ВАЗ 2107 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5743
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 270
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от LADA-2107 » 24 мар 2017 07:54

Каква грес? Втулките не работят ли на усукване, не на плъзгане? Иначе щяха да монтитат лагери.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 24 мар 2017 11:58

И аз така си мисля, не съм им мазал никаква грес... засега нищо не скърца, за което имам и свидетели.

Потребителски аватар
vanko
Мнения: 173
Регистриран: 15 март 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от vanko » 25 мар 2017 02:48

Всеки си знае, аз ви казвам какви са предписанията за монтаж на полиуретанови втулки/тампони и т.н.
Смазва се най-вече м/у външната шайба и тази към оста.
П.С. Ако сложим лагери, нали се сещаш какво би било усещането при каране

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 25 мар 2017 10:27

Не вярвам на тези предписания, но това си е лично мое мнение. Ако греша, ще съм едни втулки назад и няколко часа за смяната им, което за мен е приемлив риск.
Но факт, че засега нищо не ми скърца, а хода на моето окачване е голям. А за лагерите... ми те унибалите са си точно плъзгащ лагер и съм виждал картинки на Лада с носачи на унибали на мястото на втулките. Сигурно вози като картинг...

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5743
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 270
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 19 юни 2017 14:53

Колата отново е при мен. За съжаление покрай другите "проекти" с които съм се захванал не ми остава никакво време да се занимавам с нея. Само от време на време я разхождам за да зареди акумулатора и това е.

Успях все пак да сменя къси и дълги кормилни накрайници, да мина стенд - преден мост и технически преглед. Предстои да и се направи застраховка.

Като цяло от техническа гледна точка няма какво да се прави. Има дребни забележки по външния вид и съм запланувал да сменя уреда. Оригиналния е с разходомер, а аз искам да поставя уред от по-стар модел 2107 - с манометър за маслото. Може евентуално да монтирам и някаква музикална уредба, аларма и централно заключване. А също и да постеля нещо в багажника за да мога да качвам разни неща без да го цапам.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5743
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 270
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 08 яну 2020 12:21

Края на лятото/есента на 2017 година всички нови части - 5 степенна кутия, съединител, карбуратор, безконтактно запалване и др. бяха демонтирани и колата бе приведена в напълно автентичен вид. След това я върнах на Радо. Така и не я прехвърлихме на мое име след като я купих за втори път. Той от своя страна я продаде на Марио М5, тъй като аз не желаех да работя с този човек.

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост