Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2107 - жужа

Теми за автомобили запазени или възстановени в автентично състояние.
Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4295
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Frysco » 01 авг 2018 09:55

Пари на вятъра-колкото има, толкова ще му вземат, дето се вика. Ама да му сложат и боядисат новия калник кадърно, могат пет човека в тая държава.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от LADA-2107 » 01 авг 2018 10:52

Повече хора могат да го направят, но просто не им се занимава, не и за "такива коли" и затова отбиват номера.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1415
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Дрон » 01 авг 2018 11:50

Прав е Фриско, не могат. Казваш си цената и ако има желаещи, читаво направени Лади съм виждал единици... като цяло :кърпени" коли
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2199
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от auto_forum » 01 авг 2018 22:06

Не виждам нищо сложно в това да ти сменят един калник камоли да се боядиса. С евтини материали нищо не става.

Потребителски аватар
vanko
Мнения: 173
Регистриран: 15 март 2008
Репутация: 13
Местоположение: София
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от vanko » 02 авг 2018 00:37

Сори, но сигурен ли си, че тези калници не са правени от предния собственик? Вярвай срещал съм Лади, които е много трудно да познаеш, че са правени. Загледах доста детайлно снимките, ръбовете ми изглеждат различно от оригиналното.
Както и да е, спасението е рязане до здраво на бомбетата и напасване на част от друг калник. Хубаво е също да махнеш пластмасово/гумените предпазители, които са долу на калника откъм пода. Почисти там хубаво, огледай положението и ако е ОК защити/консервирай и пак сложи предпазителите, ако ли не - мисли за по-драстични мерки като смяна на цял калник.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1415
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Дрон » 03 авг 2018 11:08

auto_forum написа:
01 авг 2018 22:06
Не виждам нищо сложно в това да ти сменят един калник камоли да се боядиса. С евтини материали нищо не става.
Колко лади си виждал разпробити и заварени по фабричните заварки и колко заварени на плшнки "калник върху калник" ?
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2199
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от auto_forum » 03 авг 2018 14:01

Болшинството че работи така не означава, че няма хора, които да го направят грамотно. Без значение каква кола правиш било то Лада или Бентли. Евтините ремонти обикновено са с такъв резултат. Ако някой ти каже 100 лв за смяна на калник, боядисване+материалите със сигурност няма да е кадърно направено и да издържи дълго.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4295
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Frysco » 04 авг 2018 11:46

Извади едни "добри" пари за смяна на калника, да речем хиляда лева и тръгни по майсторите с претенции.
Отначало всички ще са готови да се заемат, а когато им заговориш за разпробиване, точкови заварки, предварителна обработка, специални тел и газ, грундове и текстура на боята - ще те отсвирят. "Много си кусурлия бате, ходи някъде другаде да ти го направят."
Че има хора, има, ама са малко и заети. И да, за тях няма значение, че е Лада.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от LADA-2107 » 06 авг 2018 07:46

Така е Радо, защото докато си играе с твоята Лада, да я прави по твоя начин, ще направи броните на десет таксита по неговия начин и ще изкара повече пари с по-малко труд. В крайна сметка всички работим за пари. В магазина не продават срещу слава.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4295
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

ВАЗ 2107 - жужа

Мнение от Frysco » 06 авг 2018 14:58

Което не е проблем, ако отначало ти откажат. Проблем е като ти кажат: "остави я, ще ти я направя както я искаш, ма ще ти струва двойно-тройно лв тоя калник". И ти я оставяш, естествено и пари напред, щото нали, материали, това онова и след три месеца си я взимаш като броня на такси. Кой е кривия в случая, собственика с претенциите може би?

И в крайна сметка, все собственика крив, бояджиите прави, та затова и няма къде да го направят читаво, освен на пет места, който обаче:
-Работят само цели коли.
-Записват за след година и три месеца.
-Са само по тенекиджииската или само по бояджииската част. Тоест трябват два майстора, като и двата записват за след година и три месеца.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта