Страница 92 от 94

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 18 сеп 2018 02:18
от butaloto.
От ден - два се каня да пиша по темата, но все търсех удобен момент да го направя на спокойствие, да си събера и подредя мислите, да се поотърся от емоцията.
Като цяло е скъпо и нерентабилно да се кара към федерацията. Изисквания, правила.. щуротии. На техническите прегледи гледат всичко и винаги намират за какво да се заядат. Важното е, че вече знам какъв е хуя и върху какво да наблягам и какво да очаквам занапред. Всичко бе прекрасно двата дни, докато втория ден в неделя след награждаването не ни затвориха колите в сервизния парк заради контестацията и не пуснаха никого близо два часа.
Подготовката за състезанието иначе беше трескава в продължение на последния един месец преди събитието. Тук е момента да изкажа благодарности на Руси, че до последно и до късно се мъчихме да отстраняваме проблеми по ел. инсталацията, да гоним и покриваме част от задължителните изисквания и привеждането на колата в ред за прегледите. Евала! Едно голямо браво и на Бушона, че успя да ми направи клетката в срок, покри изискванията на комисията. Благодарности на Ивелин Марков, че ми услужи с неговото термо бельо тъй като моето не пристигна навреме, та се явих с целия набор от екипировка... евала и на Калоян Белчев, че бе плътно до мен в бокса и в ролята на механик отстраняваме разни технически неволи. Благодаря и на Яна за стикерите.. които залепихме в събота преди прегледите, на братовчеда.. Може в момента да забравям още някого, да не изниква в съзнанието ми, но участието ми като цяло се дължи от комплексната подкрепа на тези приятели и съдействие от тяхна страна. Видях, доста фенове, добре направени лади.. и си направих моя съпоставка и оценка къде съм сега и върху какво трябва да работя занапред.
Съботата направих две сесии каране от по 20мин.. като още в края на първата започна да изплюва 3-та предавка на скоростите, а тя е най натоварена на това трасе. Излязох после за втора сесия.. викам Колко изкара.. е започна и втора да хърка. В късния следобед премисляйки ситуацията.. да търсим и сменяме скорости там в полеви условия реших, че няма смисъл при положение, че не се боря за точки и генерално класиране... Неделя излязох и раздавах газ с идеята до колко ще издържат още тези скорости.. докато чаках последните обиколки да ме предадат, то взе че кипна чайника. Трябва да мернем компресия тези дни.. да помисля как да подобря охлаждането.. да монтирам по-голям радиатор за да има по голям капацитет на охлаждане.. но от какво? Пак на вариант за нивов ли ще размишляваме? Трябва да търся и съединител.. че този сдава багажа.. боксува на пълна газ на правата отсечка.

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 18 сеп 2018 08:15
от LADA-2107
Марио, някой от форума преди години бе монтирал радиатор от Е 36. До колкото помня входа и изхода са на същите места. Май от дизеловите модели, бил по-голям и май не се реже нищо, както при нивовия.

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 18 сеп 2018 08:26
от grishk0
Браво за участието. Федерацията е скъпо удоволствие, добре че има и други шампионати с по-малко изисквания.
Не успях да огледам добре колата, но ми се стори, че има още за олекотяване, колко кг излезе на кантара?
Радиатора от нива изглежда добър вариант, на Патенов беше с подобен радиатор и 1 или 2 перки, не помня точно.
Някоя правозъба кутия няма ли да изпадне :) или някой читав майстор да сглоби по стандартната.

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 18 сеп 2018 16:20
от mitaka_bg_pd
Марио,ще дойдеш ли да покараме на 26-ти.За разлика от БФАС,ние нямаме толкова големи изисквания! :cheers:

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 02 окт 2018 20:52
от butaloto.
Днес монтирах редената кутия от Варна. Предавателните числа са същите... 2,66 - 1ва/ 1,83- 2ра и 1,35 -3та предавка. 4тата е директна. Тези дни ще има тестове..

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 12 юни 2019 00:27
от butaloto.
Колко.. 3-та година ли кара този мотор по състезанията? Нещо усещам , че позагуби сила напоследък. Днес премерихме компресия с Руси и оправда съмненията ми..
По-ниските стойности са на студен мотор. След достигане на работна температура проверихме пак, на втората диаграма качи малко стойностите. Май няма да се размина само с ревизия на главата?
П.П. Впрочем взех 3-то място на писта Хасково в клас Х3 :)

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 12 юни 2019 20:14
от Денис И.
Честито. На последната снимка наградата ли ти е това :)

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 12 юни 2019 21:49
от butaloto.
Мани наградата... ами мъчат ме какви ли не мисли в технически план. (tease) От къде ли е избягала компресията? :)

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 12 юни 2019 22:56
от Денис И.
Да не би да си отворил задния клапан и от там?

ВАЗ 2103 - butaloto.

Публикувано: 23 юни 2019 22:04
от butaloto.
Колко трябваше да е ключа на компресационните сегменти в цилиндъра? От два комплекта.. и нови и стари, събрах, мерих с луфтомера.. с хлабина 0,45мм ги догодих . Маслените идват на повече..