Lada Vesta - xm_net

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Nicko
Мнения: 63
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 9
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 01 яну 2020 23:26

Ами кой да слуша ???? Лично моята кола си въри перфектно, но за гранцията си прав. Изобщо не е необходимо спазването на каквото и да било условия май . Верно е че питай патило!!! Ама кой да вземе поуката ???Нищо- опита учи колата ми ме изненада в интерес на истината - като пробег и разход за части и консумативи- само консумативи ползвам за момента де :lol: и тъй. Сега че поомаслил десен заден амортисьор - благодаря на измислилите винетките и пътния данък. На Виктор изказвам благодарност за съветите които ми е дал до тук. Наистина си бил прав и благодаря ти още веднъж . Винаги ще ползвам твоите съвети с позволението ти , естествено за да си карам машинката.

xm_net
Мнения: 223
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 75
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 02 яну 2020 12:17

Nicko написа:
01 яну 2020 20:36
Тъй и тъй ос.... памихме темата на момчето
Ха-ха, за "момчето" благодаря :D! Спокойно, нека всеки, който желае и смята, че има какво да добави, да си пише в темата! Темата я започнах преди време с идеята да споделям какво и как по автомобила, а те взеха че станаха вече два за които съм писал, както е известно по недотам приятнен повод, но каквото имало да става - станало, минало е и продължаваме напред. Като се позамисля, то аз лично вече няма и какво да търся гаранция, като се сетя, че съм "пребоядисан" по градушка (имам предвид гаранцията на боята и купето), а на следващото ми посещение живот и здраве ще съм на 45к километра т. е. почти на предела на гаранцията и на "най-гаранционните" елементи... (hiro)!

Пл-В 7500
Мнения: 13
Регистриран: 27 април 2014
Репутация: 4
Местоположение: Плевен

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Пл-В 7500 » 05 яну 2020 05:00

Nicko написа:
01 яну 2020 20:36
Тъй и тъй ос.... памихме темата на момчето, но май тя стана и най- изчерпателната за новите модели, това е живата истина . Сега, лично мое мнение е че колите си вървят не благодарение на гаранционната грамотна поддръжка в оторизиран дилър ами защото са си новички. Видно от мненията ви както и моето , това се потвърждава.
Защо не помолите админа или някои от модераторите да събере постовете на XM_NET, Rosen, Nicko и sataN от темите свързани с обслужването им от НАР ООД в една нова и обща тема с примерно заглавие "Неволи, несгоди, некомпетентно и несериозно отношение в техническото, сервизното и гаранционно обслужване на нови модели Лада в сервизите на официалния вносител НАР ООД"
Новата тема би била доста по-нагледна, не така разхвърляни мненията и най-вече полезна за настоящи и бъдещи притежатели на тези нови коли.

Nicko
Мнения: 63
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 9
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 06 яну 2020 21:44

Ами моята тема никой не я чете , първо . Имаха интерес колегите в началото вярно , защото бе и един от новите модели колата ми . Не ги упреквам,но темата на колегата се разви доста повече и всички започнахме да си пишем там. Това и си остана в настоящето но нямам нищо против предложението Ви. Обаче има и друго, темата си е на колегата който пък няма нищо против това да си пишем в нея - негови думи перифразирани от мен, както и аз нямам нищо против да се пише в моята... Прав сте че малко се разхвърлят нещата ама и тъй сме тръгнали, а и пак казвам темата е на друг колега - нека уважим и неговото мнение .

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5690
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от LADA-2107 » 07 яну 2020 10:39

xm_net, гомяма част от населението в България иска да даде едни пари и колата им да бъде ремонтирана бързо и качествено, а собственика да получи добро и коректно отношение, подробно обяснение какво е правено, както и старите сменени части (за по-сигурно). Обаче в повечето случаи не става така. Затова голяма част от хората които имат условия, време и познания се захващат да поправят колите си сами. Лично аз нямам време, нерви и желание да ходя от сервиз на сервиз и да се моля на някой да му дам едни пари за да ми направи колата, а той да ме мотае: "Обади се днес, обади се утре, ела след празниците (Великденските)...". Това като имаш предвид, че имам повече от една кола, нямам деца и спешни ангажименти, ходя на работа с автобус. А ако имах само една кола и две деца примерно, а колата ми трябваше постоянно, не ми се мисли. Затова съм съгласен с Nicko като цяло.

xm_net
Мнения: 223
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 75
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta - xm_net

Мнение от xm_net » 07 яну 2020 19:13

LADA-2107 написа:
07 яну 2020 10:39
Обаче в повечето случаи не става така. Затова голяма част от хората които имат условия, време и познания се захващат да поправят колите си сами. Лично аз нямам време, нерви и желание да ходя от сервиз на сервиз и да се моля на някой да му дам едни пари за да ми направи колата, а той да ме мотае: "Обади се днес, обади се утре, ела след празниците (Великденските)...".
И какво колега, понеже "...не става така", да не предявяваме претенции, да не търсим коректно отношение и качествена услуга, това ли имаш предвид или аз нещо не те разбрах правилно? Знам много добре кое и как се случва в България, но от това не ми става по-спокойно, напротив - още повече се дразня, когато видя мърляшка работа, независимо дали от чиновника на гишето в общината или от механика в сервиза. Аз не съм от хората, които имат условия и достатъчно умения (тук не говорим за дребните ремонти), за да си правят колата сами, а и най-важното е, че нямам желание за това. Аз обаче и сирене и кашкавал не мога да правя, само че това не ми пречи да искам и да търся качествени продукти от този род... Няма как всичко да си правим сами, нали така! Ето затова аз не правя проблем, когато ми кажат цена в сервиза, само че искам срещу тази цена да получа качествена услуга и не мисля, че искам кой знае колко.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5690
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от LADA-2107 » 07 яну 2020 20:01

Явно не си ме разбрал, да. Всички искаме качествена услуга срещу парите си, но твърде често стават така, че даваш едни пари, услугата не е качествена и парите са "хвърлени на вятъра", а проблема не е решен или само е "маскиран" временно, може би дори задълбочен. Или любимото ми, "майстора" да не знае какво прави и да използва колата ми като учебно пособие. Ако имаш желани и търпение чакай и плащай, никой не може да те спре. Всеки сам решава и си намира начин.

Потребителски аватар
Doks
Член на Лада Клуб България
Мнения: 41
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Doks » 08 яну 2020 09:09

Ще ме извинявате за спама, ама не можах да се сдържа

Изображение

Потребителски аватар
Doks
Член на Лада Клуб България
Мнения: 41
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Doks » 08 яну 2020 09:31

И аз съм на мнение, че най-малко трябва да се дава публичност на тези проблеблеми и неволи. Може би когато повече от клиентите са по подготвени какво ги чака при някой "майстор" или сервиз и от врата си знаята на какво да обръщат внимание и какво да изискват, чуството безотговорност ще понамалее малко...

Nicko
Мнения: 63
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 9
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Lada Vesta - xm_net

Мнение от Nicko » 08 яну 2020 22:31

Дали при “някой майстор” или другаде проблема със мързеливата работа, от която искаме пари си стои. В повечето случаи само гледаме чекмеджето да ни удари в корема, а работата която сме сършили ??? xm_net преди доста време бе споменал- за четящите темата от началото, или почти от там, че при всички оторизирани дилъри - цитирам го по памет ама май е тъй “ не всичко е цветя и рози” . Включая и на нашата марка респективно. Изобщо не коментирам отговора - “аз се занимавам само със старите, за новите, питай ей там” - уникално!!!

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта