Lada Vesta SW Cross - VIS

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
xm_net
Мнения: 202
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от xm_net » 13 фев 2020 10:34

Прецакали са те колега, твоята явно е с понижена мощност... (hiro)!
IMG_20200213_102707.jpg
IMG_20200213_102707.jpg (47.48 KиБ) Видяна 337 пъти

vis
Мнения: 22
Регистриран: 25 януари 2020
Репутация: 4
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от vis » 13 фев 2020 11:22

Явно няма грешка. От талоните ясно се вижда, че моята е 75 KW, EURO 6D, a твоята е 78 KW, EURO 6B. Не знам каква е разликата между двата евростандарта 6D и 6B, но очевидно има веста крос с еднакви двигатели 21129, а с различна мощност и евростандарт.

xm_net
Мнения: 202
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от xm_net » 13 фев 2020 12:26

Можеш да бъдеш сигурен, че моторите са едни и същи поне що се отнася до мощността, а защо в талоните са записани различни киловати мога само да се досещам и това за което си мисля е, че тук има много, ама много съществен субективен фактор... ;)! А всъщност знам ли - може заради "6D"-то твоят мотор в крайна сметка да е "задушен" до 75 kW. Ако им се занимава на други колеги, могат да погледнат какво е записано в техните талони и да споделят...

Rosen
Мнения: 86
Регистриран: 13 януари 2009
Репутация: 20

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от Rosen » 13 фев 2020 23:04

Моята е 106 к.с. (78 киловата), на един колега, който я купи на 31 януари 2019 е 102 к.с. (75 киловата).
Моята е Евро 6B, неговата Евро 6D.
Максималната скорост е 157 км/ч, а при него 170 км/ч.
Има разлика в емисиите и в разхода. При мен е 6,9 л. на 100 км., при него е 7,5 л. на 100 км.
Всички данни са по талон. Сравнявали сме ги.
Цялата дивотия идва от това, че емисии вече се измерват по някакъв нов метод и т.н.
Послепис. Сега намерих. Преди са се тествали по NEDC (New European Driving Cycle), а сега са по WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Затова и моят разход е по-нисък и т.н.
Ето тук е обяснено по-подробно.
Най-коректно е да се качи колата на дино-стенд и да се измери колко конски сили е.

xm_net
Мнения: 202
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от xm_net » 14 фев 2020 09:19

Относно продажбата на регистрирани автомобили, мисля че това стана възможно с новите промени в закона влезли в сила от 01.12.2019 г. сред които е и тази за отпадане на необходимостта от подмяна на регистрационните табели на автомобила след смяна на собствеността.

vis
Мнения: 22
Регистриран: 25 януари 2020
Репутация: 4
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от vis » 14 фев 2020 22:33

Зареждането на бензин - тази рутинна операция, Ок ли е при вас? Не знам от какво е, пак си мисля, че е свързано с дългото бездействие на автомобила с резервоар "на изпарения", но пистолетът изключва много бързо, дори в резервоара да има съвсем малко гориво. Трябва да зареждам със съвсем слабо налягане, за да мога да заредя догоре. Забелязах го още при първото зареждане на Лукойл-а до НАР в София. И вече няколко зареждания на различни бензиностанции е така. Има ли някакъв друг трик, освен да зареждам със слабо налягане? Малко е досадно, не че е голям проблем.

Иначе засякох и първия среден разход по най-точния и изпитан метод "пълно-пълно": 7,1 л./100 км. при изминати 1800 км. Нещо такова и очаквах. Сега занулих всички временни данни, отчетени от компютъра и след още поне 2000 км. ще сравня какъв е средният разход по компютър в сравнение с реалния по метода "пълно-пълно". Всъщност не знам след колко километра (или време?) средният разход се занулява сам, но скоро ще разбера :) .

xm_net
Мнения: 202
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 71
Местоположение: София
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от xm_net » 14 фев 2020 23:08

vis написа:
14 фев 2020 22:33
Зареждането на бензин - тази рутинна операция, Ок ли е при вас? Не знам от какво е, пак си мисля, че е свързано с дългото бездействие на автомобила с резервоар "на изпарения", но пистолетът изключва много бързо, дори в резервоара да има съвсем малко гориво.
Проблемът е в пистолета или във формата на гърловината, а може и в двете - при "бърз" пистолет се получава завихряне на горивото в началото на гърловината и пистолетът отчита пълно, заради което и изключва. При зареждане на "бавен" пистолет всичко си е нормално и си пълниш догоре без проблем, изпитано лично многократно и на различни бензиностанции.

Потребителски аватар
stoyichovski
Мнения: 26
Регистриран: 19 декември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Благоевград / Кюстендил
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от stoyichovski » 15 фев 2020 17:52

Аз имам Веста крос Атм. Със всички екстри при мен имаше шум понякога когато е студена в началото но отмина

vis
Мнения: 22
Регистриран: 25 януари 2020
Репутация: 4
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Лада Веста

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от vis » 17 фев 2020 17:04

Имам усещането, а моите усещания почти никога не ме лъжат, че воланът става по-твърд, по-тежък след около 70-80 км/ч. Някой да е забелязал подобно нещо?
Проверих за всеки случай налягането в гумите: 2.3 рано сутринта преди да я извадя от гаража. Самите гуми не са от престижна марка, а са си жълти - Nankang SV-3, но пък са чисто нови и се представят много добре на сняг. Изглеждат доста меки като материал. И като карам с тях по сух асфалт и пролетни температури, може би имат по-голямо сцепление. Разсъждавам си просто.

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 57
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

Lada Vesta SW Cross - VIS

Мнение от Ivelin__ » 17 фев 2020 17:58

Сигурен ли си че не е с променлива хидравлика? Голф 5 има, а Веста е с рейка от Меган-конкурент на голф.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 2 госта