ВАЗ 2103 - Лада-2104
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Не виждам смисъл мотор който държи по 10 атм. да се пипа пък и имам доста работа по колата. Като я направя да върви тогава мотора . А сега да има фаца да са пукат думаните !
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Ами преди да го сложиш го подготви малко,две семеринги има тоя мотор,наложи ли се да ги сменяш на монтиран мотор ще ти вгорчат живота,вържи си гащите,провери тапите на блока,аксиалния луфт на коляновия вал,ако сменяш гарнитура на картера отвори един биелен и един основен лагер да видиш какво става,поне като сложиш да знаеш какво караш.Като го качиш мяташ гумичките на клапаните и ако се справиш сам с всичките ремонти и регулирането на клапаните,този мотор няма с какво повече да те уплаши.За компресията си прав няма смисъл да го разбутваш.
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Мотора ще почака. Най-вероятно ще ида на Жигулата на баща ми понеже нейния е зле. Гори масло, ниска компресия, каран е от човек дето не разбира, прегряван е най-вероятно и т.н
**
Какво ново по колата ми:
След като гресирах всички механизми на вратите монтирах корите, подлакътниците и разните му дръжки. Естествено изпрани от всичката кир. Щипките които поставих бяха некогашни и влизаха доста плътно което е добре. Имам проблем с лява задна кора. Почти е изгнил шперплата. Някога е забравян прозореца отворен и е набило вода в някой проливен дъжд.
След извършения монтаж на корите се заех с шумоизолацията на пода и мокета. Поставих старата вата тя беше добра. Изпрана ест. от всичката земя и прах. За съжаление ватата на краката на пасажера от дясно беше се разпаднала та сега чака момента да бъде подменена. Сложих каквото беше останало само и само за да зглобя колата преди няколко седмици ми докараха здраво парче. За задните седалки изсползвах друга вата не заводската понеже тя се беше раздробила. След като поставих новата сложих отгоре и парче найлон и тогава наложих мокета. Мисля, че пак ще претърпи преправяне.
Видях голям зор със лайстните от страни алуминиевите дето захващат мокета. От прането същия се беше събрал и не идваше баш баш на старите дупки за шрафтовете. Но дългите години прекарани с такива коли казаха своята дума и всичко е наред .
Дойде ред на музиката. Не ми се искаше да разпробивам ламарината и кората отзад но така се наложи.
Спец. благодарности на Емко човека с мустака . Един от малко останалите баш майстори. Изсползвах за залепване на кичетата на задната кора най-обикновенно лепило за 1.20лв. Все пак нетрябва да залепва здраво като Ц-200. Останах изненадан от намерените боклуци под кората. Умряли оси, пчели, бръмбари, стотинки, капачка от ракия, бележки, игла и орех
https://www.youtube.com/watch?v=1aywgBFCL2k
https://www.youtube.com/watch?v=jZTmrdz-fW8
https://www.youtube.com/watch?v=liIqdoYce_M
След музиката дойде време на толкова неприятното за мен почистване на приборния панел. Разглобяването на тези уреди е цяла мъка. Трябва да се пазят да не се наранят лъскавите пръстени а те са здраво завити околи пластмасата а и ламарината си е ячка. Естествено лявата ми ръка беше геройски намушкана на няколко пъти от отверката но се размина само с псувни без кръв Лампичките на смукача, акумолатора, мигачите, маслото и късите бяха потъмнели за това ги подмених а другите забърсах с препарат за прозорци. Ефекта е кристално ясна светлина която не се набива и не дразни окото. Гаража и бризента преди него са си казали думата в случая. По уредите почти нямаше прах а вътре си бяха чисти. Разглабял сам на кола без да е седяла в гараж и там беше зле работата. След манипулацийте всичко по обратния ред. Гледката е страхотна
В следващите дни открих един доста добър майстор по ел. инсталаций който се занимава предимно със ел. мотори. Митко се казва да е жив и здрав ! Страхотна работа свърши за добра цена и малко време. Обича да обеснява и става за даскал щом аз схванах кое как и защо който неразбирам нищо от токове.
Причината да го посетя е че стоповете, габаритите и мигачите се губеха. Оказа се слаба маса на стоповете отзад на маската и се наложи да изкараме допълнителна такава. Добре, че си има куплонги заводско. Изглежда руснаците са знаели след време какво следва За мигачите се оказа прекълцкан кабел който давал на късо и стопил реленцето намиращо се вътре в таблото. Монтирахме за съжаление не руско а българско а то е описано в книгите, че дава отклонение в мигането на мигача и мигането на зел. лампичка на таблото. Наистина така стана ! Но вече имам оригинално руско свалено от едно Жигули и чака удобен момент да бъде монтирано.
След като оправихме осветлението дойде ред да се изкарат кабели, релета и ключ за бъдещите фарове за мъгла. Използвах кабели от инсталацията на предишната ми 2101 (оранжевата). А релета ползвахме тези от бушонното табло на 2104ката. Ключ купих от пазара. Много добре се получи с него но нямам снимки за сега. За защита ползвахме термо защита от Т-150. Някакси бях скептичен към нея но след показаната ми демонстрация ме зарадва ! Сега остава да купя шлаовки и да изолирам стърчащите кабели в коша на мотора. Халогените ще бъдат монтирани по натам.
И малко пресни снимчици.
**
Какво ново по колата ми:
След като гресирах всички механизми на вратите монтирах корите, подлакътниците и разните му дръжки. Естествено изпрани от всичката кир. Щипките които поставих бяха некогашни и влизаха доста плътно което е добре. Имам проблем с лява задна кора. Почти е изгнил шперплата. Някога е забравян прозореца отворен и е набило вода в някой проливен дъжд.
След извършения монтаж на корите се заех с шумоизолацията на пода и мокета. Поставих старата вата тя беше добра. Изпрана ест. от всичката земя и прах. За съжаление ватата на краката на пасажера от дясно беше се разпаднала та сега чака момента да бъде подменена. Сложих каквото беше останало само и само за да зглобя колата преди няколко седмици ми докараха здраво парче. За задните седалки изсползвах друга вата не заводската понеже тя се беше раздробила. След като поставих новата сложих отгоре и парче найлон и тогава наложих мокета. Мисля, че пак ще претърпи преправяне.
Видях голям зор със лайстните от страни алуминиевите дето захващат мокета. От прането същия се беше събрал и не идваше баш баш на старите дупки за шрафтовете. Но дългите години прекарани с такива коли казаха своята дума и всичко е наред .
Дойде ред на музиката. Не ми се искаше да разпробивам ламарината и кората отзад но така се наложи.
Спец. благодарности на Емко човека с мустака . Един от малко останалите баш майстори. Изсползвах за залепване на кичетата на задната кора най-обикновенно лепило за 1.20лв. Все пак нетрябва да залепва здраво като Ц-200. Останах изненадан от намерените боклуци под кората. Умряли оси, пчели, бръмбари, стотинки, капачка от ракия, бележки, игла и орех
https://www.youtube.com/watch?v=1aywgBFCL2k
https://www.youtube.com/watch?v=jZTmrdz-fW8
https://www.youtube.com/watch?v=liIqdoYce_M
След музиката дойде време на толкова неприятното за мен почистване на приборния панел. Разглобяването на тези уреди е цяла мъка. Трябва да се пазят да не се наранят лъскавите пръстени а те са здраво завити околи пластмасата а и ламарината си е ячка. Естествено лявата ми ръка беше геройски намушкана на няколко пъти от отверката но се размина само с псувни без кръв Лампичките на смукача, акумолатора, мигачите, маслото и късите бяха потъмнели за това ги подмених а другите забърсах с препарат за прозорци. Ефекта е кристално ясна светлина която не се набива и не дразни окото. Гаража и бризента преди него са си казали думата в случая. По уредите почти нямаше прах а вътре си бяха чисти. Разглабял сам на кола без да е седяла в гараж и там беше зле работата. След манипулацийте всичко по обратния ред. Гледката е страхотна
В следващите дни открих един доста добър майстор по ел. инсталаций който се занимава предимно със ел. мотори. Митко се казва да е жив и здрав ! Страхотна работа свърши за добра цена и малко време. Обича да обеснява и става за даскал щом аз схванах кое как и защо който неразбирам нищо от токове.
Причината да го посетя е че стоповете, габаритите и мигачите се губеха. Оказа се слаба маса на стоповете отзад на маската и се наложи да изкараме допълнителна такава. Добре, че си има куплонги заводско. Изглежда руснаците са знаели след време какво следва За мигачите се оказа прекълцкан кабел който давал на късо и стопил реленцето намиращо се вътре в таблото. Монтирахме за съжаление не руско а българско а то е описано в книгите, че дава отклонение в мигането на мигача и мигането на зел. лампичка на таблото. Наистина така стана ! Но вече имам оригинално руско свалено от едно Жигули и чака удобен момент да бъде монтирано.
След като оправихме осветлението дойде ред да се изкарат кабели, релета и ключ за бъдещите фарове за мъгла. Използвах кабели от инсталацията на предишната ми 2101 (оранжевата). А релета ползвахме тези от бушонното табло на 2104ката. Ключ купих от пазара. Много добре се получи с него но нямам снимки за сега. За защита ползвахме термо защита от Т-150. Някакси бях скептичен към нея но след показаната ми демонстрация ме зарадва ! Сега остава да купя шлаовки и да изолирам стърчащите кабели в коша на мотора. Халогените ще бъдат монтирани по натам.
И малко пресни снимчици.
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 7207
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 137
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Браво, мераклийска работа
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 246
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Само дето това изпълнение с флекса и стружките има много неприятни последствия за задния прозорец.Какви-като караш по тъмно и зад теб се появи кола на фарове, ще разбереш...
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Frysco написа:Само дето това изпълнение с флекса и стружките има много неприятни последствия за задния прозорец.Какви-като караш по тъмно и зад теб се появи кола на фарове, ще разбереш...
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Стъклото стопено или наплюто ? Поправка може ли да се извърши
- vaz_21013
- Мнения: 345
- Регистриран: 12 декември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: ВАЗ 2105
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Възможно е да са полепнали стружки на стъклото.
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Попитах човека дето реже дали ще има някакво поражение по стъклото даже исках да сложим някакъв плат но той каза, че диска е малък и еди къв си и нямало да полепи. Също така както се вижда от видеото гледа да не фърга по стъклото но ще видим все пак като се прибера дали има нещо нередно.
Re: ВАЗ 2103 - Лада-2104
Колега, браво за старанието и не ти завиждам за нервите, които си изхабил. Трудно мога да си представя да отделя толкова време за един проект (не се знае де).
Аз съм нов във форума. От няколко месеца имам Лада Нива 2121, доста старичка от 92-ра и не е основния ми автомобил. Взех я лятото за да ми служи по черно за земеделска работа. Оказа се доста изгнила кошница, в която дотук набутах толкова пари, колкото струваше и цялата кола (1500+1500). Освен това са сменяли двигателя и не мога все още да я регистрирам...
Както и да е, реших да я пооправя след изминатите около 6000 км. за два-три месеца по черно. Закарах я на кумеца, той оправи мноооого неща, но сега е време да я разглобя отвътре навън. Все още събирам смелост и нерви, защото като махна мокета, не знам какво ще се покаже отдолу. След това смятам да я оправя и отвън (как ще го понесе семейния бюджет не смея и да мисля)...
Смятам после да отворя нова тема и да сложа снимки, но всичко по реда си. На теб ти пожелавам успех и да нямаш такива главоболия повече. Надявам се да не стигам дотам с майсторите, защото ще се опитам сам, пък ще видим. За съвети ще питам и тук, браво и на колегите, които постват във форума професионалните си мнения.
Аз съм нов във форума. От няколко месеца имам Лада Нива 2121, доста старичка от 92-ра и не е основния ми автомобил. Взех я лятото за да ми служи по черно за земеделска работа. Оказа се доста изгнила кошница, в която дотук набутах толкова пари, колкото струваше и цялата кола (1500+1500). Освен това са сменяли двигателя и не мога все още да я регистрирам...
Както и да е, реших да я пооправя след изминатите около 6000 км. за два-три месеца по черно. Закарах я на кумеца, той оправи мноооого неща, но сега е време да я разглобя отвътре навън. Все още събирам смелост и нерви, защото като махна мокета, не знам какво ще се покаже отдолу. След това смятам да я оправя и отвън (как ще го понесе семейния бюджет не смея и да мисля)...
Смятам после да отворя нова тема и да сложа снимки, но всичко по реда си. На теб ти пожелавам успех и да нямаш такива главоболия повече. Надявам се да не стигам дотам с майсторите, защото ще се опитам сам, пък ще видим. За съвети ще питам и тук, браво и на колегите, които постват във форума професионалните си мнения.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост