Lada Vesta SW Cross - curse_m

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
Марто
Мнения: 930
Регистриран: 31 март 2008
Репутация: 45
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - curse_m

Мнение от Марто » 23 ное 2023 16:40

... как ги правиш тези километри само не знам ! :cheers:
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything

Потребителски аватар
Doks
Мнения: 66
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 7
Местоположение: София
Контакти:

Lada Vesta SW Cross - curse_m

Мнение от Doks » 25 ное 2023 13:38

curse_m написа:
05 юли 2023 20:32
Гъвкавата връзка на гърнето се оказва че е по-добре да се заварява с неръждавейка, за 16000км има минимално деградация, не е като с обикновена тел. За първи път пробвам на тази кола това:
Колко км изкара преди да сдаде багажа?
curse_m написа:
05 юли 2023 20:32
И малко двигател:
Руснацитв все говорят, че при всяка веста трябва да се заменят опорите на двигателя след 70000км. При теб налагало ли се е?
222681.750.jpg
222681.750.jpg (35.57 KиБ) Видяна 277 пъти
YIAAAgDckeA-960.jpg
YIAAAgDckeA-960.jpg (91 KиБ) Видяна 277 пъти

Потребителски аватар
curse_m
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2898
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 90
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 21104

Lada Vesta SW Cross - curse_m

Мнение от curse_m » 25 ное 2023 19:30

Добре, да направим ретроспекция на предишните страници. :)
На 53000км смазване прословутите тампони на стабилизращата щанга че се разскърцаха. Назад има подробности за който го интересува.
На някъде 56-57000км изпусна един о-пръстен на една от тръбите на климатика, но не беше изпуснал целия фреон, а колкото да спре да работи. Смяна и презареждане, но е вече с фреон R134A, защото към тогавашна дата само със заявка можеха да докарат такъв че никой не го ползва и масово по новите коли ги зареждат с тоя ако дойдат. :lol: То и цената е съвсем друга, но при мен причината е липсата на 1234yf. ;) Става без проблем, освен че има само специален адаптер за единия и другия вид за да може да се включи машината. Това упражнение ми струва 280лв.
На малко повече от 80000км смених гъвкавата връзка на гърнето.

Към днес колата е с още 200+км отгоре. Освен стандартни консумативи, свещи, масло скорости, спирачна течност, накладки и дискове нищо друго от писаното не е сменявано и няма нужда от замяна все още. ;) За тоя пробег е долят и малко антифриз оригинален, купен докато имаше.
Предстои смяна и на антифриз като се наканя да сменя ремъците, Най-вероятно и водна помпа. Не успях по рано да стигна до това, така че май ще чака напролет. Антифриза си изглежда прекрасно на вид, производителя на фабричния антифриз дава пробег до 250000км и 5г. все пак е G12 истински, затова не съм се затревожил много. :D

А, щях да забравя, най важното че нали са ни много хубави пътищата - всичките 8 еднакви джанти са за изправяне, като летните бяха по зле, само те са изправени за момента. Зимния комплект все още не съм, да се докривят тая зима по европейските ремонтирани пътища. :? Назад има писано подробности.
Това е. :)
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост