ВАЗ 21083 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
0gn
Мнения: 382
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 82
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от 0gn » 02 ное 2017 17:12

Според мен трябва да прилича на автомобил, без значение какъв . Изглежда по-весело. А и с предно ще катери повече. Просто едни рошави гуми, а отзаде като пикапче (victory)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5690
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 04 ное 2017 00:07

Денис, огн (който е много по-напред от мен в металообработването) предложи да го направим на шаси или изцяло тръбна конструкция с двигател отзад и така нататък, но аз не исках да се впускам в такова приключение и такива разходи на средства, време и труд. Целта ми не е да гоня състезателни успехи, а просто да се разхождам сред природата. Идеята ми бе просто да подсиля това което остана от колата за да не се сгъне през средата докато карам. Но огн дойде и каза: "Брат, то не става така...." и се започна мерене, смятане, чертане, заварки... Ако трябва да местя двигателя отзад, по-скоро само бих го завъртял на 90 градуса и бих монтирал скоростна кутия и раздатка от Нива. Нататък е ясно - 4х4.

Огн, аз съм твърдо против да прилича на каквато и да било кола. Искам да си личи, че съм се постарал, че съм вложил труд и материали, а не хората да си казват: "Отрязал една Лада и заварил малко профили...". Искам да изглежда злобно, а не "весело". Ще повдигна окачването. Искам да има всички светлини като на лек автомобил - къси, дълги, габарити, мигачи, стопове, даже и за заден ход. Вече съм намерил стопове от Жигули и едни правоъгълни фарове от "американско" Е 21. Надявам се преди големите студове да завършим основната работа по подсилването. Другото е моя работа.

Брат, ти си се вманиачиш на тема пикапи. Отпусни се малко.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5690
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 10 май 2018 15:30

И така, с идването на пролетта и топлото време работата продължи. Използвах почивните дни, за пръв път направих по-сериозно каране с машинката (не смея (официално) да нарека творението си бъги или каквото и да било). Макар и в незавършен вид, с много забележки за оправяне и така нататък, удоволствието от шофирането е много голямо!!! Машинката е много лека и когато смачкам газта направо се изстрелва. Не знам каква скорост развива, обаче по някое време става страшно. Ролбара (ако може така да се нарече) изработих по съвети на колегата "Ogn" (Илиян). Смея да твърдя, че момчето е много "в час" с нещата. Не се усеща никакво усукване и техниката стои стабилно на пътя. За момента демонтирах задните спирачки, тъй като бяха дискови и възнамерявам да ги монтирам на всекидневната ми Самара. Затапил съм два от отворите на спирачната помпа и карам само на предни спирачки. Особен ефект от задните няма, тъй като задницата е прекалено лека и с много изтъркани гуми - при всяко спиране колелата се влачеха. Снимки не мога да кача, изписва ми, че са много големи.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5690
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21083 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 08 яну 2020 12:11

Забравил съм за съществуването на тази тема.

Машинката беше завършена - поставих правоъгълни фарове от БМВ Е 21 - американско изпълнение, инсталация от Е 21, стопове и (дори) предни мигачи от Жигули, табло от Лада 2107, генератор от БМВ Е 30 с ръчно изработен крепеж към блока, калници изработих като нарязах един стар хладилник и използвах ламарината от него, Йоан (1300) дари за каузата два броя предни кожени седалки от Лада, които имаха нужда от леко пришиване на тапицерията (оригиналните шевове). Като цяло ползвах каквото има - подръчни материали. Специално купих само резервоар от Трабант, но така и не стигнах до там да го свържа. До последно карах с бутилка 1,5 литра при двигателя.

В някакъв момент вече нямаше какво толкова да се прави по консреукцията и загубих интерес, а и с баща ми само спорихме, че заема място в гаража на село. Така стигнах до решението да продавам. Хубаво обаче нямаше никакъв външен вид. Купих черна и зелена боя и боядисах всичко с четката (в най-върлата жега, гол до кръста - вечерта усетих с пълна сила и ефекта от слънчевото изгаряне). Края на лятото/началото на есента на 2019 година машината бе продадена.
Прикачени файлове
FB_IMG_1558823049274.jpg
FB_IMG_1558823049274.jpg (70.24 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823044239.jpg
FB_IMG_1558823044239.jpg (72.01 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823025649.jpg
FB_IMG_1558823025649.jpg (50.47 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823011993.jpg
FB_IMG_1558823011993.jpg (56.83 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823097378.jpg
FB_IMG_1558823097378.jpg (53.25 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823103280.jpg
FB_IMG_1558823103280.jpg (53.94 KиБ) Видяна 187 пъти
FB_IMG_1558823002993.jpg
FB_IMG_1558823002993.jpg (58.05 KиБ) Видяна 187 пъти

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост