ВАЗ 2104 - m0m0

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
m0m0
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 5

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от m0m0 » 12 фев 2020 21:07

Здравейте! След доста дълъг застой с ладите , реших и аз да пусна една тема предимно за комбито ми , а по нататък и за петицата , тъй като в момента само за комбито остава време. Историята на колата откакто я имам от около 5 години е следната: първоначално беше купена с идеята за работна кола в напълно заводски вид след доста години престой в една складова база.След това с Коцето(бялата акула :lol: ) максимално набързо я приведохме във вид за Кат и минаване на канали и номера , тъй като беше със старите. Малко време колата се покара с оригиналния си ремъчен мотор и 4 степенна кутия. Впоследствие и сглобих от наличните части 2000куб фиатски мотор с глава с големи клапани, най агресивните валове и изпъкнали бутала от 1.6 Ланча Делта ГТ. Фиатския мотор мина през различни варианти - с един , с два двойни делорто и с 4 карбуратора от мотор. След около 2 години ми попадна за части една кола с 2000 турбо двигател от Фиат Крома , който не след много време вече беше на комбито с електроника Мега 1 екстра , турбо Т3 и 225мм съединител от Фиат на ладовата кутия и хидравлична рейка отново от Фиат мисля.Дотук беше с тунинга , след него последваха и малко антитунинг действия , тъй като малко се поразреди автопарка и отново комбито трябваше да стане работна кола. Двигателя с цялата периферия продадох на едно момче от софия , който преди години отново беше купил от мен един ладов мотор турбо от другата ми Лада. Набързо с налични и подаръчни части събрах един 1500 двигател с неизвестно от какво полски бутала доста нестандартен за Лада размер. Този доста цивилен двигател покарах около 4000 км в рамките на 2 месеца (толкова ми издържаха нервите) и се заех да събирам наново части за малко по жив ладов мотор , понеже всичко което съм имал и събрал през годините беше продадено докато и двете лади са с италиански двигатели.Купих блок 1600 на много малко км и почти никакво фрапиращо износване , колянов вал от нива 1700 , разпределителен вал 316 , раздвижна зъбчатка , лек маховик , обтегач на веригата с лагер и всички лагери , семеринги, сегменти и гарнитури по мотора. Като цяло това са всичките стадии през които премина това скромно комби механично. Останалите работи които са правени по колата набързо обяснено са : кърпене миналия месец , предни седалки от някакъв стар Еклипс , задни дискове от Фиат , винтов шпер , 2 чифта джанти - 15ки Спийдлайн Маракана от Клио Уилямс и комплект 16ки Борбет А 7,5 предни и 9 инча задни. Има и доста дреболий които може би изпускам но набързо толкова успях да преразкажа 5 години работа по колата. (focus) (focus) (focus)
1016031_10200670139554314_6016378855518115996_o.jpg
12250011_1075005745856926_5847782432921697640_n.jpg
12250011_1075005745856926_5847782432921697640_n.jpg (14.07 KиБ) Видяна 819 пъти
12301500_883205978424491_2354663820077052316_n.jpg
12313812_883205991757823_4378066916382105819_n.jpg
12347732_1088386351185532_6010056198749746027_n.jpg
12347732_1088386351185532_6010056198749746027_n.jpg (14.24 KиБ) Видяна 819 пъти
12391853_1088386314518869_7754750068776360545_n.jpg
28277262_1559613630783719_4516241500785217583_n.jpg
28277262_1559613630783719_4516241500785217583_n.jpg (5.2 KиБ) Видяна 819 пъти
28280008_1559613587450390_603550539080678117_n.jpg
78747484_2546781292066943_2945862173622009856_n.jpg
80197626_2546781098733629_5374258750322376704_n.jpg

m0m0
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 5

ВАЗ 2104 m0m0

Мнение от m0m0 » 12 фев 2020 21:28

Ето и още малко снимки които намерих. По принцип не съм много по снимането , но пак е нещо.
84607395_206122277199517_7239732900046831616_n.jpg
84607395_206122277199517_7239732900046831616_n.jpg (46.41 KиБ) Видяна 813 пъти
84687229_542477179809426_6771810120251736064_n.jpg
84687229_542477179809426_6771810120251736064_n.jpg (78.65 KиБ) Видяна 813 пъти
85055893_179406260034880_7869656632156749824_n.jpg
85055893_179406260034880_7869656632156749824_n.jpg (67.73 KиБ) Видяна 813 пъти
85195478_1263305977208380_2882715361117995008_n.jpg
85195478_1263305977208380_2882715361117995008_n.jpg (62.51 KиБ) Видяна 813 пъти
85211798_619474975539083_7399850053935824896_n.jpg
85211798_619474975539083_7399850053935824896_n.jpg (50.94 KиБ) Видяна 813 пъти
86485918_2604814613087667_3840381081148719104_n.jpg
86485918_2604814613087667_3840381081148719104_n.jpg (71.07 KиБ) Видяна 813 пъти
86616187_120202852750713_7332068374718971904_n.jpg
86616187_120202852750713_7332068374718971904_n.jpg (70.67 KиБ) Видяна 813 пъти
86620796_197044954686736_6153758017050378240_n.jpg
86620796_197044954686736_6153758017050378240_n.jpg (56.26 KиБ) Видяна 813 пъти

Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 255
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 15
Местоположение: Монтана

ВАЗ 2104 m0m0

Мнение от MOTO`manqk » 14 фев 2020 21:04

С борбетите е лудница (heart)

m0m0
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 5

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от m0m0 » 05 мар 2020 15:08

През последните дни посвърших малко дреболий по колата. Направих генерация на 55мм с 2 гърнета от Фолксваген и преработих нивовото делко. Преди намесата по запалването колата стигаше най много до 25гр с откачен вакумен регулатор , а се целяха 33-35гр. Преди това пробвах и с делко Бош от ФВ пак , но резултата не ми хареса и се наложи да преработя центробежния регулатор. С подобреното запалване и гърнетата колата е доста по жива след 3500об и си върви добре до около 7к. Смених също волана с малко по голям и дълбок , понеже след слагането на шпера малкото воланче ми връзваше ръцете и не ставаше за каране. Това по което се работи в момента е слагане на вертикални карбуратори Вебер , които още се нагласят на един свален двигател и след това на колата.Окривената задна броня също бе заменена с по запазена и дори вече имаме теглич, тъй като колата е работна с лек спортен дух (hiro) (hiro) (hiro) Ето и малко снимков материал:
88973742_1588548504619908_4748038826209837056_n.jpg
88052901_822679931476932_5615136265927131136_n.jpg
88052901_822679931476932_5615136265927131136_n.jpg (49.65 KиБ) Видяна 588 пъти
88189320_252943715706649_2367752570488750080_n.jpg
88248460_588342301750427_444715078629982208_n.jpg
88321461_196895294879585_8530318057929703424_n.jpg
88321461_196895294879585_8530318057929703424_n.jpg (52.74 KиБ) Видяна 588 пъти

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5738
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 269
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от LADA-2107 » 06 мар 2020 08:08

С тези вертикални карбуратори и като монтираш филтри, ще можеш ли да затвориш капака над двигателя? Преди години във форума се твърдеше, че това не е възможно.

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 391
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 84
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от 0gn » 06 мар 2020 17:14

Ще издуй малко капака ако се налага и готово.

m0m0
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 5

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от m0m0 » 06 мар 2020 20:15

Не не всичко трябва да стане без грозни интервенции по капака.В момента правя общ еърбокс , като височината е съобразена с капака. Ще видя какво ще се получи. Като цяло работата с тези карбуратори е такава , че ги имах , а през годините винаги сме предпочитали хоризонтални пред тях и искам на инат да ги сложа. Поне като не стават да мога да кажа , че съм пробвал. А момента за проба е сега , понеже миналата седмица купих блок 1.7 в доста добро състояние и на него мисля да довърша една глава с клапани 40 на 36 , портната , подпряна , абе всичко както си трябва и там вече тези карбуратори ще са малки и изполвам момента докато е с по-цивилната глава (focus)

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2839
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 136
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от butaloto. » 07 мар 2020 19:29

Браво, много добра работа! (victory)
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 61
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от Ivelin__ » 08 мар 2020 14:14

Мойто радио е същото само че с касетки(krc-277) (hiro)

m0m0
Член на Лада Клуб България
Мнения: 37
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 5

ВАЗ 2104 - m0m0

Мнение от m0m0 » 10 мар 2020 17:33

Малко развитие отново по комбито.Карбураторите са вече на колата.Набързо от ламарина направих еърбокс някакъв с тромпети вътре. Филтър също сложих какъвто имах останал от другата ми кола за първо време. Ще се наложи или филтъра или изпарителя да преместя за да не дърпа топъл въздух. Остана да се синхронизират карбураторите и да се понагласи малко горивото и сме в играта.
89226942_2849478071771896_8430585756220653568_n.jpg
88438132_242331563604999_1513190413731627008_n.jpg
89038477_203768124059531_6738430046744084480_n.jpg
89176420_2479080842304691_1021040410614562816_n.jpg

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта