Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Москвич 412
Мнения: 1396
Регистриран: 01 април 2010
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от Москвич 412 » 16 мар 2015 01:32

Знам,че предложението ми може да ти се стори тъпо ама... Заяждането с главата е напълно неоснователно. Щом блокът отговаря, какъв е проблемът? Можеш да потърсиш Мирослав и Добромир -репортерите на "Господари на ефира" за СТЗ и да им спретнете едно шоу да чуем оправдания.

Потребителски аватар
tcyri
Мнения: 428
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от tcyri » 17 мар 2015 00:26

Сащо в Монтана минават какви ли не коли с талони без талони и така нататък ония там гледат да имат броика да не ги заворят и Минават на ред.Преди години във Видин нямаха кво да ми кажа и "Задните ти гуми са различна шарка" аз му викам кцправ ли си че са еднакви не неможе да мине колата и ми биха червения печат .Искаха пари аз не дадох и така.30 минути по късно с познат полицай колата даже не влезе в халето и тогава имаше"Ама ние не знаехме че е наше момче" и т.н така че ако имаш познат полицаи пращай него

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 17 мар 2015 15:21

То с пари или с познати всеки може. Както и да е колата мина през КАТ и вече официално е моя. Но едва ли ще е за дълго, че харесах тук едно ЖИГУЛИ...

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от wolfram » 17 мар 2015 15:26

Жалко, че не случи на кола и тия неуредици май ще те откажат от Самарата :)
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 17 мар 2015 22:07

Ами да ти кажа вчера като я прекарах през канала, като ми заковаха номерата и запалих да си ходя направо все едно ми падна товар от раменете. Иначе колата ще я продавам защото си харесах Класика, която повече ми пасва на стила, пък и приятелката нещо изобщо не е очарована от Самарата. Не знам що, но е решила, че е грозна и дядовска кола, но пък поне ме зарадва факта, че каза, че ЖИГУЛИТО е много по-хубаво. Не иска да се вози в Самара, а за ЖИГУЛИ за сега проблем не е имало. Аз лично най-много се дразня на скърцащите и вибриращи пластмаси.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 20 мар 2015 22:03

Спирачната помпа протече, в следствие на което всичката спирачна течност изтече и колата остана почти без спирачки (само единия кръг остана). Бях си харесал една помпа в един ретро магазин в Казанлък (магазина е за Лада и Москвич части, но все едно времето в него е спряло през 1990-та година) днес след работа хванах баща ми да ме закара и после след монтажа на помпата да обезвъздушим системата. Спирачките си дойдоха и като по чудо всичко стана много лесно, не мога да повярвам, все едно беше на сън.

37 лв помпа + 13 лв сперачна течност "Феродо" и отново сме в играта. Започвам да се влюбвам в тази кола.

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1537
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от tojaga » 20 мар 2015 22:12

Yessssss! Самара rules!

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1230
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 12
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от white_shark » 28 мар 2015 17:52

По-голяма простотия от тази,която са ти спретнали в КАТ не съм чувал и виждал.Ти си тръгнал да им играеш по свирката с тия "ако я бракувам още сега..." и това,че си звънял да връщаш колата.Там трябва да се играе по-смело и авторитетно.И накрая с това предложение да връщаш оригиналната глава(която ми е много чудно как се доказва,че е оригиналната) съвсем си им клекнал.Аз ако бях никакви такива договорки нямаше да им предлагам.То както са я подкарали и за джантите могат да се върнат,и за дисковете отзад,и за още куп неща.Главата е резервна част,никъде не фигурира номер в документите.Има 2 варианта 8 и 16 клапанова и си е въпрос на личен избор каква ще си сложиш на тоя двигател.И като те разпитват за кое е оригинално и кое не не си им длъжен да им отговаряш.Ти си там в случая в ролята на собственик и водач на МПС-то,а не някакво техническо лице.Като главата им е проблем да докажат,че не е оригинална част по съответния ред АКО съществува такъв.

Пък ако чакаш на жена да ти определя каква да е личната ти кола...

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 02 апр 2015 00:36

Май все пак ще ми се наложи да разредя двигателя с нормалните за модела бутала. Не знаех, че тези двигател е със заводска степен на сгъстяване 9,9. Представям си сега колко е... И съм се чудил как успява да ми се разчука аванса дори на газ..... Мисля да пробвам да си счупя колата пак с турбо, но този път само на газ.

Ако ще се кара само на газ каква е оптималната степен на сгъстяване която трябва да гоня ако я надуя с турбо на не повече от 1 бар? Дали заводската ще е добра или ще иска още рзреждане?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 07 май 2015 23:11

И така вчера изтече застраховката на колата и реших да се позанимавам със смяната на буталата, пък тогава да правя нова, да не си тече ей така, пък колата да стои в гаража и да не се кара 1-2 месеца.

Всичкото хубаво, но след като отворих двигателя нещата са 50 на 50, тоест коляновия вал изглежда много добре, без надрано. Не съм го мерил още, но предполагам, че ще кара. Интересно е как на една и съща шийка на вала едната половинка на лагера е перфектна, а другата има лека (едва доловима) чертичка по целия полукръг. Далеч не толкова благоприятни са нещата с цилиндрите. Нещата отиват на шлайф, а това изобщо не ми допада, тъй като се бях сдобил с бутала 82,00 мм на добра цена и ми трябваха само сегменти. Сега като си представя как ще набъбне сметката.....

шлайф минимум 60 лв
бутала със сегменти (ако приемем, че ще си ползвам моите бутални болтове и зегерки) към 100 лв, че ако не и нагоре
основни и биелни лагери ги смятам към 50 лв
гарнитури, семеринги и други които вече съм купил + два от тампоните за двигателя - 100 лв
феродов диск - не знам колко е....

Хубавото е, че притискателя е Закс, но никъде по феродовия диск не видях марка. Маховика не ми харесва, ще го закарам на стругаря да го лизне леко. Не знам дали да не го олекоти малко. Как мислите?

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост