Резултати от националната среща на ЛКБ 2011г.

Потребителски аватар
Dragan_Trial
Мнения: 1198
Регистриран: 08 март 2008
Репутация: 3
Местоположение: София
Контакти:

Резултати от националната среща на ЛКБ 2011г.

Мнение от Dragan_Trial » 24 юли 2011 14:10

Националната среща на Лада Клуб България през 2011 година поради заетостта на традиционното място - летището край Сливен - се проведе на 14 май. Тъй като нямаше как срещата да се комбинира с официални празници, се наложи да сбием програмата в един ден.

Най-сериозните Лададжии, разбира се, се бяха подготвили от рано и бяха пристигнали в превърналият се в традиционен Лада-хотел "Стелит" в местността Карандила над Сливен още в петък 13 май. Това бяха Иван (iss-tuning) и Соня с лилавата Самара и сивата 2112, Евгени (tojaga) и Иглика с бялата Самара и разбира се местните джигити Петър (peterco), този път с Peugeot, и Кирил (lordada) с неговата 2106.

Една от ударните съботни групи беше софийската. Още към 6 часа сутринта Момчил (mg) с Варшавата, Денис (denis4o) с тазгодишният ни всеотдаен DJ със Самарата и Драган (аз - Dragan_Trial) с бяло-черната 2105 се събрахме на една бензиностанция и славно потеглихме към 7мата национална среща Лада Клуб България. При мен се возеше прясно наквасеният от абсолвентския си бал Антон (SkyNet). Все още скромната ни групичка от 3 автомобила от 3 различни епохи беше неотлъчно съпровождана от приятелката ми Таня (tutu) с кола от 4та епоха - синята ми Dacia. Просто едно пътуване през времето...

Към 9 часа софийската група се сля със старозагорската такава и вече станахме конвой от 5 Лади и една Варшава и една Dacia. Новите попълнения от Стара Загора бяха Сашо (LADA-2107) със зелената 2101 с раздувките, Тотьо с кафеничкавата 2101 и Ивайло с кафявата 2106.
Към 10:15 вече бяхме на летището в Сливен, където ни чакаше Лада-агитка. В началото малко се поизплашихме, че се събират много малко коли, но докато извадим генератора и музиката от колата на Денис и подготвим цялата организация, в крайна сметка се събрахме около 35 автомобила. Всеки автомобил получи "уникален" пореден номер както следва:
1. Денис от София - denis4o - бяла Самара 21099 - CА3225АТ
2. Драган от София - Dragan_Trial - бяла Лада 2105 - СА9967АК
3. Момчил от София - mg - Варшава 223 - СА2772НМ
4. Тотьо от Стара Загора - кафеничката 2101 - СТ3327АХ
5. Сашо от Стара Загора - LADA-2107 - зелена 2101 - СТ2024АТ
6. Ивайло Бурналов от Хасково - кафява Лада 2106 - Х7120АТ
7. Щелян от Бургас - червена Лада 2104 - А7378ВМ
8. Пламен от Пазарджик - червена 2101 - РА0952АС
9. Димитър от Бургас - borotuning - червена перла 2107 - А6422ВН
10. Антон от Балчик - ton4o - червена 2105 - ТХ4268АХ
11. Веселин от Раковски - vigosa - бяла 2101 - РВ4910АТ
12. Петър от Сливен - peterco - оранжево Peugeot - СН8632КК
13. Пламен от Аспарухово - plamil - зелена 2104 - В6280СВ
14. Йордан от Разград - dan4o-fiestata - червена 2107 с десен волан - РР3518АМ
15. Красимир Миланов от Горна Оряховица – kralski - бяла 2105 – ВТ9669АМ
16. Кирил Кирилов от Сливен – lordadaжълта 2106 - СН8659АН
17. Георги Табаков – pilotaчервено-черна Самара 2108 - СМ4666МС
18. Диян Динев от Ямбол – ferari123червена 2107 - У6863ВВ
19. Тихомир Добрев – tihomirdobrev - червена 2107 - СН2338НН
20. Антон Господинов от Сливен – А.Dianowчерна Самара 2108 - СН5688СН
21. Тодор Георгиев от Сливен – TodorWRC - червена 2107 - СН9071СС
22. Мартин Григоров от София – Marto_Gжълта 2107 - СА1709АК
23. Мариан Петров Иванов – marma_lada - бяла 21061 - С1312ВА
24. Димитър Луканов - Кумчо вълчо - бяла Лада 2101 - ВТ0060АР
25. Ивайло Христов – зелена 2101 - ОВ6664АМ
26. Станимир Гочев от Троян – stambiбяла 2103 - OВ3167АС
27. Николай Стоянов от Троян – NIKE_BOY - зелена 2106 - ОВ2137АН
28. Христо Бурмов от Сунгурларе – burmov - червена турбо 2106 - А5292ВН
29. Евгени от София – tojaga - бяла Самара – СА6192АН
30. Иван от Елена – iss-tuning - сива 2112 – ВТ3334
31. Тодор Стоянов от Бургас – kombainerabs - червена 2104 – A2543KС
32. Стефан Желев – бяла 2105 - А6994ВХ
33. Веселин Василев – СН8552СА
34. Димитър Колев – СН5480АН
35. Пламен Добрев – червена 2106 - СН6319НН
Програмата започна със статичните конкурси.
Традиционно първо се проведе ретро-конкурса. Тази година нямаше толкова автентични автомобили, затова победителите се определяха на принципа - кой автомобил има най-малко промени спрямо заводския вид, като се оценяваше както екстериора, така и интериора на автомобилите, включително наличието на оригиналния комплект инструменти.
Победителите в ретро-конкурса бяха:
Първо място - Мариан с неговата 21061 с 75 точки
Второ място - Тотьо с 21011 с 74 точки
Трето място - Пламен с 2104 с 74 точки
Изображение
Победителят получи медал, грамота за най-ретро автомобил на събора на Лада Клуб България 2011, връзка за ключове и химикалка - предоставени от Burn Out Tuning Shop. Заелите втори и трето място получиха обещание за грамота, което се надявам в най-скоро време да изпълня.
Другите участници в конкурса бяха: Мартин Григоров Marto_G (67 точки), Станимир Гочев stambi (62 точки), Ивайло Бурналов (53 точки) и Красимир Миланов kralski (51 точки).

След кратка обърквация в организацията поради дефект в генератора, останахме без музика и микрофон. Слава богу за около половин час успяхме да се сдобием с друг генератор и всичко отново тръгна по мед и грес.
Следващия конкурс беше за най-оригинален тунинг външен вид на Лада. Тук вече имаше много кандидати и изборът беше труден. Всеки кандидат имаше възможността да разкаже по нещо интересно за автомобилът си на публиката. Все пак нещата се наредиха подобаващо.
Победителите в тунинг-конкурса бяха:
Първо място - Димитър Богданов с блестящата 2107 с 96 точки
Второ място - Христо Бурмов с дебелашката 2106 с 90 точки
Трето място - Георги Табаков с изчистената Самара с 89 точки
Изображение
Победителят получи медал, грамота за най-добре тунингован автомобил на събора на Лада Клуб България 2011 и тениска от Burn Out Tuning Shop. Другите участници бяха почти всички присъстващи Лади, защото всеки се беше постарал колата му да изглежда достойно модифицирана.

Само два бяха статичните конкурси тази година. След това се заехме с подреждането на трасето за познаване на габаритите на автомобила. Както винаги, най-атрактивният участник в това състезание беше Момчил с неговата Варшава, но в крайна сметка най-бързи и с най-малко наказателни точки бяха победителите в състезанието за познаване на габаритите на автомобила:
Първо място - Веселин Говедаров с 2101 и време за преминаване на трасето 58 секунди без нито една наказателна точка
Второ място - Ники от Троян с 2106 и време за преминаване на трасето 1 минута и 7 секунди без нито една наказателна точка
Трето място - Ивайло Бурналов с 2106 и време за преминаване на трасето 1 минута и 8 секунди с една наказателна точка
Изображение
В това състезание достойно се бориха още 11 участника. Заслужаващо да се спомене време даде Мартин Marto_G - 1 минута и 5 секунди, но той допусна 2 наказателни точки, което го запрати назад в класирането. Моето време например беше 1 минута и 28 секунди, което е само с две секунди по-бързо от това на Момчил с Варшавата - резил! :)

Последва пренареждане на трасето, за да може да се проведе състезанието за майсторско управление на автомобила. Както винаги - имаше две категории по степен на сложност.

Победителите в състезанието за майсторско управление на автомобила за начинаещи бяха:
Първо място - Ники от Троян с 2106 с време за преминаване на трасето от точно 20 секунди без нито една наказателна точка
Второ място - Драган (аз) с 2105 с време за преминаване на трасето от 22,1 секунди без нито една наказателна точка
Трето място - Сашо от Стара Загора с 2101 с време за преминаване на трасето от точно 23 секунди без нито една наказателна точка
Изображение
Победителят получи купа и грамота за най-добре управляващ автомобила си лададжия на събора на Лада Клуб България 2011. За второ и трето място имаше лъскави медали. Хубаво време (27 секунди без наказателни точки) даде Тодор Стоянов kombainerabs с комбито си. Още по-хубаво време (23 секунди, но с една наказателна точка) даде Антон от Балчик ton4o. Точно в това състезание ще изтропа в моя мотор, което в последствие се оказа, че са основните и биелните лагери на коляновия вал, които са толкова надрани, че не излизат на никои ремонтен размер - радвам се, че Ладата ми умря в битка, а не паркирана пред нас. :)

Последва пренареждане на трасето, което в конфигурацията си за напреднали майстори на управлението беше с много сгъстени конуси и трудно запомнящ се маршрут. След дълго борене срещу конусите, накрая хронометъра нареди участниците така:
Победителите в състезанието за майсторско управление на автомобила за напреднали бяха:
Първо място - Веселин Говедаров с 2101 и време за преминаване през трасето от 1 минута и 37 секунди без нито една наказателна точка
Второ място - Ники от Троян с 2106 и време за преминаване през трасето от 1 минута и 40 секунди и една наказателна точка
Трето място - Ивайло Бурналов с 2106 и време за преминаване през трасето от 1 минута и 54 секунди и една наказателна точка
Изображение
Победителят получи купа, грамота за майстор на управлението на събора на Лада Клуб България 2011 и шапка от Burn Out Tuning Shop. За второ и трето място имаше отново медали. Интересно да се спомене тук е, че най-доброто време за преминава на трасето беше дадено от Ники NIKE_BOY с неговата зелена 2106 - една минута и 30 секунди, но благодарение на един бутнат конус, към времето му бяха добавено 10 секунди, което го изпрати на второ място. Третото време на Ивайло също реално беше 1 минута и 44 секунди, но отново бутнатият конус го дръпна с 10 секунди назад. Единственото друго време, което беше под 2 минути беше това на Ивайло Христов със зелената 2101 от Троян - 1 минута и 45 секунди с една наказателна точка. Другите ще трябва да се постараят повече следващия път, за да влезнат в статистиката.

С това състезание приключи показването на уменията на шофьорите и прехвърлихме фокуса върху мощността на самите автомобили. Наредихме два успоредни 400 метрови коридора от конуси и започнахме със състезанието по драг. Тук имаше разделение на три категории, малки ладови мотори (с малкия колянов вал 66мм), големи ладови мотори (с големия колянов вал 80мм) и неладови и турбо-двигатели. Цифрите сами говорят за себе си:

Победителите в категория "некатегоризирани" в драг-състезанието бяха:
Първо място - Стефан Желев с неговата бяла Турбо-Лада, която въпреки проблемите с настройката на двигателя даде време от 18,49 секунди.
Второ място - Мартин Григоров Marto_G с жълтата 2107 с оригинален инжекцион, която даде време от 18,50 секунди.
Трето място - Димитър Богданов с фиатов двигател с време 18,57 секунди.
Изображение
Победителите в тази категория получиха само овации от публиката. За съжаление Стефан вече си беше тръгнал и се наложи Шарки (white_shark) да се поклони на почетната стълбичка.

Победителите в категория "1200-1300ccm" в драг-състезанието бяха:
Първо място - Щелян Тодоров с червеното комби и време 18,91 секунди
Второ място - Антон Стоянов ton4o с червената 2105 и време 20,67 секунди
Трето място - Диян Динев ferari123 с червената 2107 и време 22,39 секунди
Изображение
Победителят получи медал и шапка от Burn Out Tuning Shop. За второ и трето място бяха получени бурни овации от многобройната публика.

Победителите в категория "1500-1700ccm" в драг-състезанието бяха:
Първо място - Красимир Миланов от Горна Оряховица kralski с адски бързата бяла 2105 и време 16,04 секунди
Второ място - Евгени от София tojaga и не много по-бавната бяла Самара с време 16,53 секунди
Трето място - Веселин Говедаров от Раковски vigosa с неговата 2101 и време 18,17 секунди
Изображение
Победителят отнесе купа, грамота за най-бърз автомобил на събора на Лада Клуб България 2011 и 4 литра двигателно масло - честито.

С това приключи официалната програма на събора. Лека-полека хората и колите се разотидоха от летището на град Сливен. Имаше една ударна диагностична група, която се опита да разбере какво точно се случи с моят счупен двигател, но в крайна сметка решихме, че най-доброто решение е да задърпаме колата ми до града, където на пренощува, а на следващия ден да я закараме към Елена при Иван за разглобяване и окончателна присъда.
Вечерта обаче се събрахме една сериозна Лада-агитка в ресторанта на хотел Стелит, където на дълго и на широко в приятна компания обсъдихме как е минал събора, а и не само...
На следващата сутрин всеки се разотиде по родните места, изпълнен с идеи за събора на Лада Клуб България през 2012 година!

П.П.: Ако нещо съм объркал - пишете, за да го поправя.

Заключена

Върни се в “Събор 2011 - Сливен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта