Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2107 - the engineer

Описание на автомобилите на потребителите - снимки, данни и история
the engineer

ВАЗ 2107 - the engineer

Мнение от the engineer » 19 май 2008 11:14

Нищо особенно.
Прикачени файлове
005453467.jpg
005453523.jpg
005453532.jpg
005453533.jpg
005453535.jpg
005453545.jpg

Потребителски аватар
Dragan_Trial
Мнения: 1198
Регистриран: 08 март 2008
Репутация: 3
Местоположение: София
Контакти:

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Dragan_Trial » 19 май 2008 11:38

Запазена...

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 100
Местоположение: Пловдив

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Живков » 19 май 2008 12:01

Добре,добре. :) Само си сложи пластмасови подкалници и конусчетата на джантите. Тя тази,правила ли е 100 хил. или не още?

ПС Това синьо,направо ме върна 10 години назад.Имахме такава 7-ца (1300),абсолютно същия никакво-син цвят.

the engineer

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от the engineer » 19 май 2008 13:18

На отиване към Черни осъм за събора стана на 100 хил.Направихме ги в Карлово.Сега е на 00276 км

Потребителски аватар
Nedra
Мнения: 192
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 0

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Nedra » 19 май 2008 14:14

Браво- много хубава Лада! Коя година е? И като гледам си ги има конусчетата! :)

the engineer

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от the engineer » 20 май 2008 14:50

Купена е на 18.01.1986 за 4000 $ от Кореком. Регистрирана е на 17.02.1986 г. Никога не е виждала гараж, но има съвсем малко изгнило под резервоара. Иначе е много запазена и върви добре.
I-50km/h 6000 rpm
II-85 km/h 6000 rpm
III-130 km/h 6000 rpm
IIII-175 km/h 6000 rpm това й е макса.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4312
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 201
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Frysco » 20 май 2008 15:14

Нормално за една запазена Лада.Добра база е човек да си направи кола по свой вкус и усмотрение-нещо което може да донесе много слава, адмирации и признанието на всички в гилдията или да предизвика масово оплюване.Но това са рисковете на тунинга.
Вероятно се кара леко и приятно.
Той е с 3.9... и аз съм с 3.9 и горе долу са му верни данните.Само при мене на първа, втора и трета вдига малко повече, щото кутията е от 2106.
А иначе моята е пак 1500 кубика и прави по 500 оборота отгоре на твоите, със същия диференциал 3.9 и дълги скорости.Това се дължи на нивовия вал, олекотените клапани и натегнатите пружинки, също така портнатата глава подобрява пълненето във високите, където горивната смес хронично недостига.
Каквото и да решиш да дялкаш от нея, имаш моите пожелания за успех.Бих могъл и да ти помогна със съвети, ако желаеш.

Потребителски аватар
Dragan_Trial
Мнения: 1198
Регистриран: 08 март 2008
Репутация: 3
Местоположение: София
Контакти:

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Dragan_Trial » 20 май 2008 15:21

Инженера, виж тук!
Със зелено са отбелязани скоростите и диференциала на 90% от Ладите 2107, а със синьо - случая, за който говори Фриско!

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4312
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 201
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Re: "Семейната" ни Лада 2107

Мнение от Frysco » 20 май 2008 15:45

Да, горе долу при мене така седят нещата... Първа 60, втора със зор 100, трета със много зор 140, трета със още зор 145, трета с адски много зор 150...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 2 госта