Lada Vesta SW Cross - Rosen

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
xm_net
Мнения: 141
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 50
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 29 ное 2018 20:00

В името на експеримента - днес в 17.18 ч. в София при температура от - 4 градуса от пет опита, пет изключвания и съответния брой включвания на ESC-то. Признавам, само на място, в движение не съм пробвал! Не искам да съм досаден, но изключването става със задържане на бутона, а включването с кратко натискане. Пък и ако има чак такъв зор, може и по бабешкия начин - вдигаш капака, вадиш предпазителя и готово! Излизаш от проблемния участък, набождаш предпазителя обратно и пак имаш ESC (victory)!
P. S. Тази сутрин нов тест в 07.08 часа в София при -5 градуса - никакъв проблем с включване и изключване на ESC-то! Както казва един познат: "Проблемът е в шофьора" :D! И да вметна само, че индикацията ви за включено/изключено ESC не е на бутона, а на таблото. Бутонът не индикира по никакъв начин състоянието на системата. Всичко си работи, карайте си колите със здраве и не се вкарвайте в разни филми!

Симеон Петров
Мнения: 26
Регистриран: 26 юли 2018
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Опел Астра

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Симеон Петров » 08 яну 2019 13:02

Как са Вестите в студеното време и снега? Не, че в Пловдив има такъв.

xm_net
Мнения: 141
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 50
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 08 яну 2019 21:36

Ами днес в София (кв. "Дружба") сутринта беше -8 и колата си запали, като на +28 - без въртене и без никакви мъки! По-късно светна индикаторът за ниско налягане в гумите и на връщане от работа се отбих да ги проверя на попътна бензиностанция. Манометърът показа 2 Атм и една идея отдолу и това на всичките четири. Направих ги на 2.1 с отчитане на факта "ниска температура" с оглед при нормално време евентуално да се качат до 2.2 и всичко си дойде на място - лампата изгасна веднага! Иначе всичко си работи нормално по колата. Подгревът на задното стъкло определено е доста по-адекватен в сравнение с предишната Веста (седан). Вчера сутринта между 7.00 и 7.30 ч. минах през Витиня при наистина зимна обстановка, много силен снеговалеж и вятър (особено в участъка около с. Чурек). Магистралата беше почистена, доколкото е възможно в такива условия, стараеха се хората, не може да им се отрече, но не се получаваше много. Точно преди тунела в посока София имаше заледяване, доста коварно, защото беше под снега, явно бяха позакъсняли с пясъка и лугата. При никаква скорост (заради колоната нямаше как да се кара бързо и просто оставих първа предавка и махнах крак от газта) май ESP-то се опита да "помага", защото предницата леко занесе на два пъти, което не ми хареса. Изключих го и докато влязох в тунела повече не усетих такова нещо, може и да е случайно, може и да е съвпадение, не знам. След тунела с увеличаване на скоростта системата се включи отново, минах в лявата лента и внимателно си карах в нея чак до Жерково почти. Магистралата беше снежна, а отдясно лекичко кретаха BMW-та и Mercedes-и с патрулна скорост явно заради задното предаване. Колата се държи стабилно на сняг със зимните гуми (при разумна скорост разбира се) и няма никакви проблеми с управляемост и поведение на пътя. Изобщо дотук всичко е наред с Cross-a!

Rosen
Мнения: 56
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 17

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 08 яну 2019 22:06

Клипчето е от днес сутринта. Снимано е около 08:30.


Редакция:
В понеделника пътувахме със сестра ми до Плевен. Тръгнахме сутринта около 08:30.
Прехвърчаше сняг, но Ладата се държеше много добре на пътя.
Имаше доста коли, които изпреварих без да имам поднасяне или нещо друго.
Имаше и снегопочистваща техника.
На връщане бяха започнали да се топят ледът и снегът който бяха наваляли,
но по средата си беше останала киша, която щеше да е хубаво да е изчистена,
а не като тръгне човек да изпреварва да навлиза в нея и да се движи все едно дерайлира.
Подгревите на седалките работят много хубаво, както и подрегва на предното стъкло.
На задното стъкло почти не го гледам,
защото почти всички автомобили имат отзад и не ми прави впечатление.
В момента качвам клипчето от тази сутрин. ;)

Rosen
Мнения: 56
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 17

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 09 яну 2019 11:07

Ето клипчето от тази сутрин. ;)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5451
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от LADA-2107 » 09 яну 2019 14:50

Не го приемай като заяждане колега, но при минус 13 градуса аз съм палил 30 годишна кола с карбуратор, без електроника, при това директно на газ. Не смятам, че е кой знае какво постижение, че новата ти кола е запалила. Бих казал, че по-странно щеше да е ако не запали.

Симеон Петров
Мнения: 26
Регистриран: 26 юли 2018
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Опел Астра

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Симеон Петров » 09 яну 2019 15:12

Това е нормално, Аз 27 годишен москвич, когато го имах, при -20 го палех от раз и тръгвах, а съседите, които си бяха накупили вече западни коли висяха под капаците сутрин. Паленето при читав акумулатор не трябва да е проблем при -13. По-скоро споделете, как е отоплението на купето, и другите глезотийки, които правят живота по-приятен. Как се държи на пътя, комфорт на возията, скърцане на прословутите втулки, което при студено време не е ненормално. Дефекти да са се появили?

Rosen
Мнения: 56
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 17

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 09 яну 2019 15:39

Не го приемам като заяждане. Не съм качил клипчето за да се хваля,
а за да покажа как се държи автомобилът при по-студено време.
Ако става дума и аз съм палил едно време седмицата на газ при минус 25 градуса,
но това изобщо не е по темата. ;)

Колата се държи на пътя доста добре. Много е важно да има хубави гуми, а не някои вотра ръка,
или марка със съмнително качество на каучука и т.н. Отоплението на купето е изключително.
На моменти ми се налага да го намалявам, защото просто в колата не се издъжа от жега.
Онзи ден до Плевен почти през целия път съм карал по тениска. На клипчето се вижда
как работи подгрева на стъклото и т.н. - нямам никакви забележки.
За т.нар. втулки за пръв път чувам, че са били проблемни.
При мен засега няма грижи с каквито и да е скърцания и тропания.

Редакция: Ето клипче как руснаците запалват Веста при -30 градуса
Последна промяна от Rosen на 31 яну 2019 04:42, променено общо 1 път.

xm_net
Мнения: 141
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 50
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 09 яну 2019 16:04

Не скърцат втулките колега - потвърдено! Никакъв шум при преминаване през "спящите полицаи", за разлика от предишната ми Веста. Явно вече се монтират полиуретанови или каквито са там и тази "детска болест" е излекувана.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1473
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Дрон » 10 яну 2019 08:16

Дали не се засякохме на Практикер в Дружбай тая сутрин? Симпатична оранДжева гад ;)
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост