ВАЗ 21093 - white_shark

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5443
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 24 яну 2019 07:46

Много добре, браво. Добре си се справил.

Ей, сега видях каква голяма плоча има под комутатора. При таковa охлаждане никога няма да прегрее.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 382
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от m_g » 24 яну 2019 09:31

Отлична работа!

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1244
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

ВАЗ 21093 - white_shark

Мнение от white_shark » 30 юни 2019 10:54

Отдавна не съм писал по темата...
По колата няма кой знае какви промени. Предсъборно направих реглаж на клапаните,защото нещо цъкаше. Излвзоха само два по-хлабави. Докато жилата бяха откачени свалих капака на карбуратора,защото имаше две изскубани шпилки и направо го направих с болтове навити отдолу нагоре със запилени глави и намазани с лепило. Хайде сега нека се измъкват (tease)
Смених маслото една идея по-рано. Минах на Total Racing 10w50 пълна синтетика. Сложих и една добавка на Bardahl ей тъй да има. Определено има ефект. Мотора поутихна,спря и да ми го гори каквато склонност имаше с минералното. Смених съответно въздушен филтър и свещи. Не си купувайте въздушни филтри на скъпи марки - файда няма. Не съответстват размерите и или хлопат в кутията или се въртят. Хвърлих се на хубав(чиято кутия хвърлих и не успях да върна),който замених в последствие с някакъв за 4лв.,който заспа. Свещи нямаха други в наличност освен BERU и не ми се чакаше два дни за NGK или Denso. И с тях си работи машинката.
Докато сглобявах също установих,че имам счупено краче,където се закача пружината на едната тежест на центробежния регулатор. Отделно и вакуумния регулатор се оказа спукан...а и това делко сълзеше масло и направо си купих ново.
Общо взето под капака дейностите се изчерпват с това.

Другото,което от много време се канех беше да си сменя карето на скоростите с такова от Калина,за да пооправя малко мъртвия ход на лоста.Викнах си едно от НАР с ново маншонче.
Преди поставянето се изисква малко скъсяване на частта,където влиза кухата тръба идваща от лоста. Не съм снимал колко,но като ги сложите самарското и калинското на равна повърхност ще видите колко е нужно,за да станат еднакви. Оттам малко със шкурка се зачиства дупката,за да се наниже на избирача излизащ от кутията. И за финал с флекса се запилява едно ръбче,което поне на мен ми пречеше да затягам законтрящото болтче по-лесно.
Резултатът - много добър да не кажа отличен. Скоростите влизат супер точно с нормалното щракване, лостът седи стегнат, мъртъв ход почти липсва. :lada: (victory)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост