Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Agent 2107
Мнения: 41
Регистриран: 29 януари 2017
Репутация: 1
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от Agent 2107 » 15 фев 2017 21:15

Здравейте от Видин. Доста време се колебаех дали да пусна тема да ви покажа моята баба и ето, че моментът настъпи. Закупих си преди няколко месеца ладичката взех я на доста изгодна цена с условието че има какво да се работи по нея.
DSC_0465.JPG
DSC_0466.JPG
DSC_0467.JPG
DSC_0468.JPG
DSC_0469.JPG
DSC_0470.JPG
Купих я от Враца и си я прибрах на ход. Първи впечатления от нея нужда от боя и закърпване на места. Това ми е първата работа само да се стопли времето тук във Видин.
Дребни неща които оправихме с дядо ми (на 17 години съм, май месец се записвам за курсовете) оборотомера не работеше беше откачен и го закачихме. След първото ми каране дойде време да сменим номерата. Всичко точно обаче въпросната сутрин когато пътувахме към кат нещо не беше наред прекъсваше много едва се караше. Щом я прибрахме погледнах свещите бяха на 2 различни марки.
DSC_0471.JPG
DSC_0472.JPG
DSC_0473.JPG
DSC_0474.JPG
До колкото разбрах от състоянието на свещите две от тях за са зацапани (от една и съща марка). Намерих вкъщи от италия 4 bosch комплект подарък от комшията :lol: Купих нови ключалки, старите бяха супер износени (по долу снимки). На багажника и вратите. Понеже дядо ми преди е имал Лада (ВАЗ 2105) има доста части, гуми, джанти и т.н. и съм решил да не давам излишни пари за лети а да намеря човек който да ми обърне железарките. (13 цола) Идеята ми засега за тази Лада е да я направя за редовно каране, но и да е малко по специална. Нещата които трябва да се оправят по двигатела са термостата и един реглаж на клапаните за което дядо ще помогне. Преди 1 седмица се сдобих и с раздувки за калниците. Чудя се как ще изглежда по добре да се сложат върху новата боя или да се китосат и после да се боядиса. Ако ме разбирате предложете :lol:

Agent 2107
Мнения: 41
Регистриран: 29 януари 2017
Репутация: 1
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от Agent 2107 » 15 фев 2017 21:25

Понеже нямаше място горе ето снимки на бошките
DSC_0484.JPG
ето ги и ключалките
DSC_0490.JPG
ето и на раздувките
DSC_0536.JPG
DSC_0537.JPG

Потребителски аватар
tcyri
Мнения: 428
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от tcyri » 24 фев 2017 23:36

Здрсвей много малко останаха Лада феновете във Видин :) радвам се че има още млади момчета който да са привлечени от класиката,а не да вземе книжка и мама и тати да му купят некоя колица 101 коня и после книжката на трупчета :) На въпроса с веждите според мен ще е по хубаво да ги китосаш и боядисаш в цвета на колата :)

Agent 2107
Мнения: 41
Регистриран: 29 януари 2017
Репутация: 1
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от Agent 2107 » 01 мар 2017 19:18

Да, най-вероятно ще те послушам и ще направя така.
Иначе малко развитие изрових из двора 4 джанти
DSC_0557.JPG
И 2 пружини, леко подсилени половината са двойни ви трябвало да е по твърдо с тях
DSC_0558.JPG
За първи път размонтирам гуми от джанти ръчно и видях зор :lol: Добре, че бяха само 2 с гумите
DSC_0567.JPG
Та намерих стругар който ще ми ги обърне. Ако ще има някакъв проблем като се обърнат пишете докато е време :D
Стругаря каза, че го правил и друг път познат е на дядо ми ще ги центрова всичко 6. Въпроса е да не би защото са ладови някакъв проблем да има.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5312
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от LADA-2107 » 02 мар 2017 10:27

Колега, приятелски съвет! Не съсипвсй колата с тези вежди/раздувки и други подобни. На 28 години съм, от 10 години карам Лада, имал съм над 10 ЛАДИ, пробвал съм какво ли не - правени двигатели, изпускателна система с голям диаметър, спортни гърнета, спортни седалки, спортни волани, предни пружини от Москвич, двойна стабилизираща щанга отпред, двойни пружини отзад, лети джанти с нископрофилни гуми и много други. И колкото повече експериментирам, толкова повече се убеждавам в истинноста на думите които ми каза баща ми когато бях на твоята възраст, а именно: "Каквото е трябвало хората са и го монтирали в завода!".

От тези раздувки има смисъл единствено ако се изрежат подкалниците, за да можеш да вкараш по-широки гуми и по-изнесени джанти. А изрежеш ли подкалниците безвъзвратно си осакатил купето. Прекалено малко здрави ЛАДИ останаха за да си позволим да ги осакатяваме (лично мнение). Отделно от това, ако монтираш тези раздувки ще ти трябват лети джанти минимум 15-ки + фланци за да ги изнесеш навън. Карал съм Лада с раздути калници, когато върнах оригиналните джанти изглеждаше адски смешно. Прекалено малки са и калника изглежда празен. Обръщането на оригинални джанти е безсмислено. Оригиналните джанти са меки и се кривят много. Може и да е било интетесно и готино по времето на социализма, когато летите джанти са били лукс, но сега е безсмислено набиване на пари (лично мнение). Калниците на ЛАДАТА и без раздувки са достатъчно широки и могат да поемат фланци. Ако си мислиш, че с това обръщане на джанти колата ще стане кой знае колко широка и стабилна - грешиш.

Съветвам те преди да се захванеш с каквито и да било "глупости" първо да обърнеш внимание на спирачките. Провери колко феродо има по накладките, дали има блокирали или протекли спирачни цилиндърчета. Особено внимание обърни на спирачните маркучи и най-вече на задния - внимателно ги огледай за напукване и протриване! Следи за теч на спирачна течност от спирачната помпа и помпата на съединителя. Спирачната течност разяжда боята на купето!!! След това по важност се нареждат купето, окачването и кормилната уредба. Купето е най-скъпата и най-ценната част във всяка стара кола, не само в ЛАДАТА. Ако искаш да караш тази кола дълго време обърни му внимание. Където има наченки на ръжда да се почистят и обработят. Ако има язви да се изреже и завари (кръпка) или да се смени целия детайл (калник, дъно на под/багажник). Окачването също както спирачките е много важно за безопасността на хората возещи се в колата и на тези извън нея. Преди да започнеш да се занимаваш с рязани/сдвоени пружини, пълнени смортисьори и други подобни - провери на първо място шарнирите, селеновите втулки, втулкуте на щангите на задния мост. Виж си и кормилната уредба - луфт във волана, маслото в кормилната кутия, втулките на паразитния хебел, всички кормилни накрайници и щангата под двигателя.

Когато приключиш с тези неща обърни внимание на двигателя, свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка, чукче - наковалня, кондензатор, масло, маслен и въздушен филтър, ремък, провери водната помпа, провери кога ти отваря термостата, ревизия на карбуратора. Ако имаш възможност премерете компресия и налягане на маслото. Виж тампоните на двигателя. След това провери нивото на маслото е скоростната кутияци диференциала, тампона на скоростната кутия, каретата (металните и гуменото), висящия лагер на кардана.

Едва след като си 100% сигурен в изправността на автомобила можеш да мислиш за модификации.

Не се засягай ако съм се изказал прекалено остро! Разбирам те, скоро си купил кола, киято вероятно ти е първата и отвътре ти ври и кипи от желание да направиш нещо, но си има определен ред по който се случват нещата. Ред който се е доказал през годините и отклонението от него не води до нищо добро!

УСПЕХ!!!!!!!!!

Agent 2107
Мнения: 41
Регистриран: 29 януари 2017
Репутация: 1
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от Agent 2107 » 05 мар 2017 13:06

Много благодаря за съвета ще се слушам в думите ти до някъде обаче защото идеята ми за тази Лада е да събира погледите. За момента ме интересува изправността и визията. Модефикаций по двигателя не искам да правя все още искам да карам така защото почнат ли модефикаций почва и много чупене до колкото съм чел излизат 1 по 1 нещата и става повече правене от колкото каране.
Започнах да проверявам нещата горе-долу. Термостата-понеже я докарахме от Враца до Видин на ход и нещо не загряваше както трябва и преди 2 дни свалих термостата, преди това дядо ми намери стария от неговата Лада (ВАЗ 2105) който е работил до последно
заврях вода пуснахме вътре първо "новия" всичко точно отпусна работи. После и този който току що бях свалил и водата стана оранжева супер много ръжда явно е бил запекъл и заради това не се е отварял. Но все пак го смених с този който намерихме в гаража.
Това е стария
DSC_0575.JPG
Не успях да снимам "новия"
Купих 4 литра антифриз от кауфланд след малко отивам да ги наливам.
Друго което извади дъртия от гаража е транзисторното запалване което той държи да сложим. До колкото разбрах е полезно вие какво ще кажете.
DSC_0577.JPG
П.С. Да допълня нещо преди всичко колата ще се изкърпи на местата на които има ръжда и ще се боядиса. Още като за взехме по прегледахме праговете са правени и в момента са ок. Багажника е добре в сравнение с старата Лада на дядо. Обаче като цяло боята е трагична.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5312
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от LADA-2107 » 06 мар 2017 00:16

Това електронно запалване освен, че ще ти разтовари чукчето, друга голяма полза няма да имаш от него. По принцип са много прехвалени и много хора които не са "на ти" с техниката си мислят, че задължително трябва да монтират и че без него не може. Моето ЖИГУЛИ е на 210 000 км и никога не е имало електронно запалване. Проблеми няма.

Надявам се, че този термостат и това запалване не си ги монтирал така омазнени.

"Да събира погледоте" и 30 годишна Лада са несъвместими понятия. Да, ако е много запазена и оригинална ще я заглеждат. Да, ако е тунингована ще е заглеждат и ще си мислят: "Този защо си дава парите за глупости?". Това е, нищо повече. Не искам да те отказвам от марката, даже напротив, радвам се, че има млади хора които се захващат с Лада. Просто казвам как стоят нещата.

Преди външния вид обърни внимание на механиката.

Преди да налееш антифриза промийте системата.

Потребителски аватар
tcyri
Мнения: 428
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 4
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от tcyri » 06 мар 2017 01:31

Значи тук Сашо не си прав за Външния тунинг.Във лчбителите на всяка марка има такива който си тунинговат визуално колите така че както могат да тунинговат ръждиви опели,голфове и бМВ така можи илада :.За електронното запалване си прав голям ... Юе бере с него по донре да не го слага.А за антифриза от Кауфланд дано не е MOTOX имам познати на други марки коли направо им прецаква охладителната система иначе е похвално да я изкърпиш и боядисаш не останаха много в нашия край пък и да ги карат младежи на по 18 .Успех с начинанието и ще следя темата ти с интерес

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5312
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от LADA-2107 » 06 мар 2017 12:31

Разбирате написаното от мен по грешен начин!

Визуалния тунинг както на всяка кола, така и на Лада трябва да е естетически издържан за да радва окото и най-важното да се прави на кола която изглежда добре (добра боя, брони, лайсни) Давам прост пример - задните вежди не са точно с форма на полукръг, отгоре са "сплескани". Извивката на задната врата следва извивката на веждата. Когато се монтират тези раздувки, извивката на раздувката и извивката на вратата ще се разминават и ще е грозно. От друга страна такива вежди които се закрепват с винтове и нитове са подходящи за спортни коли, не за тунинг. Ако си тунинговаш колата по този начин, все едно казваш: "Мързеше ме да направя нещо по-красиво, но много исках раздувки.". Тези неща са подходящи както казах за спорта поради бързия монтаж/демонтаж и подмяна при нужда. Не на последно място външния вид трябва да отговаря на тежническото състояние. Смешно е колата ти да е външно "наточена", а двигателя да е оригиналния и/или нещо да тропа/чука по окачването.

Agent 2107
Мнения: 41
Регистриран: 29 януари 2017
Репутация: 1
Местоположение: Видин
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - Agent 2107

Мнение от Agent 2107 » 06 мар 2017 17:42

Термостата който е на снимката е сваления този който съм сложил е измит естествено чист от вътре и от вън. И промих системата с гореща вода и след това налях антифриза. Транзисторното запалване понеже го има само трябва да се почисти и монтира за това не мисля, че ще е проблем. Има ли негативи от него ?

LADA-2107 Колега вече споменах горе че съм започнал да преглеждам кое работи, кое не. Все от някъде трябва да се започне не става всичко наведнъж.
П.С. Няма да правя повече коментари по визията, поне за сега. Веждите са последното нещо за което ще мисля за сега. Просто ако се промени нещо ще го отразя и после ще си изразите мнението. Нямам толкова пари и за двигател и за окачване. Мисля, че всяка кола би и се отразило добре малко промени по визията независимо колко коня е.

Антифриза: http://www.zoomania.org/wp-content/uplo ... G_8015.jpg

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост