Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
lada_power 2105
Мнения: 15
Регистриран: 14 октомври 2016
Репутация: 0
Местоположение: Добрич
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от lada_power 2105 » 13 авг 2017 00:00

Честито!Много хубава и лачена Самара си взел,което е рядко срещано явление,личи си,че колата е гаражна,пазена и на малко километри!Преди няколко дни карах същата Самара 2108 1300 с 4 скоростни 1990 година с дясно огледало,моделите до 1989 са само с ляво оригинално!Та тези Самари имат доста дълги предавки така,че смисъла от 5 степенната кутия е почти нулев,особенно ако колата ще се кара рядко.Ще следя темата с интерес!

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4260
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 177
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от Frysco » 21 авг 2017 21:24

Полирах боята... поне по-голямата част от нея. Ефекта е все едно е току-що е боядисана. Въпреки това останаха някои дефекти, основно по предния капак, където е капало нещо отнякъде, проникнало дълбоко в боята, при добро осветление и старателно вглеждане се забелязва. Но отстраних доста други дефекти-драскотини, смолисти или бог знае какви пръски, паднаха само с шкурка и нищо друго, както и общото потъмняване от стареенето и естествено матирането. Взе ми се здравето да я направя за около осем часа време, но успях, дори успях да и измия стъклата и с Нели я разкарахме до неделната среща. Тя пък взе да капризничи и загуби празен ход, тепърва ще търся къде е отишъл.
Смених си карето на скоростния лост и това значително намали луфта в лоста. Пак го има, но е съвсем приемлив.Регулирах, тъй че да ми е по-удобен, тоест да не се навеждам за да включа първа и трета.
Поръчал съм си комплект за т.нар. PDR (paintless dent remove), по нашенски, изправяне на вдлъбнатини, без пребоядисване. Открих една промоция в ибей, много щанги и други работи на приемлива цена. Със съдействието на Марто и Калин го поръчах. Като дойде, ще видим дали ще отстраня и тези забележки, ако успея, ще стане съвсем в състоянието в което е излезла от завода. С едно изключение, пластмасата над фаровете и решетката, муцунката. Лющи се зверски фабричната боя, нанясано е без грунд, а пластмасата е гладка. Ще трябва да се боядисва... да видим Цецо ще се съгласи ли.
Почерних и броните с чернило за брони, прилича на боя за обувки. С него намазах и пластмасите на колонките, та изглежда съм намацал и рамката на вратата, та Нели вчера на два пъти си очерни ръката и изобщо не се сетих защо, чак днес ми светна. Добре, че не си намаца някоя рокля, че тогава щях да ям бой.
Харесал съм и съединител LuK.
20952257_1739779062983134_1788449523_o.jpg
20960832_1739779052983135_11379091_o.jpg
20993306_1739779042983136_900162962_o.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5180
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 214
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от LADA-2107 » 22 авг 2017 09:51

"Кенди пейнт, боята не блести, а свети.
За играчи партито е без билети!"

:mrgreen: (tease) (victory) :whistle:

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6685
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 104
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от Денис И. » 22 авг 2017 12:14

Чудна става. Браво!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 984
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 56
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от v_gelinski » 22 авг 2017 12:41

Комбита правиш ли? (hiro)
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4260
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 177
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от Frysco » 22 авг 2017 13:17

Може да се пробва...

koky_1
Мнения: 4
Регистриран: 28 септември 2014
Репутация: 0

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от koky_1 » 25 авг 2017 03:53

А ако не е тайна, може ли да напишеш по - подробно за полирането? Пасти, начин на нанасяне и други подробности за добрия ефект. Благодаря!

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4260
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 177
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от Frysco » 25 авг 2017 10:58

Никак не е тайна, но на тоя въпрос не може да се отговори с две-три изречения, трябва цяла статия да напиша, даже със снимки. Най-общо казано, полирането е отнемане на повърхностния слой боя, в който има микродраскотини и мръсотия в тях, самия слой боя се окислява с времето и става един такъв тъмен и матов. Много често има и по-дълбоки драскотини, които искат по-дълбоко да се работи. Според степента на поражение се подбира и пастата с която се работи. Те са поне три вида-за дълбоко, средно и финно отнемане. Аз винаги пробвам първо с финната, на едно малко участъче от предния капак, да ми "светне" боята и да видя какво остана след това. Освен видовете пасти има и различни видове гъби за тях. Гъбите се лепят с велкро за кръга на машината или са директно за навиване на шпиндела и. Разликата е в твърдоста им, твърдите гъби са за грубите пасти, меките за финните. По твърдата гъба увеличава ефекта от пастата, работи по-надълбоко, а целта при работата с груба паста е да се отнема по много от боята, за да достигнем драскотините. А с финната паста не ни трябва дълбоко отнемане, там обикновенно елиминираме следите от предишната паста.
Много дълбоките драскотини понякога искат да се мине и на водна шкурка, 2000, 3000 или 5000. Вече тук има значение и колко е дебела боята, много е лесно да се претърка някое ръбче, ако боята е тъмна, става ужас, много си личи.
Нанасянето е с машина за полиране, моята е Спарки 1200 вата, като имам и още една, от лидъл, която освен въртеливи има и колебливо движение на гъбата. Нея я ползвам за карнауба-восъчни пасти, те не са абразивни, а запечатващи и осигуряват защита на боята от финни надрасквания и химични агенти, каквито има дори и в дъжда. Такива машини, които работят с въртеливо и колебателно движение едновременно, са по безопасни за боята. Машините за полиране като спаркито, са с висок въртящ момент на ниски обороти, те могат да претъркат боята без да се усети. Ъглошлайфите са на обратния принцип-те имат високи обороти и нисък въртящ момент и затова не са подходящи за полиране, дори тези с регулируеми обороти. На тях целта им е да ти осигурят обороти на диска за рязане, за да имаш съответната периферна скорост. Ползването на ъглошлайф или бормашина за полиране, обикновенно е съпроводено с големи мъки за машината и човека, в момента в който опреш полирания предмет, машината се натоварва рязко и почти спира, отпускаш-завърта се пак. И така на тласъци... за полирането трябва да има натиск над машината и тя да не спира от тоя натиск.
Нанася се така, че да няма задържане на едно място.Гъбата се движи непрекъснато, някои разделят на карета детайла и движат нагоре-надолу, после наляво-надясно... после отиват в друго каре и там така. Принципно е добре да се работи на участъци и да се проверява резултата след всеки участък, за да може ако има фал, да засегнеш само малко от колата, а не след като пастираш цялата кола и я изчистиш, да установиш, че пастата нещо не е наред и колата е на облаци.

Потребителски аватар
ceco
Мнения: 39
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 2
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от ceco » 07 сеп 2017 23:48

Изглежда Цецо се съгласи с пребоядисването :whistle:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Радо , няма ли да ми докараш ладата да я разпоря с флекса , е така - профилактично :D

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4260
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 177
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2108 - Frysco

Мнение от Frysco » 08 сеп 2017 11:29

Дадено бе :)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта