ВАЗ 2110-4 - curse_m

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
Потребителски аватар
curse_m
Мнения: 2571
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 39
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 21104

ВАЗ 2110-4 - curse_m

Мнение от curse_m » 25 мар 2021 07:59

На 227000км смених оригиналната гъвкава връзка на гърнето... с такава каквато продават за 18лв по магазините. Изобщо дори на вид не може да се мери с оригиналната. И ново оригинално гърне Автоагрегат, на което си заварих пак заводския аспух понеже е от неръждавейка и някак по приятно изглежда. Края на 2018-та:
DSC07161.JPG
В последствие на 230000км правих тотална ревизия на спирачната система, пълно разглобяване на всеки детайл и почистване и смазване. Нови спирачни дискове Лада Спорт и накрадки TRW този път. Интересното е че да се напасне това трябваха над 3000км, но комбинацията спира мноого добре, една идея по добре от Калина 2 например.
DSC07314.JPG
DSC07248.JPG
Последна промяна от curse_m на 27 мар 2021 07:51, променено общо 2 пъти.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104

Потребителски аватар
curse_m
Мнения: 2571
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 39
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 21104

ВАЗ 2110-4 - curse_m

Мнение от curse_m » 25 мар 2021 08:08

И вече към тази година на 240000км. Гъвкавата връзка която сложих направо изгаря само след по малко то 2 години и 13000км, пак ще я сменям, този път с другия вид който продават. Но не вярвам да искара много повече. Просто оригиналното е на съвсем друго качество!
IMG_20210102_124629.jpg
IMG_20210102_124629.jpg (154.01 KиБ) Видяна 862 пъти
Как вече избива видимо ръждата отзад:
IMG_20210102_124738.jpg
IMG_20210102_124738.jpg (139.39 KиБ) Видяна 862 пъти
Цинка на кората под двигателя отдолу на ламарината вече направо липсва, с едно петно останало в средата:
IMG_20210102_124707.jpg
Актуален вид отдолу, нищо не тече и си ръждясва на воля.
IMG_20210102_124929_small.jpg
IMG_20210102_124929_small.jpg (173.99 KиБ) Видяна 862 пъти
IMG_20210102_130830_small.jpg
IMG_20210102_130837.jpg
И стартера почна да прави номера на загрята кола да не включва от време на време. В крайна сметка се оказа че е само ръжда на минус контакта на четките. Реално четките има още много ресурс в тях и изобщо стартера си е в прекрасно състояние. Само почистване и малко грес за електирчески контакти:
IMG_20210105_130712.jpg
IMG_20210105_130712.jpg (159.92 KиБ) Видяна 862 пъти
IMG_20210105_130853.jpg
IMG_20210105_130853.jpg (112.95 KиБ) Видяна 862 пъти
IMG_20210105_135324.jpg
IMG_20210105_135324.jpg (100.81 KиБ) Видяна 862 пъти
И гумите са зимните Nokian WR-D4 175/65/14, летните Nokian Wetproof 175/65/14. Алуминиевите джанти вече май всичките имат по нещо кривнато.
Пробег 241277км и почти 14г.

п.п. Двигателя все така си работи прекрасно, разхода на масло си е същия 0.03л/1000км. Карам си с все същото масло. Катализатора си работи и е оригиналния. Скоростната кутия и тя няма промяна. По горивната система никога нищо не е пипано още, и добавки не съм слагал.

Това е засега. Щуротията продължава! (focus)
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104

Потребителски аватар
curse_m
Мнения: 2571
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 39
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 21104

ВАЗ 2110-4 - curse_m

Мнение от curse_m » 11 апр 2021 20:04

И днес смених двата маншона на външните карета. Единия беше доста напукан и той се беше леко скъсал на сгъвката при малката скоба и маалко грес имаше. Тъкмо навреме го видях, при смяна на гумите. Предполагам е стоял на склад доста време(няколко години) ,за разлика от другия който също беше малко напукан но си беше наред. И понеже не обичам да правя половин нещо затова и двата. Искарал е почти четири години и половина и малко над 70000км.
IMG_20210411_110322362_small.jpg
Оригиналните ги смених на 170000км и почти 10г. и не бяха скъсани, но бяха напукани вече. Естествено сега сложих пак оригинални и заедно със скобите и гайки за главината приблизително 20лв. И малко грес МС 1000 която си я имам от предния път останала: http://smazka.ru.com/production/mc1000.html
Тази която беше вътре си беше в отличен вид.
И такава работа се върши с хирургически ръкавици. (hiro)

п.п. И малко по темата скорошни тестове:
https://dvizhok.su/parts/testiruem-pyil ... -i-ntn-snr
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104

Отговори

Върни се в “Моят автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта