Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 15 май 2018 18:25

След ретрото дойде ред на планинско Благоевград. Беше много добро състезание, имах малки разправии с една мантинела и бордюр но всичко беше 6. Онзи ден смених кривия накрайник, който бях изправил на Благоевград и минах стенд. Ладата е готова за Рали спринт Дряново идната събота и неделя :)
FB_IMG_1525105838127.jpg
FB_IMG_1525105845349.jpg
FB_IMG_1525105856434.jpg
FB_IMG_1525463120079.jpg
IMG_20180428_135754.jpg
IMG_20180428_143848.jpg
IMG_20180502_125501.jpg
IMG_20180502_163556.jpg
IMG_20180502_172339.jpg
IMG_20180507_113143.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 22 май 2018 20:16

Отмина поредния моторспорт уиикенд, в който желязото се представи чудесно. Три етапа по 13км яко каране. Ладата се държа чудесно, изкефих се много от карането.
32973598_435411433573748_7954443873604861952_o.jpg
32974153_435411406907084_2482229022478565376_o.jpg
33028613_1758957054127514_1426934667130437632_n.jpg
33088972_1937036829660325_7954632787741376512_o.jpg
33126661_1937037059660302_4973683213802143744_o.jpg
33161886_435410856907139_7255086428877488128_o.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 22 май 2018 20:20

Добавям още няколко интересни кадъра от Благоевград :)
33100543_1759363647420188_8366453102693318656_o.jpg
IMG_2952.JPG
IMG_3332.JPG
IMG_3796.JPG
IMG_4411.JPG
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5314
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от LADA-2107 » 23 май 2018 08:11

Браво Миро, една от любимите ми коли във форума! Фен съм ти. Харесва ми начина по който правиш колата, начина по който караш, поведението ти. Без излишен шум, без излишни хвалби. Точен човек! Много успехи занапред.

Ей, пак на три гуми. :)

Потребителски аватар
stanio.turbinata
Мнения: 218
Регистриран: 29 януари 2009
Репутация: 0

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от stanio.turbinata » 23 май 2018 09:57

Мен колега винаги ми е било интересно как ускорява тази кола?0-100,0-160?ей такива неща дали си замервал?Клипче?Знам,че е глупаво ама съм си фен на драга и затова ми е интересно :)

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 24 май 2018 20:11

Благодаря, Сашо! Иначе да чат пат пак е на 3 гуми, но с дисковия шпер нямам проблеми :) Що се отнася до ускорение и замерване не съм правил все още, но при първа възможност ще я замеря. Мислил съм даже някой път като е в София ладата и се засече да има драг да я закарам да я замеря на 402м ейтака за спорта :)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 15 ное 2018 21:10

От едно известно време има няма година вече, малко по-малко събирам някакви части и правя това онова. Дойде вече време по-сериозно да се действа. За тази година карането приключи, тази седмица е писта серес, но реших да пропусна с цел модификации по автомобила. Едно от основните неща, над които искам да работя са килограмите. В момента автомобила е нито уличен, нито за състезателни цели. В момента тежи точно 950кг. Идеята ми е да опитам да я сваля на 800-850кг. До тук с общите приказки. Ето какво сътворих към момента-набавих си от тръбните раздвижни носачи, поръчах си VFTS раздувки, купих си и мост от Нива. Той е с по 7см на страна по-широк от стандартния ладов. По този начин с 20-тина мм фланци, ще увелича следата с 18см. Единственото, което се преправя по моста е да се преместят чашите на пружините по навътре към диференциал, всичко друго е 1 към 1. Повечето работа е по полуваловете. Престъргват се на струг фланците до диаметъра на ладовата полуоска. Прави се централна втулка, по-която да се центрова диска и джантата. На фреза с делителен апарат се разпробиват нови отвори за шпилките. В случая аз ги разпробих на 4х100. Същото направих и с едни предни главини. След като ги направих намерих шенкели и главини от Фиат 125п, още не съм взел решение с кои ще карам. Моста е презаварен, минат на пясъкоструй и грундиран. Трябва да го кача на колата пробно и после боя. Набавих си и едни други пружни H&R някакви с прогресивна навивка, ще ги видим.
IMG_20180413_163605.jpg
IMG_20180419_125647.jpg
IMG_20180421_152755.jpg
IMG_20180508_130800.jpg
IMG_20180709_184045.jpg
IMG_20180814_130918.jpg
IMG_20180814_130938.jpg
IMG_20181110_111021.jpg
IMG_20181110_112744.jpg
IMG_20181111_152855.jpg
Това е за сега от мен. По натам още :)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 29 ное 2018 19:58

Тази събота и неделя си бях поставил задачите да кача задния мост от нивата събран на две на три колкото да може да се бута колата и да сглобя пробно предното окачване. Пробно защото там има малко модификации. За да не компенсирам ширината на задния мост отпред с фланци, по правилния вариант е с по-дълги носачи. За целта изрязах на лазер планки, с които да изместя долния шарнир с 7 см навън. Сглобих всичко с болтчета преди да бъде заварено и усилено. Надявах се, че с раздвижните нипели на горния носач ще мога да компенсирам изместването на долния шарнир, но не. Вчера купих материал и тези дни предстои изработване на по-дълги нипели. Едно от нещата, за които се радвам е, че няма какво да коригирам по задните спирачки. Разпробих отворите на дисковете на 14мм за да може да ги монтирам на 4х100 междуболтово. Планката за апарата я преместих пред капачката на полуоската. Скъсих подложката между нея и апарата с 1мм и всичко си дойде на място-едни нови накладки и съм в играта :) Сложих отзад евентуалните бъдещи пружини, монтирах си моите предни, орязах калниците и воала получи се настъпена жаба... Цялата кола се смъкна сигурно с 4-5см. Отзад заради новите пружини, отпред заради кривите носачи. Случайно изпаднаха не рязани пружини от Волга, така че в последствие ако се наложи ще я вдигна малко.
IMG_20181124_185423.jpg
IMG_20181124_195647.jpg
IMG_20181124_195736.jpg
IMG_20181124_195847.jpg
IMG_20181124_213114.jpg
IMG_20181124_222824.jpg
IMG_20181125_105003.jpg
IMG_20181125_135210.jpg
IMG_20181125_135215.jpg
IMG_20181125_135243.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 29 ное 2018 20:17

Следващия път предстои да й монтирам готовите предни носачи, да извадя мотора и скоростите-общо взето колкото повече разглобя толкова по-добре. Искам да започна премахването на излишните железа и други неща. Планирал съм и промени по кормилното управление-монтиране на рейка от друг фолксваген-по-бърза. Сегашната е 4 оборота от край до край, а тази която съм нагласил е 3. С евентуална корекция на хебелите са надявам да стане доста по-директна от сега. Има и доста работа по купето, надявам се да успея до края на март когато е ретро рейсинга, но в крайна сметка когато-тогава важното е да стане както искам :) Ето още малко снимки
IMG_20181125_135253.jpg
IMG_20181125_135333.jpg
IMG_20181125_135403.jpg
IMG_20181125_135426.jpg
IMG_20181125_135743.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 211
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 6
Местоположение: Монтана

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от MOTO`manqk » 30 ное 2018 10:14

Красота :)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост