Накратко за колата - първа регистрация февруари 1974-та. Историята не е много ясна - това което знам е следното: Предишният собственик я е взел с цел селскотопански автомобил (което си личи по калта), но я ползвал сравнително кратко. Преди това е била притежание на един дядо, който като цяло се е грижил добре за нея - личи си по таблото

От моя гледна точка, филмът тепърва започва. Днес се занимавах предимно с документи и не съм имал възможност да я покарам много. Първите ми впечатления са, че колата е стегната. Като я взех я докарах до нас по един черен път (не ми се рискуваше да карам без преглед, гражданска и винетка) и не усетих проблеми в окачването.
Двигател - Карбуратора има нужда от ревизия - някои неща са прихванати с тел. Освен това като я взех нямаше празен ход, което бе оправено докато чаках да свърши обедната почивка на КАТ

Ламарини - праговете са сменявани (няма ги лайсните и дупките са китнати), дъната също са кърпени. Мисля си, че колата е боядисвана някога, но не съм достатъчно компетентен да кажа със сигурност. Наблюдават се язвички на ръжда по традиционните места.
Купе - механизмите на някои от вратите не работят много добре. Едната от пантите на багажника трябва да се оправи.
Интериор - като цяло си е оригиналния. Коланите са двуточкови (Не знам на този модел какви трябва да са), има радио "Pioner" и някакво барче, които смятам да махна. Тавана е прокъсан на едно място. Топката на скоростния лост е със зарче, но е много "измъчена", смятам да я заменя. По таблото не видях пукнатини, което много ме учуди. В събота пак ще го гледам и ако отново се убедя че не е напукано въобще, ще омотая цялата кола с червена прежда против уруки

Смятам да се придържам към оригиналната визия на автомобила. Качвам няколко снимки за обща представа, в събота мога да нащракам още.






Отворен съм към мнения/идеи/препоръки
