Цялостно пребоядисване при реставрация
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
Цялостно пребоядисване при реставрация
Сашо глупости не ми се слушат.
- Дрон
- Мнения: 1488
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 85
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Цялостно пребоядисване при реставрация
Аз никой на сила не съм накарал. Под 5к за "кърпене" ходете на село, там майстор "запуши дупчица" по технологията "капка тон" може и за 200лв да го направи.
А ти ще си позволяваш да даваш оценки и да определяш чужди цени някой друг път!
А ти ще си позволяваш да даваш оценки и да определяш чужди цени някой друг път!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
Цялостно пребоядисване при реставрация
Като не искаш да се коментират цените, няма да ги споменаваш. Не за първи път си даваш 'тежките' коментари с които само плашиш неразбиращите и си рекламираш надутите цени. Искам да видя физиономията на човек дето е дал 5к за ремонт на Ладата, не остане доволен и му кажеш 'за толкова пари толкова'.
- Дрон
- Мнения: 1488
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 85
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Цялостно пребоядисване при реставрация
За толкова пари - толкова, от мен няма да го чуеш пич. Ходи на село да ти ги обясняват. Само материалите дето се изипват по една жигула минават 1к . Па ти ако искаш я мажи с безири, феролити и горело масло.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
Цялостно пребоядисване при реставрация
И колко време ти отнема да направиш една Лада?
- Дрон
- Мнения: 1488
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 85
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Цялостно пребоядисване при реставрация
Нещо отчет ли трябва да ти давам? Отивай при селския майстор и не ми губи времето!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
Цялостно пребоядисване при реставрация
Правя ти сметката, че да ти дам акъл, явно работиш бавно.
- Дрон
- Мнения: 1488
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 85
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Цялостно пребоядисване при реставрация
Акъл да съм ти искал? Дай да видим нещо направено от теб? Акъл ше ми дава...
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- 0gn
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 април 2008
- Репутация: 84
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: ВАЗ 21013
Цялостно пребоядисване при реставрация
Нямам с какво да снимам, иначе щях да ти покажа какви пържоли направих вчера. За без пари направо.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6034
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 318
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Цялостно пребоядисване при реставрация
Кой? Аз или адаша дрон?
"Брат", ти се интересуваш от спорт, постоянно те слушам да говориш за подсилване, за здрави купета. В спорта подсилваш купето да е здраво, а външния вид не е важен - боята е - колкото да има там цвят (можеш да напръскаш колата в гаража или на двора, с най-долнокачествената боя). В спорта като тръгнеш да търсиш кола за "проект" търсиш здраво купе. При реставрацията когато решиш да реставрираш "на дядо Жигулито" или някой рядък модел който не се среща всеки ден - нямаш право на избор. Вземаш и започваш да правиш - без значение колко е гнило купето.
Има разлика от кърпене до реставрация.
При реставрацията се гони максимално оригинален вид, ако може да не личи, че е пипано ще е най-добре. Набляга се и на дългосрочната антикорозионна обработка. Нещо на което в спорта не се обръща внимание, тъй като всяко състезание може да е последното за дадена кола/купе.
При кърпенето - кърпене е разтегливо понятие. Някои кърпят с нитачката, ножица за ламарина и тенекия от сирене и маже със зелен преобразувател за ръжда от железарията и оловен минимум. Друг кърпи с лист ламарина от складовете, нитачката и директно с битума маже. Трети ползва панели за дадения модел и специални грундове. Тези панели и те имат видове - руски, украински, турски, български - сещай се, че качеството варира. Едното го поставяш и заспива, с другото се започва едно наместване цял ден.
Има кърпене - за половин - една година - колкото да се продаде колата.
Кърпене - да изкара две - три - четири години, "че сега няма пари за друга кола"
В нормалните държави, както и в официалните представителства хората работят на човеко час. Никой не го интересува дали аз/ти работя/работиш за 50, 500 или 5000 лв. Никой не го интересува, че ремонта е по-скъп от самата кола. За едно и също време се прави както Лада, така и Мерцедес. Затова и на майсторите не им се занимава със стари коли. Защото собствениците се пазарят и искат нещата да стават както трябва, но без пари.
Жълтото Жигули ми излезе над 3 - 4000 лв, като се има предвид, че сам правих всичко. И това дори не може да се нарече реставрация. На Радо колата му е излязла над 10 000 лв, Момчил да каже ако иска колко му е излязла. Коли които са направени като хората.
После пак кажи, че нямам какво да кажа и да си мълча.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост