Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 16 яну 2016 23:27

Не, не с карбуратори съм се занимавал достатъчно.. Един кашон от тях имам. (tease) Пък нали и ние трябва да видим как е при модерните коли? Време е да се опита с нещо ново, вече не ми се тъпче на едно и също място. :D

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 100
Местоположение: Пловдив

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Живков » 17 яну 2016 15:12

Занимавал си се с руски карбуратори. Не твърдя, че е лошо. Обаче, такава е истината. :) Перформънс карбуратор, кога си пробвал ? И какъв/какви? Недей така. Карбуратора си е съвременно за автомобили от тези времена оборудване. При някои марки/модели западни автомобили е стандартно оборудване. Заповядай. Разгледай тези неща и не бързай да се вземаш насериозно с тези инжекциони. Самара и инжекцион, става. На нея й отива да бъде електронна кола. Може да й слагаш ел.стъкла, ел.огледала, подгреви на какво ли не и пак е автомобил, който няма да стане противен, когато е накичен по такъв начин. Ама, тези Лади с лайстните си искат кадмировката, никела, тромпетките, симпатичните въздушни филтърчета с никелирани крилчати гайчици и прочие заигравки. Със и около карбураторчетата с хоризонтален или вертикален поток.

http://stores.ebay.co.uk/Eurocarb-Ltd-D ... 34.c0.m322

http://stores.ebay.co.uk/Eurocarb-Ltd-D ... 34.c0.m322

http://stores.ebay.co.uk/Eurocarb-Ltd-D ... 34.c0.m322

http://stores.ebay.co.uk/FAST-ROAD-CARS ... ml?_fsub=2


Само, че! Когато купуваш такива части, добре гледай кое-къде е произведено. Вярно, има оригинални оригинали, но има и китайски оригинали. За карбуратор, може да мине. До известна степен. Защото, когато е нов-работи. И се разбъзиква така, че няма набазикване. :) (какви терминологии)Тогава става донор на части, които просто не стават за употреба. А, парите си ги дал на вятъра. За елементи по окачване, определено не си заслужава китайски аналог.

Как е при модерните коли? Скука. Няма директна връзка на педала на газта с двигателя. Няма мигновена реакция на мотора при докосване на педала. Пълно е с китайски части, които отказват или по време на гаранционния скор-или аха, когато същия изтече. Приличат на детска играчка с ниско качество. Стока за еднократна консумация. Иначе, ново. Сядаш и караш. Пластмаси, няма лайстни, няма дървенийка, седалки от плат, мирише на изкуствени материали. По-точно на евтини материали. Автомобили, които няма как да се превърнат в легенди или да бъдат в движение след 15-20 години. Просто не са предвидени да издаянат до толкова. Това е. Инжекциона тъпче на едно място. Става все по-сложен и капризен на горива. Въпреки това си е все същия - помпи, инжектори, компютър, една камара датчици. Един да не работи или дава дефект, инжекцион не работи правилно. Трябват модерни инструменти, прибори, програми за диагностика. И глава, която да им разбира. Трудно се установява в полеви условия. Още по-трудно, понякога невъзможно се ремонтира, там. Спре ли-спираш. И до там. Такова е положението. Разбирам да се оптимизира двг с принудително пълнене, тогава ок. Тогава е най-добре да бъде с електронен инжекцион. Карбуратора ти дава една такава странна свобода и необремененост с неща, които са дребни, но могат до голяма степен да ти причинят досадни аварии. Да не вземе да стане, когато си сложиш инжекцион да не може да се приказва с теб ? Това в добрия смисъл. Хаха. :D

ПС Ти, сложи ли си всичките лайстни и тасове на Ладата ? :whistle:

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 17 яну 2016 15:54

Прав си за всичко... Занимавал съм се само един път с един делорто dhla 40 и това е. Просто съм си наумил да сложа инжекция и не мога да си го избия от главата. :D Спокойно и след като я сложа тая пуста инжекция пак ще може да си разменяме по някоя приказка без проблем.
За сега да, всички лайсни и тасове са на Ладата. :)

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 28 яну 2016 16:48

Блока днес го оставих на майстора. Обеща да го почне утре, щото има много работа, то даже пред мене имаше над 10 блока чакащи шлайф.. Хлабината ще е 0.07 даже ме пита дали не го правим за спортна кола тоя двигател. :whistle: Обеща да го направи така, че все едно за него си го прави. Тия дни ще е готов и ще се почва главата и вала. За главата си чакам глезотийките от таз тунинг.. Само не съм измислил с коляновия вал какво да правя щото в моя град няма кой да го шлайфа.. Някой колега дето се занимава с валове няма ли ? :D
И да ви кажа какво стана с една биела от БХВ.
След като дойдоха частите не съм ги гледал щото им имам доверие на момчетата. По-късно вече видях, че една от биелите е с дефектна бронзова втулка.. Пратих им снимки разбрахме се и ми пратиха друга биела, но без да си я искат тази, защо ли ? :?
Както и да е за пореден път се доказаха като професионалисти и определено ще продължа от тях да купувам части.
Вижте снимките за да видите за какво ставаше въпрос..
Снимал съм 2 биели една читава другата дефектна.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
8.jpg
9.jpg
Прикачени файлове
12571069_1950716055153008_146188201_n.jpg

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 01 фев 2016 12:25

Блока е готов утре ще ходя да го взема, но цената която ми каза шлайфиста преди малко по телефона беше интересна - 110 лева. Познавам хора който са си шлайфали блоковете пак с толкова мм им е излизало по 70-80 лева най-много. Утре ще се разберем защо е надул цената почти два пъти.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5268
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 226
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от LADA-2107 » 01 фев 2016 12:53

Мхм при нас е 60 лв. То според мен не е толкова важно на колко милиметра шлайфаш. Майсторлъка е да настрои машината. От там нататък може да ти шлайфа колкото искаш.

Яко парички набиваш в проекта колега. Желая ти много успехи и дано никога да не си разочарован от резултатите!

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 01 фев 2016 14:32

Благодаря ти много, колега. ;)

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от Лада-2104 » 03 фев 2016 03:14

Карай разумно брато ! Един удар и ще трябва да почнеш колата на ново ! От опит ти го казвам. Успех !

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 03 фев 2016 11:08

Прав си.. Виждал съм много коли правени с мерак смачкани заради невнимание.. Благодаря ти много и на теб. :)

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 21061 - DiscontroL

Мнение от DiscontroL » 27 юли 2016 12:38

По двигателя няма много напредък, ма дай да пиша какво е станало.. :D
Блока който се шлайфа на 82 мм е може би за боклука. Пенсионера който го шлайфа е изместил центъра на един от цилиндрите с около 0.5 мм.. :x За това си купих друг блок и реших да си го шлайфам с 5-цови бутала
IMG_0473.JPG
Тъй като тука друг шлайфист няма реших да се насоча към софийските.. Вече беше настъпил летния сезон и на кой не му се занимава кой излиза в отпуск.. След 2 седмици разпитване и търсене намерих координатите на тая шлайф база.
13652621_1102853103087039_1188906866_n.jpg
Пратих блока на един колега от София и той го остави там..
13692382_1733015583637204_1905908143_o.jpg
След около седмица и нещо е вече готов..
13838513_1737519713186791_1836821007_o.jpg
Реших да не шлайфам наличния вал 2103 а да купя нов 21213, интересно ми беше от какво тесто е направен..
photo 1.JPG
photo 2.JPG

Набавих си някой работи от таз тунинг
12509149_1529936363971194_1946774447333971070_n.jpg
11836907_1483251031973061_1144996397103149104_n.jpg
13254090_1580129542285209_2571873689305622248_n.jpg
Купих си и нивова инжекция от един колега от Бургас
3460_147598168943843_8677090319996457675_n.jpg
За сега е това трябва да купя някой дреболии за блока и да почна да го сглобявам.. Главата трябва да се навари малко за да пасне инжекцията и да и се сменят водачите, да се паснат клапаните...
За сега си търся дюзи 440 cc, megasquirt 2, и турбина TD04L, ако случайно знаете, че някой продава от изброените части свиркайте : ;)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост