ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5443
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от LADA-2107 » 30 ное 2018 10:54

Умения, познания, сръчност!

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 10 дек 2018 21:33

Последните две седмици работих дистанцирано от колата :) Новите нипели за горните носачи са готови, долните носачи са готови, купих си две не рязани пружини от волга, ако се наложи да повдигна колата малко. Бях си намерил и джанти 16ки по 8,1кг всяка(сегашните са около 11кг) и тях купих. Тази седмица предстои монтаж на всичко :)
IMG_20181130_134629.jpg
IMG_20181207_115705.jpg
IMG_20181207_124609.jpg
IMG_20181209_152101.jpg
IMG_20181210_172453.jpg
IMG_20181210_194647.jpg
Новата планка е 4мм оригинално носача е 3мм. Шината с която е усилено, за да стане Т образно е 5мм. Шева е двустранен, смятам че е достатъчно здраво. Нипелите са от стомана 45, горния носач не е толкова натоварен, смятам че и там няма да има проблеми (secret)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 22 дек 2018 13:02

Сглобих миналата седмица предницата. Сложих носачите всичко си дойде на място. Успях с максимално развити кормилни накрайници да й докарам някаква сходимост, за да може да я преместя на подемника. Свалих скоростите и мотора. Отвътре почти всичко е свалено, остана само таблото да извадя и започвам да режа и махам излишните железа. Искам да заваря още някоя тръба по клетката. След като няма да е шосейна вече може да си позволя още тръби вътре. Коша е празен, абе отива си на цялостно разглобяване. По една или друга причина нещата със смяната на рейката отпадат поне за сега. Ще си карам с мойта. Разглбих я измих всичко нова грес й сложих, нови кормилни накрайници направих по дълги от старите. Скоростната кутия, с която бях 19 зъбовата на планинско Кюстендил взе да изключва трета скорост. Тази седмица я разглобих, вилката на 3-та и 4-та предавка беше много износена и имаше много луфт в муфата. Смених вилка, нова муфа сложих и нов синхронизатор на 3та за всеки случай. Кутията е сглобена и готова. Разглобих и 5степенната за смяна на синхронизатори, но там ударих греда-средния корпус се оказа разцепен между лагерите на вторичния вал и междинния вал, та сега трябва да си взема един корпус от габрово и да я сглобя. Това обаче ще стане след празниците.
IMG_20181215_152220.jpg
IMG_20181215_152226.jpg
IMG_20181215_153151.jpg
IMG_20181215_201209.jpg
IMG_20181215_204419.jpg
IMG_20181221_145906.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 16 яну 2019 12:48

Малко развитие. Сега е момента, в който цял ден правиш нещо, а като се обърнеш няма много на лице. Вътре вече няма нищо, таван изолации нищо. Остава битума да махна от пода. Сложих някви 4 ри пружини да си наглася височината, на която ще бъде колата като я сглобя. Остава ми да изрежа някой неща от вътре и да заваря още тръби на клетката и е готова да я закарам да се прави нов ауспух и тенекеджииската работа :)
IMG_20190113_162243.jpg
IMG_20190113_162138.jpg
IMG_20190113_162130.jpg
IMG_20190113_162147.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 13 фев 2019 22:16

Малко включване от моя страна. Поработих по клетката, вкарах около 5-6 метра тръби-направих хиксове на вратите, смених гредата на която се хлаваща кормилната колонка с безшевна тръба, пуснах една напречна между бомбетата отзад и по една от петите на основния ролбар към бомбетата. Остана да пусна тръби от предните пети на ролбара към моторния отсег. Монтирах един гол блок с глава, куха скоростна кутия, за да може да сложа изпускателния колектор и турбото за да се прави ауспуха. Тука също има промяна-до сега карах с турбокомпресор TD04L от 2,0 субару WRX, в наличност обаче имах по-голямото TD05-16G от 2,5 WRX С нещо първо, че ще извади повече сила и другото което искам да изтегля мощността и въртящия момент по-високо в оборотите. Турбото претърпя малко промени-махнахме вградения гейт и монтирахме нов външен, преправих му и входа, че не ми беше сгоден. Набавих си ключ-маса и нов маслен радиатор. Размерите му са 300х140. Ще го монтирам на мястото на левия фар. Другото, което вече е готово са предния и задния капак от стъкломат. На усет са доста по леки, по натам ще ги претегля да видя колко точно е разликата. След всичко това в неделя натоварих и докарах ладата в софия където ще правим купето и ауспуха. На снимките ще се види една от причните да пропусна писта серес есента-изпадна ми добра платформа на оферта, изкарах си и категория и вече мога да съм спокоен и независим-паля и отивам където реша :) Ето малко снимки:
IMG_20190126_191038.jpg
IMG_20190127_152519.jpg
IMG_20190127_152544.jpg
IMG_20190127_165837.jpg
IMG_20190201_123204.jpg
IMG_20190204_115957.jpg
IMG_20190206_080736.jpg
IMG_20190207_125943.jpg
IMG_20190208_202225.jpg
IMG_20190209_104839.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 13 фев 2019 22:20

IMG_20190209_174240.jpg
IMG_20190209_191350.jpg
IMG_20190209_191400.jpg
IMG_20190209_213538.jpg
IMG_20190210_120215.jpg
IMG_20190210_144818.jpg
IMG_20190210_151040.jpg
IMG_20190210_172625.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 26 фев 2019 12:30

Ауспухът е готов. Вече цялата изпускателна система е от неръждавейка. Диаметъра е ф70мм
FB_IMG_1551119897108.jpg
FB_IMG_1551119914638.jpg
FB_IMG_1551119910863.jpg
FB_IMG_1551119901809.jpg
FB_IMG_1551119918443.jpg
FB_IMG_1551119918443.jpg
FB_IMG_1551119906612.jpg
Снощи закарах колата там къде ще правим купето, така че тези започвам активно тенекиджииски работи
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6835
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от Денис И. » 26 фев 2019 12:53

Браво. Нямам търпение да я видя завършена!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
vanko
Мнения: 172
Регистриран: 15 март 2008
Репутация: 13
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от vanko » 26 фев 2019 15:07

Аз пък да я чуя. :)

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 602
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

ВАЗ 2105 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 17 мар 2019 21:23

След като беше готов ауспуха се хванах да чистя пода от битума или там каквато е тази гадост. След няколко часова борба беше свален на грубо. Кантара показа 8,5кг. Надупчих разни греди по пода, заварих една тръба между двете пети на основния ролбар, като я заварих за тунела. Идеята е да предпазва при евентуален страничен удър. Презаварих планките, на които се хващат големите надлъжни щанги на задния мост. Доизчистих финално пода с корселин имам на две три места да закърпя малки дупки, които излязоха под ръждата и може да се каже, че салона и ролбара са готови за боя. Направихме кутията, която ще крие ауспуха, свалихме предните калници. Като цяло ситуацията отдолу не е зле. Свалих, разглобих и орязах 4те врати. Преместих вътрешните дръжки, обработих ръждите и като цяло вътрешната им подготовка за боя е готова. Надупчих предния капак да излиза жегата и да влиза въздух. Ламаринения, с който бях до сега тежи 17кг, а новия стъкломатовия 6,3кг. Задния тежи 9,7кг ламаринения, 4,9 стъкломатовия. Ето малко снимки :)
IMG_20190301_192129.jpg
IMG_20190303_155957.jpg
IMG_20190304_114157.jpg
IMG_20190304_121014.jpg
IMG_20190304_121019.jpg
IMG_20190307_180737.jpg
IMG_20190307_180753.jpg
IMG_20190307_180804.jpg
IMG_20190312_182634.jpg
IMG_20190313_193413.jpg
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост