Lada Vesta SW Cross - Rosen

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
xm_net
Мнения: 164
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 22 фев 2019 13:26

Филтърът на купето се сменя на всеки 15000 км. според описанието на обема на техническите обслужвания на Веста. Колегата явно е решил да не чака официалното ТО1.

strupi
Мнения: 29
Регистриран: 03 май 2010
Репутация: 14
Местоположение: Русе
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от strupi » 22 фев 2019 14:02

при мен на то-1 не са сменяли филтър купе

sataN
Мнения: 362
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 10

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от sataN » 22 фев 2019 14:43

По предписание се сменя на 30к км, но ако го чакате до тогава ще спре да духа :lol:

Rosen
Мнения: 60
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 19

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 22 фев 2019 16:43

xm_net написа:
22 фев 2019 13:26
Филтърът на купето се сменя на всеки 15000 км. според описанието на обема на техническите обслужвания на Веста. Колегата явно е решил да не чака официалното ТО1.
Колега, не дезинформирай. Виж си в сервизната книжка, че филтри купе, въздушен и т.н. се сменявят при ТО-2 на 30 000.

xm_net
Мнения: 164
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 22 фев 2019 21:50

Да, така е, моя е грешката! Филтър купе се сменя на 30К километра :topiclock:! Ето една прегледна схемичка, която показва кога и какво подлежи на смяна:
2019-02-22_215324.jpg

Rosen
Мнения: 60
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 19

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 22 фев 2019 23:06

Почти всичко се разбира, но не всеки знае руски.
Все пак сме български форум, па макар и за руски автомобили. ;)

Първи ред: Моторно масло и филтър (Моторное масло и масляньiй фильтр)
Втори ред: Въздушен филтър (Воздушьiй фильтр)
Трети ред: Филтър на купето (Салонньiй фильтр)
Четвърти ред: Запалителни свещи (Свечи зажигания)
Пети ред: Спирачна течност (Тормозная жидкость)
Шести ред: Охлаждаща течност (Охлаждающая жискость)
Седми ред: Пистов ремък (Навесной ремень)
Осми ред: Масло на скоростната кутия (без значение дали е ръчна или автоматична) (Масло в МКПП и АМТ)
Девети ред: Ангренажен ремък (Ремен ГРМ)

Rosen
Мнения: 60
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 19

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 08 дек 2019 14:29

Отдавна не съм писал в темата.
Не е защото не е имало какво, а защото просто не съм имал време/желание.
Така, първи проблем - разлепи се една от декоративните външни лайсни на задна дясна врата.
Според дилърката от НАР, съм можел, цитирам: Да си я залепя с двойнозалепваща се лепенка на 3М и т.н.
Това е недопустимо, аз да си отстранявам подобна забележка.

Втори проблем е, че на предна шофьорска врата, пластмасовата вътрешна кора започна да се бели на много малки по площ места.
Приличат като на удари с камъчета по някакъв външен елемент. Да, ама кората не е отвън.
Пак според хората от НАР - било, защото е използвам някакъв много агресивен препарат за миене.
Да, ама колата на автомивка се мие само външно, и то само с вода.
Всички миенета на колата досега отвън с препарат и вътрешните почиствания съм си ги правил аз.
Като отвътре съм ползвал единствено навлажнена кърпа и нищо друго.

Трети проблем - над задните седалки има две копчета за плафона.
Едното е за да си включи човек принудително плафона, ако има нужда да му е светло, или от светлина за да чете.
Другото копче е за светване на плафона, когато се отвори врата.
Въпросното копче не щраква и респективно не може да се направи когато се отвори врата, да светва и плафонът, а също така да светва плафонът, когато се отключи колата от дистанционното.
Успях след многократни натискания да го оставя в положение да светва плафонът, когато се отключва колата, и не мисля да го пипам повече, нито пък да се занимавам с НАР да им предявавам рекламация и да искам гаранционен ремонт.

xm_net
Мнения: 164
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 59
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от xm_net » 08 дек 2019 17:03

Rosen написа:
08 дек 2019 14:29
Втори проблем е, че на предна шофьорска врата, пластмасовата вътрешна кора започна да се бели на много малки по площ места.
Приличат като на удари с камъчета по някакъв външен елемент. Да, ама кората не е отвън.
Я виж, че от какъв зор това...!?! Аз отвътре ползвам смело някакво "мляко" за поддръжка на пластмасовите детайли от интериора доста редовно и досега няма никакви негативни ефекти. Интересно как от НАР решиха, че е заради препарат - няма що, страшна логика да ползваш "агресивен препарат" само от вътрешната страна на вратата на водача! Тук най-вероятно проблемът си е чисто фабричен с тази кора щом на другите врати не се наблюдава.

Rosen
Мнения: 60
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 19

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от Rosen » 09 дек 2019 13:09

Не знам, ама не мисля да спестявам споменаването на какъвто и да е като проблем по колата.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - Rosen

Мнение от LADA-2107 » 10 дек 2019 16:21

Много ясно, че работниците в НАР ще измислят някакво оправдание. Нали все пак отстраняването на какъвто и да е проблем струва пари, време и труд. И не само в НАР, а в почти всеки оторизиран сервиз. Тези хора са подбрани и обучени за тази работа. Идеята е да се печелят пари, не да се помага на хората.

Мой приятел с Веста също се оплака от нередности, но няма да пиша от негово име. Ако той реши, да пише.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост