Цялостно пребоядисване при реставрация

Поправки, възстановяне и изграждане на детайли и части.
Потребителски аватар
0gn
Мнения: 370
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 80
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 14 авг 2019 22:09

Сашо глупости не ми се слушат.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1472
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 15 авг 2019 15:47

Аз никой на сила не съм накарал. Под 5к за "кърпене" ходете на село, там майстор "запуши дупчица" по технологията "капка тон" може и за 200лв да го направи.

А ти ще си позволяваш да даваш оценки и да определяш чужди цени някой друг път!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 370
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 80
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 15 авг 2019 17:05

Като не искаш да се коментират цените, няма да ги споменаваш. Не за първи път си даваш 'тежките' коментари с които само плашиш неразбиращите и си рекламираш надутите цени. Искам да видя физиономията на човек дето е дал 5к за ремонт на Ладата, не остане доволен и му кажеш 'за толкова пари толкова'.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1472
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 15 авг 2019 17:42

За толкова пари - толкова, от мен няма да го чуеш пич. Ходи на село да ти ги обясняват. Само материалите дето се изипват по една жигула минават 1к . Па ти ако искаш я мажи с безири, феролити и горело масло.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 370
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 80
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 15 авг 2019 19:04

И колко време ти отнема да направиш една Лада?

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1472
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 15 авг 2019 19:41

Нещо отчет ли трябва да ти давам? Отивай при селския майстор и не ми губи времето!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 370
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 80
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 15 авг 2019 23:35

Правя ти сметката, че да ти дам акъл, явно работиш бавно.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1472
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 15 авг 2019 23:39

Акъл да съм ти искал? Дай да видим нещо направено от теб? Акъл ше ми дава...
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 370
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 80
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 16 авг 2019 07:28

Нямам с какво да снимам, иначе щях да ти покажа какви пържоли направих вчера. За без пари направо.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5448
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от LADA-2107 » 16 авг 2019 08:18

0gn написа:
14 авг 2019 22:09
Сашо глупости не ми се слушат.
Кой? Аз или адаша дрон?

"Брат", ти се интересуваш от спорт, постоянно те слушам да говориш за подсилване, за здрави купета. В спорта подсилваш купето да е здраво, а външния вид не е важен - боята е - колкото да има там цвят (можеш да напръскаш колата в гаража или на двора, с най-долнокачествената боя). В спорта като тръгнеш да търсиш кола за "проект" търсиш здраво купе. При реставрацията когато решиш да реставрираш "на дядо Жигулито" или някой рядък модел който не се среща всеки ден - нямаш право на избор. Вземаш и започваш да правиш - без значение колко е гнило купето.

Има разлика от кърпене до реставрация.

При реставрацията се гони максимално оригинален вид, ако може да не личи, че е пипано ще е най-добре. Набляга се и на дългосрочната антикорозионна обработка. Нещо на което в спорта не се обръща внимание, тъй като всяко състезание може да е последното за дадена кола/купе.

При кърпенето - кърпене е разтегливо понятие. Някои кърпят с нитачката, ножица за ламарина и тенекия от сирене и маже със зелен преобразувател за ръжда от железарията и оловен минимум. Друг кърпи с лист ламарина от складовете, нитачката и директно с битума маже. Трети ползва панели за дадения модел и специални грундове. Тези панели и те имат видове - руски, украински, турски, български - сещай се, че качеството варира. Едното го поставяш и заспива, с другото се започва едно наместване цял ден.

Има кърпене - за половин - една година - колкото да се продаде колата.

Кърпене - да изкара две - три - четири години, "че сега няма пари за друга кола"

В нормалните държави, както и в официалните представителства хората работят на човеко час. Никой не го интересува дали аз/ти работя/работиш за 50, 500 или 5000 лв. Никой не го интересува, че ремонта е по-скъп от самата кола. За едно и също време се прави както Лада, така и Мерцедес. Затова и на майсторите не им се занимава със стари коли. Защото собствениците се пазарят и искат нещата да стават както трябва, но без пари.

Жълтото Жигули ми излезе над 3 - 4000 лв, като се има предвид, че сам правих всичко. И това дори не може да се нарече реставрация. На Радо колата му е излязла над 10 000 лв, Момчил да каже ако иска колко му е излязла. Коли които са направени като хората.

После пак кажи, че нямам какво да кажа и да си мълча.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост