Lada Vesta - xm_net

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
xm_net
Мнения: 209
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 28 дек 2019 22:58

toneto66 написа:
28 дек 2019 22:44
Ммдааа на мен туй лято ми сменяха съединителя на десятката и ми сложиха на Valeo съединител .Та и при мен се получава това ромолене на празен ход на двигателя.Ту се появява ту изчезва странна работа.Преди това с руския съединител намаше такова нещо.
А аз си мислех,че е нещо от скоростната кутия .А с нея съм нямал никакви проблеми до сега.
Ами да кажем колега, че вече имаш някаква насока относно вероятната причина... ;)!

Nicko
Мнения: 61
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 6
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 29 дек 2019 19:26

Сега момчета, съгласете се че и всичко друго монтирано извън оригиналното , дори и същата марка да е вече не е то. От където и да се купи е някаква имитация на онова което сте свалили. А вече имаме и избор друг който желае може да си закупи частта от там, сервиз по избор и тъй. Но пък гаранцията- тя пък какво покрива е тъмна Индия, така е и при другите марки не само тук. Лично аз при смяната на гумите със зимни забелязах омасляване на заден десен амортисьор , слабичко но го има. Ясно заминал е да , е имам и приличен пробег по нашите пътища с винетки за 100 лева тъй е. Решението е намиране на други амортисьори, може и от сайт и едноличен монтаж в гаража поне да знам какво и как е направено.

xm_net
Мнения: 209
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 29 дек 2019 21:41

Ники, няма как да се съглася с теб, защото колегата с 10-ката е отишъл в официален сервиз и там е монтиран диск (дали е Valeo или друга марка няма значение), който е или поне би трябвало да е с качеството на оригиналния! Дали комплектът, който са му монтирали е руски или друг, той най-малкото се види ОЕМ, което по всички критерии означава едно - качество еднакво с това на оригиналните части. В много случаи тези части са с надценка 100 и повече процента над себестойността им точно заради качеството и човек плаща повече с идеята, че всъщност пести, защото получава качество над масовото. Да, всеки може да си купи части откъдето пожелае, така е - обаче т. нар. "официални сервизи" парадират навсякъде точно с високото качество на частите, които предлагат с презумпцията, че са оригинални. Следователно след монтаж на такава част клиентът трябва да остане доволен от всичко (и от услугата и от вложените части), защото плаща повече за същото, което биха му предложили в кварталния сервиз! Идеята ми е, че официалният сервиз трябва да бъде над нивото на другите и като цена и като компетентност на служителите и като качество на части и услуги.
Относно гаранцията - никаква тъмна Индия не е, гаранцията както и при повечето други марки е ... Франция! Ще ти кажа специално за твоя случай: забрави за гаранция, защото за амортисьорите тя е 24 месеца или 40000 км.! На практика след 50000 км. остава гаранцията само на боята и лака, всичко друго е в извънгаранционен срок, така че шумно рекламираната гаранция от 36 месеца или 100000 км. си е една "пунта мара". Собственик, който ползва колата нормално до средно откъм пробег (да кажем 20-25к годишно) приключва с гаранцията на края на втората година.
Възхищавам се и адмирирам знанията, усилията и средствата, които влагат много от собствениците (и в този и в други форуми), за да поддържат колите си във възможно най-добро състояние, но аз не съм от тях. Нямам гараж, а дори и да имах, не е лежането под колата нещото, което ме въодушевява - предпочитам за това време да изкарам едни пари, които да дам на някого с удоволствие, за да си свърши той работата, така че аз да съм доволен. Точно затова ме дразнят всякакви хора (не само тези в официалните сервизи), които си гледат работата през пръсти - дразни ме отношението към клиента, дразни ме некомпетентността, дразни ме нежеланието да се учиш и да се развиваш...!

Nicko
Мнения: 61
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 6
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 30 дек 2019 19:55

Абсолютно си прав , изобщо не оспорвам . Няма и смисъл да го коментирам . Обаче отивам в най- официалния сервиз - Хасково близо ми е .Първо обслужване- в мои пръсти мерено, 120 кила българин съм , нивото на маслото отгоре два пръста; свещите се смениха на 40 000 и то с някакви, лично за мен втора употреба защото си стоят в работилничката ми ей тъй да им се радвам- пробег 4-5 000. не повече . Имам чувството че са , а и най- вероятно са с поначукани полюси и монтирани на колата, ама си взеха там петнадесетина лева, здрави да са. До тук- нямам гаранция вече, карам на газ 20 000 км. абсолютно безпроблемно, свещи- приравних си едни на Бош също си работят без ядове . А гаранцията- тя е Франция . Това е ясничко това и е проблем и при колегите от други марки, все пак сме в България нали? Амортисьорите ще се цапам напролет с тях, имам възможността да го направя лично а имаме и възможността да си изберем марки - не е само един вносител на части все пак. Най- радостното е че комплект гуми замина само с проблема - свещи, решен от мен. Амортисьора ще го гледаме на пролет а смяната на ремъци , ролки и водни помпи няма да е на 60 000 както го препоръчват от официалния вносител. Извинявам се че наспамихме темата , но тя стана и единственото май място за реални мнения, много добре направена от колегата. Нека бъда извинен от Максим .

xm_net
Мнения: 209
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 30 дек 2019 22:10

Nicko написа:
30 дек 2019 19:55
Нека бъда извинен от Максим .
Няма нужда от извинения, говорим си, а ако пък за някого е полезно - какво по-хубаво от това! А конкретно за гаранцията, както за твоята Granta, така и за моята Vesta, ето какво се казва съвсем официално: https://www.lada.ru/service/about/warranty.html
Гаранцията от 36 месеца или 100000 км. на практика е за целия автомобил, като изделие, обаче... всички отделни елементи си имат своя гаранция, която на практика свършва доста по-рано, освен ако човек не си купува кола, за да си я сложи в гаража и там да си я гледа, като музеен експонат.

Потребителски аватар
Doks
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Doks » 31 дек 2019 19:02

Тея работи - условия по гаранция, обслужване, права, задължения и тнт има ли ги на български? Предоставят ли се офицялно от дилъра било документално било на сайта им?

sataN
Мнения: 380
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 21

Lada Vesta - xm_net

Мнение от sataN » 31 дек 2019 19:18

From: NAR LADA <questions@lada.bg>
To:
Cc:
Bcc:
Date: Sun, 12 May 2019 16:23:24 +0300 (EEST)
Subject: Re: Въпрос за гаранционно покритие на нов автомобил
Гаранцията покрива заводски дефекти, неправилна сглобка и дефектирали части.
Обичам конкретиката.
Прикачени файлове
s1.jpg
s2.jpg
s3.jpg
s4.jpg

xm_net
Мнения: 209
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 01 яну 2020 13:34

Точно това имам предвид - доста кратичко и семпло описание на случаите при които отпада гаранцията при условие, че реалният списък е доста по-дълъг:

Nicko
Мнения: 61
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 6
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 01 яну 2020 20:36

И тъй ! За много години, живи и здрави момчета ! Тъй и тъй ос.... памихме темата на момчето, но май тя стана и най- изчерпателната за новите модели, това е живата истина . Сега, лично мое мнение е че колите си вървят не благодарение на гаранционната грамотна поддръжка в оторизиран дилър ами защото са си новички. Видно от мненията ви както и моето , това се потвърждава. Сега, тъй и тъй гаранцията е Франция и разни мари и тям подобни (hiro) както е известно е така , това са само едни излишни разходи. Не сте вътре в сервиза да видите какво се монтира, тъй че каквото се сложи това е. Лично аз поизтрах доста тая работа , за мое учудване даже. Потърпях де, но сложих си моя газ, както аз си искам тъй си я и скрих :lol: мисля че се получи заводски готино , свещи по мой избор, масло по мой избор и тъй от 10 май до ден днешен- 1.01. 2020 год. 18 000 км. Мисля че добре се кара машинката и то за моя радост безпроблемно. Желая на всички дълъг и безпроблемен пробег.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 812
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 41
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от viksanlg » 01 яну 2020 22:13

А помощ ли от кога ти разправях да зарежеш гаранцията...

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост