Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Марто
Член на Лада Клуб България
Мнения: 906
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 35
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от Марто » 07 ное 2017 17:13

... ко'не, манипулация, няма такова нещо :whistle:
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 340
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 74
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от 0gn » 07 ное 2017 19:19

върви ли (focus) (hiro)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 08 ное 2017 00:13

Седмицата вървеше, особено както я беше направил Радо с безконтактното делко и Солекс за Нива. Преди да я продадем я спънах с Озон и обикновено делко.

Самарата не смея да я настъпя. Искам да сменя ангренажния ремък, обтяжната ролка и водната помпа. Има и проблем със съединителя.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 01 дек 2017 21:20

Колата вече е със сменени спирачни маркучи, ремък и ролка. Възстанових оригиналните чистачки с перцата от чистачки Валео. Остава да сменя съединителя и да ревизирам карбуратора.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 15 дек 2017 08:17

В сряда, 13.12.2017 г. Смених съединителя. Дейно участие и съдействие имаше от страна на колегата "1300" - Йоан. Помогна да демонтираме и монтираме скоростната кутия, полуоските и др, и с осигуряването на подемник.

Монтирах съединител - комплект Лук. Наляхме масло Мотул 75W90 GL 4/5. Няма такова удоволствие от шофирането. Съединителя е лек, скоростите влизат мазно, няма хъркания.

Даже укрепихме бензинопровода, който се бе откачил от една от скобите и опираше в стабилизиращата щанга.

В момента работя по ревизията на карбуратора. Накиснах го с два литра кореселин, последва внимателно измиване с четки (различни форми и размери) и продухване. Купих комплект нови уплътнения и мембрани. За съжаление бях забравил две О-пръстенчета и не можах да сглобя напълно и да монтирам карбуратора.

Купил съм също бензинов маркуч, че стария е втвъреден доста, както и филтър, нови скоби.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 10 май 2018 15:15

Самарата вече е с освежено черно покритие на праговете и рамките на вратите.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2108 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 29 ное 2018 08:06

Тъй като се наложи временно да освободя гаража в който стои Самарата, тя бе преместена в друг гараж, който се намира по-близо до дома ми. Времето все още беше хубаво и реших да се възползвам от възможността да направя някои неща, които бях запланувал, както следва:

- боядисах ламарините които се намират около картера;
- боядисах и самия картер;
- боядисах ламаринката която стои на скоростната кутия и покрива маховика от долната страна;
- монтирах нов семеринг и гарнитура на маслената помпа;
- поставих нова гарнитура и боядисания Картер;
- смених семеринга на разпределителния вал;
- уплътних течовете на масло около делкото
- поставих нова гарнитура на капака на клапаните;
- поставих нов капак на кутията на въздушния филтър
- боядисах дифузьора на вентилатора на радиатора.
- боядисах полуоските.
- изрязах от фазер кора за багажника (над резервната гума) - нямаше и мокета пропадаше, става на вълни.
- смених бензиновия филтър който бях монтирал допълнително. Докато работех видях, че е потъмнял и пълен с утайки;
- смених маншони на външното каре на дясната полуоска.

Останаха и някои други дреболии, които смятам да оправя пролетта:

- клапани и помпа на стъкломиещото устройство - тук е мястото да отбележа Коцето от Бургас, момчето демонтира и ми изпрати клапаните и помпата от неговата Самара. Специално благодаря!!!
- наченки на повърхностна ръжда по елементите на предното окачване;
- пясъкоструене и прахово боядисване на оригиналните джанти.

Май съм забравил да спомена, че смених амортисьорите на капака на багажника, тъй като бяха изпуснали. От опита който натрупах за две - три години знам, че пантите на капака позволяват по-голямо отваряне от това което позволяват оригиналните амортисьори. Затова купих такива от Фолксваген Голф 3. Сега в отворено положение капака стои по-високо и е по-удобно за поставяне и вадене на багаж.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост