ВАЗ 2103 - butaloto.

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2806
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 18 сеп 2018 02:18

От ден - два се каня да пиша по темата, но все търсех удобен момент да го направя на спокойствие, да си събера и подредя мислите, да се поотърся от емоцията.
Като цяло е скъпо и нерентабилно да се кара към федерацията. Изисквания, правила.. щуротии. На техническите прегледи гледат всичко и винаги намират за какво да се заядат. Важното е, че вече знам какъв е хуя и върху какво да наблягам и какво да очаквам занапред. Всичко бе прекрасно двата дни, докато втория ден в неделя след награждаването не ни затвориха колите в сервизния парк заради контестацията и не пуснаха никого близо два часа.
Подготовката за състезанието иначе беше трескава в продължение на последния един месец преди събитието. Тук е момента да изкажа благодарности на Руси, че до последно и до късно се мъчихме да отстраняваме проблеми по ел. инсталацията, да гоним и покриваме част от задължителните изисквания и привеждането на колата в ред за прегледите. Евала! Едно голямо браво и на Бушона, че успя да ми направи клетката в срок, покри изискванията на комисията. Благодарности на Ивелин Марков, че ми услужи с неговото термо бельо тъй като моето не пристигна навреме, та се явих с целия набор от екипировка... евала и на Калоян Белчев, че бе плътно до мен в бокса и в ролята на механик отстраняваме разни технически неволи. Благодаря и на Яна за стикерите.. които залепихме в събота преди прегледите, на братовчеда.. Може в момента да забравям още някого, да не изниква в съзнанието ми, но участието ми като цяло се дължи от комплексната подкрепа на тези приятели и съдействие от тяхна страна. Видях, доста фенове, добре направени лади.. и си направих моя съпоставка и оценка къде съм сега и върху какво трябва да работя занапред.
Съботата направих две сесии каране от по 20мин.. като още в края на първата започна да изплюва 3-та предавка на скоростите, а тя е най натоварена на това трасе. Излязох после за втора сесия.. викам Колко изкара.. е започна и втора да хърка. В късния следобед премисляйки ситуацията.. да търсим и сменяме скорости там в полеви условия реших, че няма смисъл при положение, че не се боря за точки и генерално класиране... Неделя излязох и раздавах газ с идеята до колко ще издържат още тези скорости.. докато чаках последните обиколки да ме предадат, то взе че кипна чайника. Трябва да мернем компресия тези дни.. да помисля как да подобря охлаждането.. да монтирам по-голям радиатор за да има по голям капацитет на охлаждане.. но от какво? Пак на вариант за нивов ли ще размишляваме? Трябва да търся и съединител.. че този сдава багажа.. боксува на пълна газ на правата отсечка.
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5536
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от LADA-2107 » 18 сеп 2018 08:15

Марио, някой от форума преди години бе монтирал радиатор от Е 36. До колкото помня входа и изхода са на същите места. Май от дизеловите модели, бил по-голям и май не се реже нищо, както при нивовия.

Потребителски аватар
grishk0
Мнения: 10
Регистриран: 19 декември 2015
Репутация: 2
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от grishk0 » 18 сеп 2018 08:26

Браво за участието. Федерацията е скъпо удоволствие, добре че има и други шампионати с по-малко изисквания.
Не успях да огледам добре колата, но ми се стори, че има още за олекотяване, колко кг излезе на кантара?
Радиатора от нива изглежда добър вариант, на Патенов беше с подобен радиатор и 1 или 2 перки, не помня точно.
Някоя правозъба кутия няма ли да изпадне :) или някой читав майстор да сглоби по стандартната.

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1084
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от mitaka_bg_pd » 18 сеп 2018 16:20

Марио,ще дойдеш ли да покараме на 26-ти.За разлика от БФАС,ние нямаме толкова големи изисквания! :cheers:

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2806
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 02 окт 2018 20:52

Днес монтирах редената кутия от Варна. Предавателните числа са същите... 2,66 - 1ва/ 1,83- 2ра и 1,35 -3та предавка. 4тата е директна. Тези дни ще има тестове..
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2806
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 12 юни 2019 00:27

Колко.. 3-та година ли кара този мотор по състезанията? Нещо усещам , че позагуби сила напоследък. Днес премерихме компресия с Руси и оправда съмненията ми..
По-ниските стойности са на студен мотор. След достигане на работна температура проверихме пак, на втората диаграма качи малко стойностите. Май няма да се размина само с ревизия на главата?
П.П. Впрочем взех 3-то място на писта Хасково в клас Х3 :)
Прикачени файлове
20190611_185833.jpg
received_359986828201962.jpeg
received_290774748537038.jpeg
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6848
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от Денис И. » 12 юни 2019 20:14

Честито. На последната снимка наградата ли ти е това :)
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2806
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 12 юни 2019 21:49

Мани наградата... ами мъчат ме какви ли не мисли в технически план. (tease) От къде ли е избягала компресията? :)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6848
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от Денис И. » 12 юни 2019 22:56

Да не би да си отворил задния клапан и от там?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2806
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Мнение от butaloto. » 23 юни 2019 22:04

Колко трябваше да е ключа на компресационните сегменти в цилиндъра? От два комплекта.. и нови и стари, събрах, мерих с луфтомера.. с хлабина 0,45мм ги догодих . Маслените идват на повече..
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост