ВАЗ 2105 - LADA-2107

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1598
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 68
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от tojaga » 08 май 2019 22:31

Като гледам снимките на лагерите се чудя, как този двигател не е блокирал, а за налягането на маслото не смея и да си помисля.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5691
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 08 май 2019 23:52

Ей на, не е затегнал. И повлекли лагери нямаше. Ако трябва да сме честни двигателя бе свален поради катастрофа. В действителност до последно работеше. В Жигулито не е имало манометър за масло. (Доста неща които имаше не работеха, само манометъра липсваше...). И компресия не сме мерили преди три годишния престой в гаража. А след това 11 - 6 - 9 - 9 атм (приблизително, забравих вече).

Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 252
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 11
Местоположение: Монтана

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от MOTO`manqk » 09 май 2019 02:05

Продай ми го :twisted:
:lol: Не ме беше срам, въобще, такова беше времето и по специално момента, за под 100 лева имах бутащ напред жигулата 1700, жигулата беше за 400(от човек дето свиваше цигари без филтър и ги пушеше през цигаре, буквално една от друга ги палеше,и затова отвътре беше такава(не че тва ме оправдава че не е била чиста :lol: )) джантите предните си ги обърнах аз, по 5 бройката+ дискове за ъглошлаиф, електроди и боя, та не са ми прескочили 20 лв, задните, непомна вече цифрата но бяха на оферта и те, амортисьорите задните, ги имах от друга кола останки, предните ги взех за 30 двата. Огъна беше ентусиаста готов да даде 1000+ за нея, и така изкарах 100% печалба(да продадеш колата си с Една Чайна :lol: :lol: :lol: )
Надживехме морала брато...
Знам ти мнението относно печеленето на пари от препродаването на коли, затова така подробно ти разказах с цифри, не ми е цел, просто с ладичките ми връзва, и не ми е неудобно от това :mrgreen:
Надживехме морала...
Относно убежденията колко добра кола съм бил продал...прегледах си личните, щот ми стана интересно, че наистина не помня кво см ти разправял(явно съм бил на психотропни вещества :lol: ), не намерих, сигурно е било в тема, въпреки че незнам как се е стигнало до там че аз да се обяснявам на 3то лице относно сделката ни с огъна, ма както и да е, не го оспорвам, просто не го видях :lol:
Ма видях обещавал см ти снимки на ладата с бмв мотора:
IMG-c38d64d47c58b0cdacfdff6e44346d54-V.jpg
IMG_20180218_133936.jpg
IMG_20180218_133950.jpg
IMG_20180218_135019.jpg
Такива имам на телефона...ето един клип:


Иначе мерси за инфото относно предавателните числа покрай задните мостове на вазките :lol: :lol: , не таи злоба приятелю, попринцип ме боли ханша, харесваш ли ме или не, ма си е за тебе, ти са тоа мотор след тия писания ще го събираш хептем с яд, и ще вземе да изкара 1 моточас :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: и после аз ще см ти виновен сигурно, че видиш несъм отвил петите, и несм набил нови водачи на главата :roll: (hiro) чак пък лагери снимал на 20 годишен, нивов(щом е стигнала до вторични цяла, най вероятно служебна била някъде си) мотор, и на мен ми се иска така да си зема двигател за 200 лева и да е новичък отвътре... Ама нейсе..... :roll:

Поздрави и намасте ;)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5691
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 09 май 2019 08:13

Чак злоба..... Не, просто казвам нещата такива кавито са. А за колата на Огн, тогава не го познавах толкова добре както сега, та.... като видях колата си казах: "Този какво е гледал като е купувал тази скраб?". А той бил видял "нещо" в нея - двигател и джанти. Сега вече знаем изторията им. Още тогава му казах, че жестоко се е прекарал, най-вече заради състоянивто на купето. Странното е, че с него е било и малко по-разумно мислещо момче, ама не му е попречило да я купи. Не схващам логиката в тези действия - виждаш, че твои приятел се набутва/прекарва, но казваш: "Нищо, щом това го прави щастлив...".Аз така не мога, ама: "Разни хора разни идеали". Аз морала не съм го надживял, и се гордея с това!!!

Двигателя не съм го намразил, без значение на кого е бил и каква е историята му, вече е мой. Обичам го и го правя като за себе си. Никога не съм правил коли за продаване. До сега само от две коло съм изкарал пари (смешни пари) и те не са били Лади. Но дори тези коли са правени с желание за да станат както трябва. Сещаш се има хора с принципи и такива без.

Споровете сме ги водили в теми във форима, не на ЛС.

За последните 3-4 коли не бях пускал тема. Не знам да съжалявам ли, че пуснах за тази.

Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 252
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 11
Местоположение: Монтана

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от MOTO`manqk » 09 май 2019 11:08

Мне, не съжалявай за нищо по дефолт! Иначе да, бая разводнихме темата, за което се извинявам (за мойта част от спама :lol: )
От моя страна ти пожелавам успех с ъпдейта и много износени гуми, както на тая Лада, така и на всички занапред, щото ги правиш нещата много кадърно, и ти следя колите с интерес.

П.с. Пали гумите, а не душата! (victory)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5691
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 17 юли 2019 07:58

По колата се работи. На кратко четири нови калника - на шприцкит, един нов праг.

Търси се помешение в което да се боядиса.

Двигателя е сглобен и работи, но в друго купе.
Прикачени файлове
20190620_203901.jpg
20190705_215118.jpg
20190620_203911.jpg
20190620_203919.jpg
20190609_211441.jpg
20190704_205049.jpg
20190609_202040.jpg
20190713_181234.jpg
20190712_181856.jpg
20190713_105435.jpg

милен
Член на Лада Клуб България
Мнения: 51
Регистриран: 21 април 2008
Репутация: 3
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от милен » 22 дек 2019 18:10

Сашо, може ли да ми кажеш боята за двигателя каква се води като вид (топлоустойчива, Маслоустойчива) и номера на цвят. С пистолет ли го боядиса? Как си лъснал толкова добре алуминиевите части? Маховика някакъв олекотен ли е?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5691
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 23 дек 2019 08:12

- Боята на двигателя е евтина. Акрилна или нещо такова. Мазана е две ръце последователно една след друга без изчакване до колкото помня, с четката. Това е трети (може би) двигател който боядисвам с тази боя. До сега на нито един не е опадала. Не се поврежда от течове на маслото. Според мен се изпича от температурата, но до сега не съм виждал да се напука или олющи/обели. Номер на цвят не мога да кажа. На живо и от близо не е толкова ефектно както си мислиш. ;)

- Алуминиевите части ги мия с кореселин (от скъпия) да опадат наслояванията от масло и прах. После те сами лъщят. Ако нещо е много окислено - шкурка и спрей за лети джанти.

- Маховика е олекотен, но вече не помня с колко. Стоманен, а не чугунен, с чугунените знаеш, трябва да се внимава колко и от къде "режеш/стържеш" защото понякога се пръскат. Ако двигателя ще се кара на всекидневна кола според мен не ти трябва. Аз го монтирах защото го имах. Но май сгреших, ако трябва да съм честен.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5691
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 264
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2105 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 08 яну 2020 12:48

Последните неща които направих по колата:

- Отзад е поставена перфектна седалка и облегалка черна кожа от Жигули. Отпред монтирах седалки от Опел които купих началото на лятото заедно с други части на много тънка цена.

- Края на лятото безконтактното запалване с датчик на Хол започна да прави проблеми (дори ми гръмна крайното гърне) и монтирах обикновено с чукче. Обаче двигателя не работеше добре - на прехода между празен ход и частично натоварване прекъсваше и хълцаше. Не ми се даваха пари и трябваше да скалъпя нещо с подръчни материали. Сетих се, че имам безконтактно запалване от Фиат Магнет Марели (пълен комплект) и няколко стари Ладови делка. Набързо "събрах две и две" - наразах фиатовото делко, така, че да остане само алуиниева плочка с датчика. Монтирах го в едно старо Ладово делко. Хоп - готово. Вече сме в играта - запали от раз. Последва пробно кръгче и центровка. Отлични резултати. По-плавна и тиха работа на двигателя. Отначало имах чувството, че върви по-малко от преди (имам предвид ускорението). Оказа се, че се заблуждавам.

- Септември - окромври свалих механичния карбуратор който бях монтирал когато купих колата и върнах оригиналния Озон. Обаче колата осезаемо не вървеше. Повече от 120 - 130 км/ч не можеше да развие. Помислих си: "Класика, втората клапа не се отваря!". Ревизирах набързо един Озон 2107, преправих втора клапа с механично отваряне, преправих да подава газ през разпръсквачите и го монтирах на колата. Не постигнах желаните резултати!!! Празния ход на газ не можеше да се регулира, а при разко натискане на педала и отваряне на втора клапа сякаш сместа обедняваше и колата направо забиваше. Имах долна плочка от механичен карбуратор (2 по 32 мм) и я монтирах към средната част на ОЗОН-а. Такъв експеримент не помня да съм правил преди. Бях приятно изненадан. Загрях двигателя до работна температура, настроих празен ход на газ, после превключих на бензин, почти нямаше нужда от донастройване. По-късно регулирах и кранчето на втора клапа. Колата върви добре. Не съм имал възможност да изпробвам максималната скорост, но съм страшно доволен от постигнатия резултат.

Колата все още не е боядисана. Обявена е за продаване. Ако не успея да я продам имам разни идеи за нея:

- Имам няколко комплекта "железарки" 13 цола и 4 броя ниски/широки гуми. Купил съм и шенкел с главина. Мисля да направя "стенд/станок" за разрязване и разширяване на джанти, в моя случай - правене на една широка джанта от две тесни.

- Имам доста останали турбо части които са се събирали през годините. Имам (надавам се) и приятели които са готови да "услужат" с малко акъл!
Прикачени файлове
20191207_160955.jpg
20191214_120759.jpg
20191214_123454.jpg
20191224_160349.jpg
20191224_160355.jpg
20191224_171455.jpg
20191224_180541.jpg
20191221_125928.jpg
20191026_130944.jpg
20191014_180720.jpg

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта