ВАЗ 2101 - LADA-2107
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Има известно развитие, което до известна степен ме е срам да покажа, нооо...
Колата вече е със здрави врати (от жълтата), а пък сините врати в момента ги реставрирам и ще ги монтирам на жълтата.
Колата вече е със здрави врати (от жълтата), а пък сините врати в момента ги реставрирам и ще ги монтирам на жълтата.
Последна промяна от LADA-2107 на 02 окт 2019 08:23, променено общо 2 пъти.
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Що да те е срам, брат? Ми тя тъй прилича на милиционерска! Ебати интерцептора
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 - LADA-2107
След една година, по колата не е свършено почти нищо. Карам я от време на време. Бях се засилил да минавам преглед, но така с жълтите врати не ме пуснаха. Бате Сашо обаче не е толкова тъп, облепих вратите със синьо фолио и така минах преглед. Вече автомобила е с жълт преден и заден капак. За догодина ще трябва още фолио. Кога и дали ще се стигне до реставрация не се знае. Все повече ме съблазнява мисълта да намеря здраво купе без ръжди и удари и да тръгна да градя на по-стабилна основа.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Близо две години след последния пост нищо не се е променило. Жълтите капаци, фолиото. Вече трети път минавам преглед така. Понякога (все по-рядко за съжаление) ходя да припаля колата, да я раздвижа. Работа, други ангажименти.... все не остава време. Старая се да я поддържам винаги в готовност, винаги да има всично платено. Последните две години само винетка не съм плащал. Темата за реставрацията за съжаление ми изглежда все по-далечна. Преди не смеех да се хвана защото нямах опит, страх ме беше. Сега сякаш не ми се занимава, като знам колко време, нерви, труд и пари се изискват и накрая резултата може да не ми хареса. Чудя се дали е нужно, дали има смисъл. Познавам хора които си направиха колите и..... какво..... преди стояха в гаражите не направени, сега стоят направени. И какво? Тук идва големия въпрос: "Заслужава ли си и защо да го правя?". На ретро паради ми е скучно, не ми допада отношението към съветските автомобили, като цяло не ми се ходи. На Лада събор мога да отида с каквато и да е Лада. Чувството, че съм съхранил и че поддържам колата на дядо ми и сега го има. Спокойно ми е, че я имам там някъде прибрана. А и едва ми дядо ми, лека му пръст би искал да се трепя реставрирайки купчина желязо.
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Брат, какво ти става, на състезанието не дойде, сега и ретрото не те радва...Сякаш си загубил пътя в живота си. Дано по скоро се съвземеш и да продължиш с нови сили и идеи. Иначе ще си поредния българин на когото само ядене, пиене и почивка са му целите в живота...
- m_g
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 399
- Регистриран: 12 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: София
- Автомобил: 2101+M21
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Бях ти писал преди - прецени какво има да правиш по тази кола. Разкарай всички други Лади, по които клечиш и харчиш пари и карай някаква по-съвременна кола в ежедневието. Тази е спасяема, колкото и да е бита вече. Можеш да подходиш и по-елементарно. Завари 4-те отвора отпред и просто я боядисай, ако не е много изгнила по прагове и дъна. И си я карай отвреме навреме като ти е кеф. Да си ти седи в Стара Загора, ключа и бръм.
Аз в момента съм е така на дилема за Шкода 120Л. Има много добра от ранните с кръгъл фар и хром брони на оригинална боя със забележки да се продава от приятел за малко пари.
Имам моя за*бана на 50000км след ремонт на мотора (да, при Шкода на 50000 се сменят ризи - бутала - сегменти). На мое име с номера и платен данък на село и още една за части. Реално тая Шкода е единственото материално нещо, останало от баща ми, като изключа мен. Има същата като моята - модел и цвят, ама на оригинална боя със забележки на обява за 1300лв и изглежда пазена. Един приятел си купи пак бежова същата на 24000км.
Моята ще иска 5000 лева като минимум, другите по за 1000 и малко ще са си в движение в отличен вид. И за какво ми е въобще тоя дарак? Нито е нещо рядко, нито върви, айде поне жигулата има части и е по-кола. А Шкода със заден двигател си е хем калпаво, хем никакво.
Имам 4 ретро коли в движение, от тях три наистина добри. Да хвърлям пари за поредния боклук на хората? Или да правя моя си боклук? Или нищо да не правя, да си седя на гъ*а и да си гледам семейството?
Тия дена ще пробвам да запаля Шкодата за сефте от 2011. Ако не е съвсем рухнала, може пък и да стане? Ще е интересно да видя какво е останало там на оня двор. Седи, там е - и тя, и тая на чичо ми (купих я 2007г за донор) ама колко се е скапала за 8 години?!
Аз в момента съм е така на дилема за Шкода 120Л. Има много добра от ранните с кръгъл фар и хром брони на оригинална боя със забележки да се продава от приятел за малко пари.
Имам моя за*бана на 50000км след ремонт на мотора (да, при Шкода на 50000 се сменят ризи - бутала - сегменти). На мое име с номера и платен данък на село и още една за части. Реално тая Шкода е единственото материално нещо, останало от баща ми, като изключа мен. Има същата като моята - модел и цвят, ама на оригинална боя със забележки на обява за 1300лв и изглежда пазена. Един приятел си купи пак бежова същата на 24000км.
Моята ще иска 5000 лева като минимум, другите по за 1000 и малко ще са си в движение в отличен вид. И за какво ми е въобще тоя дарак? Нито е нещо рядко, нито върви, айде поне жигулата има части и е по-кола. А Шкода със заден двигател си е хем калпаво, хем никакво.
Имам 4 ретро коли в движение, от тях три наистина добри. Да хвърлям пари за поредния боклук на хората? Или да правя моя си боклук? Или нищо да не правя, да си седя на гъ*а и да си гледам семейството?
Тия дена ще пробвам да запаля Шкодата за сефте от 2011. Ако не е съвсем рухнала, може пък и да стане? Ще е интересно да видя какво е останало там на оня двор. Седи, там е - и тя, и тая на чичо ми (купих я 2007г за донор) ама колко се е скапала за 8 години?!
- m_g
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 399
- Регистриран: 12 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: София
- Автомобил: 2101+M21
ВАЗ 2101 - LADA-2107
По темата за правенето - яко е като се направи и я подкараш. Аз на моята навих към 20000км след реставрацията и още си ми е тръпка да я карам. За 5 близо 6 години не е мръднала. Изглежда като нова и върви супер. Взех сина ми с нея. Аз съм взиман пак с нея. Кеф си е. Има емоция.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Момчиле, проблема не е в парите, че да им правя сметката. Проблема е във времето, труда, нервите, разправиите, майсторите които се правят на интересни само за да ти вземат парите и да си оставят ръцете. И много други подобни неща. Колата не е гнила, но е удряна отпред. Изпъната е, но за да стане като хората и да не личи трябва да се смени поне страницата, съответно калник, маска... десен праг е удрян, изправян, правен с кит. Дъното на багажника има ръжда над гърнето. Сега и с тези жълти врати, трябва и те са се разглобят и боядисат. Варианта който спомена ти, да не се реставрира, а само да се боядиса ми изглежда все по-приемлив, но какво? Външно лъскачка, отваряш и.... жълти врати, жълти капаци.... това ли беше, това ли е всичко? Затова ли се събираха части 10 - 12 години.... Не знам наистина. Не мога да преценя.
Ogn, това, че не ми се стои прав 4-5-6 часа под слънцето, да слушам шум и да дишал пушаци, това, че не ми се хвърля труд за нещо което само ще стои в гаража и няма да се кара или иначе казано - това, че не ми се занимава с глупости, означава ли, че съм загубил пътя. Има и други хобита освен колите. Освен това идва време когато човек трябва да се замисли за важните неща в живота. Все неща които коментирахне на живо.
Ogn, това, че не ми се стои прав 4-5-6 часа под слънцето, да слушам шум и да дишал пушаци, това, че не ми се хвърля труд за нещо което само ще стои в гаража и няма да се кара или иначе казано - това, че не ми се занимава с глупости, означава ли, че съм загубил пътя. Има и други хобита освен колите. Освен това идва време когато човек трябва да се замисли за важните неща в живота. Все неща които коментирахне на живо.
- m_g
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 399
- Регистриран: 12 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: София
- Автомобил: 2101+M21
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Аз моята Шкода се оказа, че съм я изтървал. Тотално е изгнила. Е, върти и не запали само заради слабия акумулатор, но все едно - не става. Вътре живеят разни същества. И не ми се прави, щото направих вече 3 коли от до. Това не ме спира да се поогледам какво се продава като Шкоди и да си взема здрава, доколкото има здрави 40г коли. Сигурно ще купя, сега или по-натам, ама ще купя.
Ясно е, че Лада 1500 е много по-кола, ама не мене Лада не ми е интересна, както не ми е интересна втора Варшава или Волга 21. Една от марка стига, като е в отлично състояние и винаги на разположение за кръгче.
Та намали бройката на Ладите, остави синята и се хвани до де не стане като нова. Като се сетя как опитваше да я пързаляш в калта на Черни осъм. Къв студ брахме тогава... И аз моята я мъчих на оная поляна в дъжда. Това е история. Твоята, моята и така нататъка истории. Струва си да знаеш, че си направил колата, благодарение на която изобщо се занимаваш с коли.
От тогава колко Лади от клуба има живи? Моята, твоята, на Денис, на Ванко, на Марио и май май останалите заминаха за тия 12-13 години.
Ясно е, че Лада 1500 е много по-кола, ама не мене Лада не ми е интересна, както не ми е интересна втора Варшава или Волга 21. Една от марка стига, като е в отлично състояние и винаги на разположение за кръгче.
Та намали бройката на Ладите, остави синята и се хвани до де не стане като нова. Като се сетя как опитваше да я пързаляш в калта на Черни осъм. Къв студ брахме тогава... И аз моята я мъчих на оная поляна в дъжда. Това е история. Твоята, моята и така нататъка истории. Струва си да знаеш, че си направил колата, благодарение на която изобщо се занимаваш с коли.
От тогава колко Лади от клуба има живи? Моята, твоята, на Денис, на Ванко, на Марио и май май останалите заминаха за тия 12-13 години.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 - LADA-2107
Нещо се отдаде на спомени ми се струва...
Тази кола най-много ме е радвала и ми е носила положителни емоции, когато стоеше пред блока и я карах всеки ден. Времена за които си спомням с умиление, но и времена, които никога няма да се върнат.
Всичко е за продаване - двете Самари, петицата. Сериозни желаещи няма:
- червената Самара има много подобрения и много нови части. Цената е такава, че на никой няма да хареса;
- към бялата Самара има интерес, но само от един човек, който се занимава с препродаване на коли, а на мен ми се иска да попадне в някой който да я гледа като мен или да я кара, не да изкарва пари на базата на моя труд;
- петицата е отлична в механично отношение, купето е здраво, 4 нови калника, 2 нови прага, предна маска, но всичко е на шприц - няма вид, има добър салон, не е обявена публично, защото не знам има ли смисъл.
Та така....
Онзи ден изпреварих по магистралата една синя конструкция.....
Тази кола най-много ме е радвала и ми е носила положителни емоции, когато стоеше пред блока и я карах всеки ден. Времена за които си спомням с умиление, но и времена, които никога няма да се върнат.
Всичко е за продаване - двете Самари, петицата. Сериозни желаещи няма:
- червената Самара има много подобрения и много нови части. Цената е такава, че на никой няма да хареса;
- към бялата Самара има интерес, но само от един човек, който се занимава с препродаване на коли, а на мен ми се иска да попадне в някой който да я гледа като мен или да я кара, не да изкарва пари на базата на моя труд;
- петицата е отлична в механично отношение, купето е здраво, 4 нови калника, 2 нови прага, предна маска, но всичко е на шприц - няма вид, има добър салон, не е обявена публично, защото не знам има ли смисъл.
Та така....
Онзи ден изпреварих по магистралата една синя конструкция.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост