ВАЗ 2107 - TOTTI868

Теми за автомобили запазени или възстановени в автентично състояние.
TOTTI868
Мнения: 8
Регистриран: 20 юни 2020
Репутация: 1
Местоположение: Сливен
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от TOTTI868 » 20 юни 2020 17:16

Колата е закупена през ноември 1986 година - ВАЗ 2107 от дядо ми и е на около 40000 км. Всичко по Ладата е оригинално - с оригиналните гуми ,, Кама '' , оригиналните седалки, единствено има сложена тапицерия върху тях, която ако се махне отдолу ще се видят чистно новите седалки. С напредване на възрастта, дядото спря да я кара и последната и гражданска е от 2007 година. Тогава е карана нормално по пътя. От тогава е в гараж. От около две години започнах да я припалвам през няколко месеца и да я разтиквам по 5-10км. Сега реших да и сменя маслото, което не е сменяно от 2007г сигурно - мисля да сложа 15 х 40. Вие какво ще кажете?! Трябва да оправя спирачките, понеже явно от стоене в гаража нещо им има и колата не може да спира както трябва.
Прикачени файлове
viber_изображение_2020-06-20_16-50-13.jpg
viber_изображение_2020-06-20_16-50-14.jpg
viber_изображение_2020-06-20_16-50-141.jpg

Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 136
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 15
Местоположение: София

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от Мишо » 22 юни 2020 16:10

Хубава кола.
Аз карам с 15W40 и нямам никакви оплаквания, а като се има предвид, че тези автомобили са карани с М10Д, 15W40 ще й дойде супер.

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 7193
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 137
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от Денис И. » 22 юни 2020 22:14

Колеги, нека се придуржаме към идеята на тези теми, а именно да се представят автомобилите. За технически въпроси има отделен раздел!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

TOTTI868
Мнения: 8
Регистриран: 20 юни 2020
Репутация: 1
Местоположение: Сливен
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от TOTTI868 » 04 сеп 2020 16:58

Маслото е сменено. Спирачната помпа е сменена и сега колата спира, както трябва. Смених и спирачната течност..
Прикачени файлове
viber_изображение_2020-06-25_19-14-50.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-15-03.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-14-53.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-15-02.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-15-04.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-15-00.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-14-59.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-14-58.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-14-56.jpg
viber_изображение_2020-06-25_19-14-55.jpg

TOTTI868
Мнения: 8
Регистриран: 20 юни 2020
Репутация: 1
Местоположение: Сливен
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от TOTTI868 » 12 окт 2020 19:23

Искам да ви попитам, как се регулира смукача, защото като го върна докрай и оборотите падат прекалено и колата гасне, независимо че е загряла?

Потребителски аватар
Georgi Samarata
Мнения: 26
Регистриран: 12 март 2018
Репутация: 3
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: ВАЗ 2108

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от Georgi Samarata » 13 окт 2020 09:13

Това май е за техническия раздел но, мисля че по скоро трябва да си регулираш празния ход на карбуратора, вместо да се компенсира с леко дръпнат смукач.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6063
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от LADA-2107 » 19 окт 2020 16:18

Колата изглежда отлично, поздравления!

Да, не трябва да се регулира смукача, а празния ход.

TOTTI868
Мнения: 8
Регистриран: 20 юни 2020
Репутация: 1
Местоположение: Сливен
Автомобил: ВАЗ 2107

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от TOTTI868 » 22 окт 2020 19:06

нямам на идея, как да разбера?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6063
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 320
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от LADA-2107 » 25 окт 2020 10:25

Тези два винта се ползват за регулиране на празния ход.

Винт номер 2 отговаря за състава на горивната смес. Той се завива или отвива, като се търсят възможно най-високите обороти.

Винт номер 1 отговаря за количеството на горивната смес. След като вече си регулирал винт 2, ако оборотите са прекалено високи или прекалено ниски, ги донастройваш с винт 1.

Настройката на празен ход се прави при напълнонсагрял до работна температура двигател и нацяло върнат смукач. Противно на народните схващания оборотите на празен ход не трябеа да са много ниски.
Прикачени файлове
20201025_101745.jpg
20201025_101745.jpg (90.71 KиБ) Видяна 3170 пъти

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 7193
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 137
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

ВАЗ 2107 - TOTTI868

Мнение от Денис И. » 27 окт 2020 10:29

Много моля техническите въпроси да се задават в конкретният раздел!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Отговори

Върни се в “Оригинали”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост