Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1070
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 12 май 2018 11:33

Сега е момента ако искаш към планките за спирачни дискове да пусна и планката за сервото.И нея съм я чертал и я имам като готов детайл.Ако желаеш имаш и планката за сервото. :whistle: (victory)

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 21
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Ivelin__ » 14 май 2018 15:42

До колко коня би издържал 3.9 заден мост?
Да кажем на 205/50r15 гуми.
Не вярвам да е чак толкова чуплив. Като се има впредвид че фиата е уж с по-мощни двигатели, пък след 5 хил. км на полигона се е разпаднал. Следващите подобрени варианти стигат над 10000км.

Относно спирачките- обмисляли ли сте дискове и апарати от 500 Abarth Assetto Corse? 284mm, 4x98...

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 387
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 14
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 14 май 2018 15:59

До 250 коня не би трябвало да имаш никакви ядове, до около 300 коня държи ако не го издевателстваш, е поне така съм чел, и чул обаче личен опит нямам :D Спирачки от такъв Фиат много трудно ще намериш. Мойте апарати също са за 284 мм диск 4х98 мм , е вероятно няма да са толкова ефективни като абартовите ама ще вършат работа :)

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 21
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Ivelin__ » 14 май 2018 18:43

Не са трудни за намиране
https://www.autopower.bg/спирачни-диско ... 379c2.html

Мерси за отговора.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 387
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 14
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 14 май 2018 19:09

Да дискове и накладки има, ама самите апарати само нови могат да се поръчат щото такива коли на части няма и цената сигурно ще е около 500 лв бройката :oops:

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 21
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Ivelin__ » 14 май 2018 19:28

Еми не, в същия сайт ги има и са 139, 214, 270 и 413 в зависимост от марката.
Държачите са 64лв на брой.

Ако слагам инжекцион, бензинопроводите ще трябва ли да се сменят заради високото налягане?

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 387
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 14
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 15 юни 2018 17:10

Малко по малко напредваме, надявам се това лято да е почти готова бегачката :lol:
35243312_1311840688960505_5735386068790804480_n.jpg
Ковани шенкели за нерегулируеми двойни лагери и задни главини за Самара
Планки за задни дискови спирачки от 2108/2110
Кормилни накрайници севи
Биалетки от 2190 (за зелените носачи трябват такива биалетки)
Полиуретанови тампони за стабилизиращата щанга

Потребителски аватар
mitaka_bg_pd
Мнения: 1070
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от mitaka_bg_pd » 16 юни 2018 11:09

Ивелине,Мирката кара на около 180 коня на колела.За сега всичко държи по моста,но вече след 200к.с първо ще се полуоските а после пиньон или корона.Все пак важното е когато се уточнява една кола е да знаеш какво търсиш от автомобила и да се ориентираш към концепция, която ще е надежна за каране и при възможност по-малко да е необходимо да правиш ремонт, вследствие на неуточняване на настройката като цяло! :cheers:

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 21
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Ivelin__ » 18 юни 2018 19:11

Аз мисля за 5 цилиндров B5204T5.
Може въртящият момент да дойде в повече.
Чел съм по форуми и навсякъде казват че не мощността, а въртящият момент чупи. (то си е така де)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5181
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 216
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от LADA-2107 » 19 юни 2018 07:55

Ивелин, хубаво прочети, ако трябва се обади и питай. Тези неща със смяната на двигател и най-вече узаконяването не са толкова прости. Мой приятел искаше на Жигули 1200 да узакони двигател от Нива 1700 и му казаха, че трябва да мине технотест. Моя позната ми каза, че е искала да смени оригиналния двигател на Ладата с друг, същата кубатура, същата мощност и пак са и казали, че трябва технотест. Не знам кое е вярно и кое не, аз лично не съм проверявал.

Отделно с 200 коня и оригиналните спирачки, смятани за 60 коня Жигули ти ставаш потенциален самоубиец/убиец. Узаконяването ти е най-малкия проблем.

Митко, защо реши, че полуоските ще се строшат преди диференциала? Чувал съм случаи полуоска да се извади при неправилна смяна на лагер, но до сега за скъсана полуоска или кардан на Лада не съм чувал. Виж, за проблеми с диференциала много съм слушал.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта