Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
vaseli4eneca
Мнения: 12
Регистриран: 21 юни 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от vaseli4eneca » 22 юни 2009 19:34

Колега турбината съм сигурен че е от голф 1.9 тд защото аз лично я свалих от него(т.е. от останките му) а и някои да ми каже ако знае от каде да си зема този уред дето мери налягането което прави турбината?

Потребителски аватар
silwar
Мнения: 77
Регистриран: 02 декември 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от silwar » 22 юни 2009 20:16

Трябва ти манометър за налягане какъвто немариш.

Потребителски аватар
tarmin
Мнения: 85
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от tarmin » 22 юни 2009 22:01

Това че голфа е 1.9 не те бърка, при дизелите скоростта на газовете е много по ниска и турбините им са много по малки. Моята турбина също е дизелова от Фиат Крома 1.9TD ,но е с променлива геометрия и е супер голяма за дизел с тази кубатура (A/R 64 на турбината и 56 на компресора).
При мен има буст от 1800об. и на 2500-700об. вече е 0.8, колата е супер приятна за каране, много въртящ момент още от ниските обороти ,но направо не ми се мисли какво му се случва на двигателя в тези моменти.

Бустметър мога да ти продам, ако имаш желание на лични.

vaseli4eneca
Мнения: 12
Регистриран: 21 юни 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от vaseli4eneca » 22 юни 2009 23:23

Е аз имам три турбини 2 са от дизел 1.9 и едната си е уновата та значи едната от дизеловите е значително по голяма от другата дизелова като се има предвид че и двете са от 1.9 мотор и все още се чудя коя да сложа ако можете да ми дадете савет ако трябва ще им снимам табелките на всичките (аз само на 2 от тях,без на най голямата съм снимал) само да ме насочите към коя турбина да зема и да сложа?

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6794
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 115
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от Денис И. » 23 юни 2009 00:37

Ами снимаш табелите с номерата на турботата. Влизаш в гугъл и им търсиш картите. Смяташ си cfm, плотираш го на турбо картите и гледаш кое ще ти подхожда повече на стила на каране и целта, за която искаш да постигнеш.

Ето тези два линка ще са ти полезни: http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html" onclick="window.open(this.href);return false; и http://www.lenntech.com/unit-conversion ... e-flow.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

В единия са формулите, а в другия конвертора от американски единици в европейски.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

vaseli4eneca
Мнения: 12
Регистриран: 21 юни 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от vaseli4eneca » 23 юни 2009 13:11

Благодаря за съвета досега не бях се сблъсквал с такова нещо,но за всичко си има първи път,дано да се справя,ако не слагам уновата и не се занимавам с глупости ;) .А също така се чудех дали не мога да подкарам колата с турбо на газ докато намеря схема как да си вържа инсталацията?

Потребителски аватар
nayden
Мнения: 175
Регистриран: 20 януари 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от nayden » 23 юни 2009 15:07

Това ще ти даде няква груба представа " кое колко " :!: :D

http://www.not2fast.com/turbo/glossary/turbo_calc.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

vaseli4eneca
Мнения: 12
Регистриран: 21 юни 2009
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от vaseli4eneca » 23 юни 2009 19:01

Благодаря ви колеги за обърнатото внимание,всички сте много готини хора и с вас може и да кача мойта "баба яга" на метла,та за днешната работа(бесен сам) отрязах от уновия колектор фланеца за търбото и исках да го зваря на ладовия ма с електрожена и телоподаващото не става,та утре ще търся агрегат да го заварим защото е от чугун и някой да предложи буустметър че нямам :)

Потребителски аватар
tarmin
Мнения: 85
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 0

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от tarmin » 23 юни 2009 22:50

Няма да успееш да го завариш с каквото и да било, винаги ще се цепи. Има специални методи за заваряване на чугун, но до колкото знам го правят само в заваръчния институт в Дружба (София). Най-добре просто си направи някакъв преходен фланец, както си го измислиш, при мен понеже турбината не се събираше доло ниско, го направих така.

Потребителски аватар
ceco
Мнения: 44
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 2
Контакти:

Re: ВАЗ 21061 Turbo - vaseli4eneca

Мнение от ceco » 24 юни 2009 08:46

Аз моя колектор го обърнах спрямо фланците (москвич) и заварих с чугунени електроди , за 1500км. го гледам оня ден само къде са поръждясали шевовете , иначе си е чук. Заварявах с трифазен електрожен . Така , че не виждам какво му се плашите на тоя чугун .

Даже има още по екзотични електроди - алуминиеви , но са почти неоткриваеми . С тях съм заварявал преспокойно алуминиеви (сплави) детайли .


П.П. Някой ако знае къде има от тея вторите в София да свирка :) .

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост