ВАЗ 2101 - LADA-2107

Теми за автомобили запазени или възстановени в автентично състояние.
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6068
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 03 сеп 2014 15:18

Чудя се тези твърди пружини дали може да окажат негативно влияние върху купето?

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1518
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Re: ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от Kiril » 03 сеп 2014 19:13

Е остава и влияние да му окажат,ще вдлъбнат носачите и ще влязат при двигателя,все пак купето не е правено от вестник,ще ти друса повече и това ще е.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6068
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 24 мар 2015 15:25

Спирачната помпа протече и се наложи да я сменя. Бях се засилил да сменям и регулаторa на задните спирачки, че да мина с едно обезвъздушаване, но гайките се заоблиха. Май ако искам наистина да го сменя ще трябва да сменя и тръбичките от помпата до регулатора и от регулатора до задния спирачен маркуч.

Ако е рекал Господ скоро купувам още едно ЖИГУЛИ. Дано да няма същите проблеми както със Самарата.

Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 293
Регистриран: 27 септември 2014
Репутация: 21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2107
Контакти:

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от KingoftheROAD » 24 мар 2015 16:20

Аз кантара над задния мост направо го махам, и тръбата направо в маркуча. Осезаемо спира по-добре. Газовата бутилка в багажника компенсира донякъде липсата му. Много рядко задните спирачки са ми блокирали преди предните. Обикновено обирам луфта с палците така, че педала да хваща на 1,5-2см. Гледам да държа дистанция от предната кола, и обикновено спирам достатъчно добре.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 399
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 86
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от m_g » 24 мар 2015 17:05

Ако мене питаш, не купувай никакви други Жигулита, разпродай всичките коли, които реално не ти трябват и не са ти на сърце, и като събереш един бюджет от 5-6000 лева, купи всичко по каросерията ново и почни да възстановяваш качествено колата на дядо ти.
Или купи перфектна гаражна Лада за 3-4000 лева и махни тая, която така и така е катастрофирала и ще е скъпа за ремонт (ще ти стъпи вероятно на над 10000, + година ежедневен труд минимум като време).
Аз самият минах по този път и реших да строя нова кола на базата на старата. И изобщо не съжалявам, че още карам колата на дядо ми, макар че от нея остана само тавана.
Започни с един елементарен разчет какво има да се купи по нея и колко струва. На Лада частите на теория са евтини, но на практика като строиш цяла кола и ги купуваш в промишлени количества се получават едни леко стряскащи сумички.

коко келеша
Мнения: 80
Регистриран: 15 януари 2015
Репутация: 10
Местоположение: София

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от коко келеша » 24 мар 2015 19:19

Ако е в състояние сам да си я "построи" добре, но ако ще дава пари на майстори тия 5-6 000 са до под крушата.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 399
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 86
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от m_g » 24 мар 2015 21:21

Тия 5-6000 са първоначалната инвестиция, откъдето се почва (4 нови врати, преден + заден капак, двете страници, предна маска, задна маска, странични и горен щитове до радиатора, греда на радиатора, външни и средни прагове, гредите от долу (лонжерон+напречни+предни стойки на крика), външна и вътрешна греда на предните врати, кикпанели, евентуално рамка челно стъкло, предни и задни калници, отзад външни арки, легенчета, дъно, задна напречна греда, вътре стойки на седалките, дъна, ама истински, а не свищовските ментета, или цял под)... И е зор да намериш ламарините съветски... Греда преден мост и цялото предно окачване и т.н и т.н. Взимаш некви химии, капаро на майстора и се почва. Никой няма да се хване за под 2-2500 за тенекеджийска работа. Като знам колко е напасване и мъки и как се чисти всичко от транспортния грунд с флекс и телена четка при липса на песъкоструйка, някак си цялата концепция ми става леко отвратителна. Качествено цялостно боядисване на гола каросерия е между 3 и 4000 с материалите. И всичко това ако се намери достатъчно луд майстор да се хване с такава кола.
Сам можеш да я закърпиш криво ляво и да става за работна кола, но да я реставрираш - там си трябва опит.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6068
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 24 мар 2015 22:54

Повечето от изброените тенекии ги имам, както и други интересни части. Така като гледам тази кола ми се иска да се направи от същия майстор който прави твоята.

Тази другата която искам да взема е за всекидневна употреба, като същевременно е на 60 - 70 000 км и има доста по-запазени части от моята, която пък е на над 200 000 км. Тези части могат да се прехвърлят на моята (наследствената) и новата след като я покарам известно време за ежедневна да я продам.

Между другото търся тройния ключ на таблото (чистачки/осветление на уреда/фарове).

Потребителски аватар
ovidve
Член на Лада Клуб България
Мнения: 252
Регистриран: 04 декември 2009
Репутация: 16
Местоположение: Перник

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от ovidve » 11 апр 2015 21:02

Саше аз ще ти подаря такъв ключ.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6068
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 03 юли 2016 18:07

С колата участвах в ретро парадите в Сливен април месец и вчера в Бургас. От Бургас си пропуснах наградата, но пък имах много други положетелни емоции, та чак в 2 часа посреднощ се прибрах у нас.

Най-важното е, че колата се представи перфектно, абсолютно никакви забележки!

На отиване автомобила отпред беше мОсквич 408и, скоростта на движение полу-статична. Напрежение и темперстура в норма. На връщане сам скорост 90 до 100 км/ч.

Добавям малко снимки на колата измита на село. Обичам да си я мия сам и с маркуча, защото уплътненията на места пропускат и с водоструйка не е добре. Има и две снимки от бензиностанцията сутринта преди тръгване. Като я наобиколиха: "тя ще да е гаражна", "аууу на 7000 км" (показанията са 07000 => 207 000 км). А аз си стоя сам на масата встрани и си пия кафето, те не знаят че съм собственика.
Прикачени файлове
IMG_20160701_201404.jpg
IMG_20160701_201418.jpg
IMG_20160701_201333.jpg
IMG_20160701_201345.jpg
IMG_20160702_070915.jpg
IMG_20160702_070931.jpg
IMG_20160702_094504.jpg
IMG_20160702_094521.jpg
IMG_20160702_094438.jpg

Отговори

Върни се в “Оригинали”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост