Страница 2 от 7

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 11 дек 2016 14:35
от BaiLamarin
Честито колега! Не слушай глупости- тая кола с хубави масла и нормална експлоатация ще зарови доста немски набори.. :) Въпреки, че днес не препоръчват да се разработват новите коли, заради куп мерки по моторите сработването да е по-бързо и безболезнено, все пак избягвай карането в обороти и тормоза и на студено, ако искаш да си я караш. :) А относно уморените коне- айде да не говорим.. Че повечето са с произход Алемания днес.. :) още веднъж- Честито и безаварийно!

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 12 дек 2016 18:29
от Nicko
Благодаря колега за добрия отзив !!! В момента и аз спазвам това неписано правило за сработването, и повече от 2000-2500 оборота мотора не е развивала-старая се максимално да не го товаря. От НАР си я искат на 2500 км. за първо обслужване което ще стане като си ги достигне и респективно след това вече ще почнем и понатоварването. До сега имаме един повече от приличен автомобил който е малък празник в семейството. Благодаря още веднъж на колегите и обещавам да пиша за всичко което се случва по колата.

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 18 дек 2016 23:34
от Nicko
И така. Бях обещал по-нагоре че ще пиша за всичко което се случва по колата. Лично аз съм имал ето такъв волан на предните си две коли, много съм си го харесвал респективно и Ладата е вече с такъв. В процес на обмисляне съм за допълнителни тапицерии на седалките, с цел максимално запазване на оригиналните дамаски.

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 19 дек 2016 22:01
от viksanlg
Честито колега за хубавата машинка.Гледам отвътре и климатик си имаш ;)!За тапицерията на седалките няма да сбъркаш.Аз се убедих с времето ,че много помага.Гледам ,че имаш някакви температури отбелязаниза врътката на парното и ми е любопитно да не е електронно като ладите 2110 или просто е написано за улеснение с някакава условност?

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 20 дек 2016 08:36
от LADA-2107
Допада ми идеята за тапицирането на волана и допълнителните калъфи на седалките. Може да помислиш също и за скоростния лост и ръчната. Виждал съм такива изпълнения. Харесва ми, че искаш да си запазиш колата от захабяване!

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 20 дек 2016 09:26
от Nicko
Температурите по врътката за парното са си просто написани ей така,както каза колегата само за условност. Когато избирах колата ми дадоха една брошура на която пишеше че оригиналните тапицерии са сваляеми, да така е което е един плюс. За съжаление се сетих да ги снимам чак когато сложих допълнителната :idea: :idea: :idea: . Добре е замислено , така че нежелащите да си поставят друга да имат възможност евентуално да я свалят и почистят.

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 20 дек 2016 12:16
от Денис И.
Не съм съгласен, че температурата е условна. На 2110 термостата е електронен и добре държи зададената температура, не виждам логика да отиват една стъпка надолу и да слагат механичен термостат дето само пуска повече или по-малко топло. Това е моята логика.

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 20 дек 2016 18:23
от Nicko
Абсолютно не успорвам, както по -нагоре казах, вие сте по-големи специалисти по марката от мен. На времето мечтата ми , за съжаление несбъдната бе да имам 2107 с 5 степенна кутия, е сега имам нея. :D Може и така да е за парното но просто мои впечатления. А сега мисля че добре се получи .... Добавям и първата и автомивка- в домашни условия по традиция, понеже тези бои не заслужават автомивка-третират ги като трактори там лично аз крайно не одобрявам това. За да и се радваме дълго. :D ..И едно кръгче из квартала за удоволствие

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 20 дек 2016 21:09
от viksanlg
Всъщност моята калинка няма електронно управление на парното и тази врътка е копие на моята,но има малка разлика ,че има нарисувани градуси и за това се запитах дали не са върнали електроннот управление на парното от 2110,но с врътката на Калина!

Лада Гранта - Nicko

Публикувано: 21 дек 2016 08:32
от LADA-2107
Уоооу... Осветлението на уредите е уникално! Запален съм на тема табла и уреди от много години и рядко нещо ме впечатлява.