ВАЗ 2107 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4349
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 24 окт 2016 23:11

Е, то всеки си има критерии, но лично за мен, тази кола не трябва да вози така.Сега, въпроса е дали като тръгнах да смъквам окачването знаех че ще стане така-да, знаех, но исках да видя дали стабилноста на колата ще ме радва повече, отколкото ме разочарова нарушената возия.Естествено, че очаквах да се разочаровам леко, но работата е там че колата наистина стана стабилна, а това изобщо не ме зарадва.Тоест, тя си вози както очаквах, това което не очаквах е че няма да се радвам на стабилноста... тъжно, но факт, явно ми е минало времето за спорта.Колата стана по стабилна, заиглежда добре, обаче не е това което искам.
Ще променим концепцията-някои радикални неща ще се променят към по умерени.

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от KingoftheROAD » 25 окт 2016 07:24

Ееее ти пък сега чак и РАДИКАЛ се изкара ;) Майтап, е всичко е въпрос на степен, или мярка. Но не прекалявай с връщането назад.

Абе кола не случайно е от женски род, ми покарай малко така пък да видим. Тя и жинътъ май не ми ареса баш от първия път, ама ко да прайм. Апетитът идва с яденето. На мен лично седмицата ми харесва така. Само един въпрос - гумите 15 цола не закачат ли вътре в калниците? прекалено близко до веждите ми изглеждат.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5426
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 242
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от LADA-2107 » 25 окт 2016 08:08

Радо, аз затова я продадох, защото ми се досвидя да я оставя пред блока или да започна като теб рязане и тунинг. Така, че се радвам, че си се усетил на време! В оригинален вид създаваше много приятно усещане тази кола! Даже започнах да съжалявам, че я продадох. Бях съблазнен от малко по-удобните за каране Самари. Но май пак ще си търся Класика.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4349
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 25 окт 2016 10:22

Едни бивши мои джанти се завърнаха... Има доста работа по тях, но до лятото мисля че ще станат.
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 381
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от m_g » 27 окт 2016 10:35

Тия джанти наистина изглеждаха много добре! Седмицата във фабричен вид има може би най-грозните колела от всичките Лади с тия малки капачки на главината и видимите болтове. В тоя ред на мисли - на червена кола тези конкретни джанти ще изглеждат отлично.
Аз също отдавна се бях замислил за тях, понеже ми харесват. Обаче първо не ми се връзват с концепцията за автомобила и второ, чисто практически, съм с чисто нови джанти и гуми и тасове и рингове и цялата система няма за какво да се разбутва. А и си харесвам тасовете, даже много!

Иначе концептуално - возията ще се подобри, ако минеш на 13 цола с високи гуми. Можеш спокойно да изплескаш нещо дори на 195 широчина, ако 175/70 са ти малко. 165/80 вече са твърде тесни за бързо каране.
Така дори с рязаните пружини ще стане една идея по-комфортна.
Друг вариант е моя - нови пружини навсякъде. Дори и стокови, новите пружини са по-твърди от 30 или 40+ годишни. Слагаш едни работещи амортисьори, хубави гуми (поръчах си 13ки Мишлен) и се оказва, че колата е достатъчно стабилна за нормално каране. Те заводските седалки и без това нямат никаква странична опора, дори и седмицовите... Оня ден на връщане от Перник по баирите нагоре със 140++ никакви драми.
Реално с тая пасивна безопасност и 80 са много, ама... Всъщност трябва да е "скорост > клетка > корито с колани > каска > спирачки и ходова част > двигател.
Какъв шпер смяташ да й сложиш? Винтов или пластинчат?

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4349
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 27 окт 2016 12:29

Ами имам възможност да избера между двата, но още не съм решил.

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1241
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от white_shark » 27 окт 2016 15:51

То и от полиуретана блъска...и с по-къси пружини и тия ниски гуми се насъбират бая фактори да не вози добре.На мен ми идва прекалено ниска за всекидневно каране...де да знам.Иначе изглежда яко.
Иначе според мен с 4 стегнати амортисьори,една двойна стаб.щанга(личното ми впечатление е,че докато на М-ча не се усеща почти дали е с една или две...или дори без щанга то на Ладата втората се отразява много приятно) и много леко или никакво смъкване(тогава може да се направят и задни пружини 2в1...където една се реже на две и се вплита в другата) ще стане много приятна кола на каране без да блъска и без да се изправя в кръговото.С какви амортисьори е сега? Ако са много омекнали или слаби с тия пружини е нормално да не вози добре...

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4349
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Frysco » 27 окт 2016 16:27

Газови са, СААЗ Спорт... не са за толкова ниско окачване, но мен не ми е проблема това че се поклаща повече, напротив, тя стана по стабилна така, а от друга страна спря да поема неравностите и реагира на всякакви, дори и малките.Аз това го знаех че ще е така, преди да тръгна да режа.
Проблема е че не ми доставя удоволствие това че е по стабилна.Излъгах се че тая цел ще компенсира неудобствата...

Карал съм всякакви коли, включително много стабилни, с твърдо окачване... явно съм им се наситил, щом си търся возията на ладата.Все тая, бях решил да пробвам, пробвах-не ми харесва.Драма няма, ладата е като лего, сега ще я направя пак висока.С никелираните джанти ще има едни широки и високи 13-ки и ще стане малко в стил американски мускул.

Добромир
Мнения: 114
Регистриран: 29 ноември 2009
Репутация: 3
Местоположение: Плевен

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от Добромир » 06 ное 2016 09:33

Eeeeeeee,Радойчооо...То голям проект се е заформило тука бре,мале :) Браво! Ама аз,доколкото си спомням,ти май вече си имаш една Класика,дето да вози като лодка ;) Тази е тръгнала в доста добра посока,а като сложиш и новите ти стари джанти,ще стане убиец...Сигурен съм,че ако я покараш и ще свикнеш с нея доста бързо ;) Стар бил за такива работи...Я питай Гладиатора?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5426
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 242
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - LADA-2107 (преди) и Frysco (сега)

Мнение от LADA-2107 » 06 ное 2016 18:25

Я... Я.... недейте му дава акъли! Току виж се отказал, а аз си искам джантите, че даже и пружините искам.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост