Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Аномалия при зареждане на акумулатора.

Всичко, което е общо за различните модели Лада
Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1379
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Re: Аномалия при зареждане на акумулатора.

Мнение от plamil » 11 май 2014 01:47

От подписа ти виждам че си "Инструктор за обучение на водачи на МПС."
Е, в курсовете някаква теория не преподавате ли на курсистите?
Там бе трябвало да им обърнете внимание на ел.инсталацията. И по точно минималния капацитет на акумулатора.
Поне по мое време, когато аз карах курсовете беше така.
За нашия климатичен пояс за напълно изправен и добре регулиран двигател на Лада Класика е напълно достатъчен 25 Ач акумулатор за да запали.
Питаш ли се тогава защо се слагат 45, 55, 62 че дори и 75 Ач акумулатори?

sataN
Мнения: 344
Регистриран: 05 април 2009
Репутация: 8

Re: Аномалия при зареждане на акумулатора.

Мнение от sataN » 11 май 2014 09:41

Напрежението е само един от показателите дали акумулатора се зарежда или не.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Аномалия при зареждане на акумулатора.

Мнение от BaiLamarin » 11 май 2014 11:18

Някои хора не искат да разберат, че химическата батерия живее най- дълго като е заредена... А голям акумулатор и слаб алтернатор, особено на градско изкл. това. В колите се използват стартерни, а не тягови батерии... Пак зацикляме в празнодумство... :cheers:
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
Tas4o
Мнения: 21
Регистриран: 04 юни 2009
Репутация: 1
Местоположение: Варна

Re: Аномалия при зареждане на акумулатора.

Мнение от Tas4o » 11 май 2014 11:47

Аз си го обяснявам така: Ако акумулатора е с по-голям капацитет, се предполага, че има по-голям стартов ток. Ако колата се кара често и за дълго, то това не е проблем, защото изразходения ток за стартиране на двигателя е един и същ, и за малкия акумулатор. Но когато колата не се кара дълго време, акумулатора бавно се изтощава, заради консумацията в покой. Допълнително изтощаване има и от самото стартиране на двигателя. Ако акумулатора е с голям капацитет, то на генератора ще отнеме доста повече време да зареди до пълния капацитет акумулатора, докато малкия акумулатор ще е зареден до пълен капацитет за много по-кратко време. Големия акумулатор, ще има по-дълго време достатъчен стартов ток, но, ако се кара на къси разстояния в даден момент, този акумулатор, ще се предаде.
Това е моето разсъждение, не искам да натоварвам никой с моето мнение. Нямам намерение да сменям акумулатора, колата си пали, върви, зарежда си... макар и веднъж месечно за по километър 2. :( :cheers:

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост