното профилче.Съгласен съм че с времето стават много разшлякани.Моят е сравнително стегнат се получи.Има опция да стане 1идея по-стегнат,но не ми се занимава.На бмв ми хареса,че кутии на килограм,лостовия механизъм си го правиш където искаш и short shifter става много елементарно.
П.С Не отричам че преди концепцията с фиатската кутия ми беше много удобна.Също така за мен е доста по-разумно лоста да излиза от кутията.Просто при мен сетъпа е на друг левел...

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1078
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 210132 - mitaka_bg_pd

Мнение от mitaka_bg_pd » 25 яну 2017 06:40

И така работата по машината продължава с пълна пара.Тунела вече е фиксиран,оформен и прикапан,остава пълни шевове да му се направят,след което е сваля кутията и да обработя пода и самият тунел.Заедно с тунела отрязохме и малко от дясно(в краката на пасажера) с цел да отворим място за downpipe-a,който вече е пуснат.Много компактен стана като стане окончателно готов ще споделя снимки.
Тази седмица си взех и JDM раздувки.С тях цела що-годе някаква визия,която с монтираното крило мисля че се получава.Причината да сложа тези раздувки са фланците а от там и джантите.Джантите с който ще карам този сезон са 15" BCW Powertech с междуболтово разстояние 4х100 ет.20 и 8j,от бая време дебна такива и най-накрая изпаднаха!След като ги взех направих им баланс на джантите и монтирах гумите и направих втулки за новите фланци,така от към джанти фланци и централен отвор съм изряден на 100% . Също така направих и промяна малко по интериора,замених някой от уредите с истински (VDO)Оборотомер със вградена шифт лампа,уреди за температура на масло,налягане и бууст метър не накрая :)
Миналата седмица свалих мегата и исках да я изпратя да и добавят launch control,а по предложение на мапера решихме и да я upgrade-нем с цел по-прецизно управление на мотора и с вграден лънч.Мегата е готова вече така че продължаваме по план.
По обемните работи който остават по колата са:
-довършване на генерацията
-монтиране на всмукател и навръзване на водите+ел.перка
-връзване на ел.усилвател на волана
-турбо пътища и настройка
Надявам се докато стане време за ретрото да е готова и да видите изцяло новият сетъп на колата ми!
Прикачени файлове
13242124_10205447736106999_985934247_o.jpg
16142877_10207148946396193_8400620799334897345_n.jpg
16142877_10207148946396193_8400620799334897345_n.jpg (12.57 KиБ) Видяна 1983 пъти
16195100_10207148946556197_8689694961813429093_n.jpg
15966281_10207148946876205_277302325318272126_n.jpg
16142650_10207156557106456_5518572124268583010_n.jpg
16265726_10207156557706471_2559722889987279413_n.jpg
16128465_10207129255663937_643133617_n.jpg
16128465_10207129255663937_643133617_n.jpg (32.6 KиБ) Видяна 1983 пъти
16002744_10207094972966891_1978855954222010318_n.jpg

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта