ВАЗ 2105 - Frysco

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
0gn
Мнения: 375
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 81
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2105 - Frysco

Мнение от 0gn » 25 май 2019 19:11

Радо, поздравления за идеята! Личностното израстване е цел на много малко хора. Прави си колата според своите разбирания /които са и много близки до моите, а именно машината да е технически изправна и всичко което направя, да е направено солидно, пък ако имам време мога и фасон да му направя/. Да се наливат пари в подобна кола под формата да се праща на майстори, или да се извършват някакви колосални ремонти не е оправдано. Дали ще правиш видео и снимки, си зависи от теб самия, не го прави с мисълта колко ще го гледат. Аз самия съм чел и изгледал много и вярвам, че би било правилно да върна услугата, защото знам, че мога да покажа на хората как се правят някой неща, които само практиката учи. И без това вече във форумите /не само българските/ рядко се срещат теми от които може да се научи нещо, всички са снимки на свършен факт, или не се споделя нищо конкретно, а и повечето които слагат много снимки и много пишат, не са от 'занаята'.
Що се отнася до обработката против ръжда- аз не съм виждал ръжда по нещо омазнено и набито с мръсотия, при положение че от време на време идват уникални машини на работа (tease) (hiro) . Да не говорим че ако е някаква грес с пясък и е работило години, това нещо се сваля със секач :whistle: .

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2105 - Frysco

Мнение от Frysco » 26 май 2019 00:00

Абе и аз си мислих че не е възможно, ама те на, парафин и под него пълзи ръждата. Естествено, това не е станало просто така, тръгнало е от припокрития ръб, но тан също се бяха опитали да налеят... А това вече е тъпо, щото и аз не мога да направя нещо повече. Накратко, ще налея великия вюрт и ше следим във времето резултати.
Иначе за правене както трябва, знам как трябва. Мога да разшия долната част, да взема резервен панел, да си отрежа парче, да възстаноя дънцето на вратата и да изградя наново... Само че, това е една врата, не е носещ елемент н купето. Добре де, четири врати са. Ще я направя, бързо, евтино и сам и колкото изкара, толкова. За в бъдеще винаги мога да я изградя наново или да я сменя. Най важното е че ще се опитам сам и ще получа някакъв резултат, а най вече опит.

Mitko_21061
Мнения: 67
Регистриран: 14 октомври 2015
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: ВАЗ 21061

ВАЗ 2105 - Frysco

Мнение от Mitko_21061 » 27 май 2019 18:18

Мен ме чака същата процедура с вратите скоро време ако искам да ги запазя и ще ми е интересно как ще се справиш с подръчни материали. Плескай си със спрейчета, експериментирай си и да не ти пука.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта