Цялостно пребоядисване при реставрация

Поправки, възстановяне и изграждане на детайли и части.
Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 26 май 2019 19:25

Нищо няма да уцелиш с тониране, алкидния говнолин е за огради, от автомобил следва да бъде премахнат. Най-малкото не може да се комбинира с нищо в съвременната авторепаратура... и ладите в завода не са на алкид, а на синтетика, която не се произвежда от десетилетия щото не веган. Мислех, че поне знаеш как се правят автомобили, а споделяш мнения тип колхоз-ремонт...
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Frysco » 26 май 2019 20:35

Къде съм писал че оригинално ладата е боядисана с алкидна боя? То ако беше така, нямаше да има вече нито една с оригинална боя. Що се отнася до синтетичните бои, то по понятие и алкидната и акрилната са такива. Под синтетична се има предвид че не са с природно добити багрила. Алкидната боя е на маслени основи, заради което и съхне бавно и има къс живот, но е много евтина. Акрилната е на полимерна основа, а ладата не знам всъщност каква и е оригиналната боя, може би нитро.
За колхоз ремонта, това че знам нещо не ме задължава да споделям само него. И колхозните ремонти имат своето място в природата.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5503
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 248
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от LADA-2107 » 27 май 2019 15:37

Имат да, за кола която ще се маскира за продаване. Ако си измамник и искаш да вземеш на някой неразбиращ нещастник причките.

Ако от цялата кола само тавана е запазен не бих рискувал да оставя само него с оригинална боя. Та аз докато си играя да го пастирам/полирам, ще го изтъркам и напръскам. Ако е за някоя кола както моята петица в момента ще напръскам всичко без тавана, а него дори няма да го пипна, за полиране да не говорим. Но ако правиш ретро автомобил за паради...

Може ние да сме много консервативни или не знам какви, но ми се струва, че ти залиташ в другата крайност - евтини ремонти и маскиране на забележки.

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 374
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 81
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 27 май 2019 17:49

Това не е маскиране! Маскиране е да покриеш дупката с мрежичка и да туриш кит и други подобни. Това което Радо иска да направи е да махне ръждата до здраво, ако трябва да изкърпи и да пръсне със спрей. Единственото което няма да има е фасон. И предполагам, че иска да го направи, защото цената на пребоядисване е направо абсурдна и е трудно да се направи качествено боядисване без камера. Тоест си с вързани ръце. Тъй че пръскаш спрея върху ремонтираното, за да не избие ръждата и толкоз. Какви ретро паради какво нещо...той човека си е написал защо ще я прави така в темата си.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 28 май 2019 14:55

Цените за ремонтите вярно са абсурдни! Абсурдно ниски! Аман то искате да е като на запад, ама само заплатата, а не и харчовете. Материалите са на западни цени, инструментите са на западни цени... що трябва да е евтино?

А за освиняването със спрей си казах мнението!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 374
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 81
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 28 май 2019 18:10

Приятелю, виждам те, че здраво си държиш на мнението, но се замисли дали не ти е скъпо, защото нямаш условия, или нямаш работници, или машини, или работиш бавно, или каквото и да е. Тук се карат коли за по 1000-5000лв, я се замисли едно боядисване колко е и кой го прави! Добре че са застрахователите, че да хранят родните сервизи и да събират ГО от всеки (stupid) .

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Frysco » 29 май 2019 19:36

То въпроса ЗАЩО трябва да се прилагат тези или онези технологии трябва да се пише в отделна тема. В тая се засяга въпроса коя е ПРАВИЛНАТА технология. Ми няма ПРАВИЛНА и няма УНИВЕРСАЛНА. Има много и всяка една от тях е правилна за конкретен случай. Налага се да се боядиса евтино и точка, еми заповядай тея две кутии автоемайл и действай... и има доволни хора, значи и технологията не е грешна за тях. Грешна е примерно за мене, за Пешо и за Гошо, щото ние нашите коли не бихме ги боядисали така, ама чакай малко - това че ние не сме съгласни, значи ли че технологията е грешна изначално? Не, нали?
Има само някои общовалидни правила, за всички технологии, почти всички касаещи проблемите с корозията и най вече по структурните елементи на купето. Но иначе, всичките са правилни за конкретния казус. Ето, например - имам един чичо на почти 90 години, да е жив и здрав, човека е агроном, отглежда си разни зарзавати на село, а живее в града. Ладата му е в лош вид и ако той реши че трябва да има по-добър вид, няма да има сила която да го убеди че ТРЯБВА и е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да действа по технологиите за реставрации. И си е прав, за него. Също и обратното, реших навремето да правя реставрация и дадох на Цецо да ми я подготви и боядиса - нямаше сила която да ме убеди, че трябва да се боядиса с четката и боята за огради и радиатори. И за мене си, бях прав. Но и двете технологии имат място по света, а тук таме се припокриват.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 29 май 2019 19:40

Пак глупости, темата е за рестврация... направете тема "Как да сгласим жигулито са 2 лева" там ако искате давайте съвети като оня китаеца дете ремонтира със спагети! Може да ползвате син изолирбанд, монтажна пяна и вестници ;)
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от Дрон » 29 май 2019 19:44

0gn написа:
28 май 2019 18:10
Приятелю, виждам те, че здраво си държиш на мнението, но се замисли дали не ти е скъпо, защото нямаш условия, или нямаш работници, или машини, или работиш бавно, или каквото и да е. Тук се карат коли за по 1000-5000лв, я се замисли едно боядисване колко е и кой го прави! Добре че са застрахователите, че да хранят родните сервизи и да събират ГО от всеки (stupid) .
Цената на колата няма нищо общо с цената на ремонта, особено некви некст-нектс-финиш кликърчета като почнат да ми смятат. Като ви е скъпи, практикер, четка боя 3 в говно... ама не е реставрация, а осирация ;) Със здраве!
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
0gn
Мнения: 374
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 81
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: ВАЗ 21013

Цялостно пребоядисване при реставрация

Мнение от 0gn » 29 май 2019 19:56

Доста си си повярвал, приятелю. Жив и здрав да си (victory)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост