ВАЗ 2106 - Frysco
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
ВАЗ 2106 - Frysco
Ха сега да ви изненадам-купих си отново Лада.Тази се пада шестата, като в темата може би ще събера една фоторетроспекция на предишните, като ще напиша и какво се е случило с тях.
Колата е Лада 1600, блян и мокър сън за хиляди хора преди 1989 година.На 28 000 км, с първа регистрация 08.03.1978... интересна дата, сигурно дядо Дойно, чиято собственост е била, я е посветил за подарък на бабата.Купих я от Пирдоп, в жестока конкуренция с много други хора.Все още не съм се сдобил с ценния договор, поради това че нотариуса в Пирдоп изчезна преди края на работния си ден, точно преди Гергьовден.Надявам се продавача тая седмица да се появи в София и да подпишем договора, уж и той настоява, ама да видим.
Накратко за самата кола-купе в чудесно състояние, никакви сериозни поражения от корозия.Някога е понесла сериозен удар отпред в дясно, поради което е подменена дясната страница на коша, двата калника, предната маска и престилка и предния капак.Стъклото също е сменено, с българско-секурит, като на него има лепенка за преглед от 1980, поради което съдя че това се е случило още в съвсем младата и възраст.Направена е изключително качествено, заварките са изпълнени доста грамотно и са направени с оксижен и добавъчен материал.Измерих и диагоналите, всичко е както по книга, фугите също са в рамките на нормалното.Единствената липса е на една планка в ъгъла на коша, но ще я направя и добавя собственоръчно.Всички други типични места-прагове, греди, вежди, ботуши, колонки, нямат изгнило.Повърхностна ръжда има в гредичките отпред в краката на пътника и водача, но ще ги отстраня и цялата ще бъде сериозно обработена срещу гниене.Двигателя е също в много добро състояние, няма никакви нагари и маслени насмолявания... не се знае коя смяна на маслото е това, тъй като може да е сменяно и по възраст.Някои интервенции са ключ за принудително пускане на перката, като е елеминиран датчика и релето-ще бъде премахнато.Регулирани са лостовете на газта така че да работи само на първа камера, за икономии-вече е отстранено.Продължава в следващото мнение...
Колата е Лада 1600, блян и мокър сън за хиляди хора преди 1989 година.На 28 000 км, с първа регистрация 08.03.1978... интересна дата, сигурно дядо Дойно, чиято собственост е била, я е посветил за подарък на бабата.Купих я от Пирдоп, в жестока конкуренция с много други хора.Все още не съм се сдобил с ценния договор, поради това че нотариуса в Пирдоп изчезна преди края на работния си ден, точно преди Гергьовден.Надявам се продавача тая седмица да се появи в София и да подпишем договора, уж и той настоява, ама да видим.
Накратко за самата кола-купе в чудесно състояние, никакви сериозни поражения от корозия.Някога е понесла сериозен удар отпред в дясно, поради което е подменена дясната страница на коша, двата калника, предната маска и престилка и предния капак.Стъклото също е сменено, с българско-секурит, като на него има лепенка за преглед от 1980, поради което съдя че това се е случило още в съвсем младата и възраст.Направена е изключително качествено, заварките са изпълнени доста грамотно и са направени с оксижен и добавъчен материал.Измерих и диагоналите, всичко е както по книга, фугите също са в рамките на нормалното.Единствената липса е на една планка в ъгъла на коша, но ще я направя и добавя собственоръчно.Всички други типични места-прагове, греди, вежди, ботуши, колонки, нямат изгнило.Повърхностна ръжда има в гредичките отпред в краката на пътника и водача, но ще ги отстраня и цялата ще бъде сериозно обработена срещу гниене.Двигателя е също в много добро състояние, няма никакви нагари и маслени насмолявания... не се знае коя смяна на маслото е това, тъй като може да е сменяно и по възраст.Някои интервенции са ключ за принудително пускане на перката, като е елеминиран датчика и релето-ще бъде премахнато.Регулирани са лостовете на газта така че да работи само на първа камера, за икономии-вече е отстранено.Продължава в следващото мнение...
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Продължение... карбуратора е свален и разглобен за почистване, смазване и реглаж.Има слабо зацапване, което пада без упорство.Ще му сменя гарнитурите и платната, понеже са безнадеждно остарели-платната са станали меки като найлон и не работят коректно, трябва да са твърди и жилави.Гарнитурите са залепнали много здраво и са сплескани до непригодност.Изпускат и клапаните, ще трябва да се паснат.За прегледа в КАТ ще сменя и маркучите на спирачките, има блокирали предни леви цилиндърчета.На ГТП даде 25% разлика в предните колела.Гумите са съветски, ще ги сменям с някакви евтини, размер като за Лада.
Като цяло, колата ще става ретро, тъй като има необходимите данни за това.Ще бъде жалко да я правя на бегачка.Ще ревизирам всичко по механиката, тъй като с тия минимални износвания, вероятно има нужда само от почистване и смазване, за да има още ресурс.За подмяна са задната броня, стъклата на стоповете и подфарниците, преден десен мигач, лайстна на калника.Има някои вдлъбвания по купето, малки, но дразнещи-те ще останат да чакат да ми дойде муза за боядисване, на първи етап няма да се занимавам с тях.Цвета поне засега смятам да си остане този.Имам мерак да я направя металик и нея, но честно казано, свързаната с това разправия е твърде голяма, а и като ретрокола, е по скоро нежелателно-нищо че има прецеденти.Салона също е много запазен, липсват само двата подглавника на предните седалки.Таблото е изметнало, което вероятно е резултат от смяната на стъклото-често срещано явление.
Ето ги снимките: http://frysco2103.snimka.bg/automobiles ... 590599.all" onclick="window.open(this.href);return false;
Малко обяснения-под жабката се виждат ясно заварките на страницата, като след толкова години седене, без да са боядисани, нямат изгнивания.Виждат се ясно деформирана задна броня, състоянието на пода, праговете, гредичките, кутиики и ботуши.Също съм снимал и делкото.Вижда се теч на масло около кутията, със сигурност говори достатъчно ясно за състоянието на семерингите и гарнитурите.И тъй, надявам се да ви е интересно, смятам да побликувам процеса по ревизията...
Като цяло, колата ще става ретро, тъй като има необходимите данни за това.Ще бъде жалко да я правя на бегачка.Ще ревизирам всичко по механиката, тъй като с тия минимални износвания, вероятно има нужда само от почистване и смазване, за да има още ресурс.За подмяна са задната броня, стъклата на стоповете и подфарниците, преден десен мигач, лайстна на калника.Има някои вдлъбвания по купето, малки, но дразнещи-те ще останат да чакат да ми дойде муза за боядисване, на първи етап няма да се занимавам с тях.Цвета поне засега смятам да си остане този.Имам мерак да я направя металик и нея, но честно казано, свързаната с това разправия е твърде голяма, а и като ретрокола, е по скоро нежелателно-нищо че има прецеденти.Салона също е много запазен, липсват само двата подглавника на предните седалки.Таблото е изметнало, което вероятно е резултат от смяната на стъклото-често срещано явление.
Ето ги снимките: http://frysco2103.snimka.bg/automobiles ... 590599.all" onclick="window.open(this.href);return false;
Малко обяснения-под жабката се виждат ясно заварките на страницата, като след толкова години седене, без да са боядисани, нямат изгнивания.Виждат се ясно деформирана задна броня, състоянието на пода, праговете, гредичките, кутиики и ботуши.Също съм снимал и делкото.Вижда се теч на масло около кутията, със сигурност говори достатъчно ясно за състоянието на семерингите и гарнитурите.И тъй, надявам се да ви е интересно, смятам да побликувам процеса по ревизията...
- tojaga
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1700
- Регистриран: 23 февруари 2008
- Репутация: 88
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21083
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Айде честито! Да си я караш с кеф повече, отколкото да си покрай нея и да я оправяш.
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Чудесна е Фриско. С мерак да си я направиш, по твой вкус!
-
- Мнения: 31
- Регистриран: 15 ноември 2008
- Репутация: 0
- Местоположение: София
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Честито следя темата !
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Бива много Ще споделиш ли цената за която я взе ?
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Честито!!!!!!!!! Със здраве да си я караш.
- vaz_21013
- Мнения: 345
- Регистриран: 12 декември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: ВАЗ 2105
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Честито колега много ми харесва да си я караш с кеф
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
Цената е прилична-1000 лв, за едни малко, за други много, според мен са си тамън, като за кола с добър остатъчен ресурс.
Re: ВАЗ 2106 - Frysco
И ако кажеш, че всичко и е платено значи си я зел бадива
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост