Страница 1 от 1

Правилен монтаж на фарове за мъгла (халогенни фарове)

Публикувано: 03 юли 2014 22:53
от Лада-2104
Доста добър начин за монтирането на халогенни фарове. Чрез планка а не с дупчене на бронята.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Правилен монтаж на фарове за мъгла (халогенни фарове)

Публикувано: 07 юли 2014 17:42
от Viper
аз карам с 4 халогена и предпочетох да дупча бронята, по лесно е за реглаж и монтаж

Правилен монтаж на фарове за мъгла (халогенни фарове)

Публикувано: 13 яну 2015 15:36
от LADA-2107
И ако ми кажеш, че 6 по 50 Вата ги храниш с ЛАДОВ генератор и зарежда с 14 В на празен ход, направо ще те призная.

Правилен монтаж на фарове за мъгла (халогенни фарове)

Публикувано: 02 окт 2015 00:40
от Живков
Имам забележка към този начин за монтаж на допълнителни фарове. При употреба на ламаринки/планки, когато автомобила се движи - допълнителните фарове подскачат. Проблема е, че подскача и светлинния сноп пред колата. Проблем е и това, че ламаринките се уморяват не след дълго и започва честа загуба на регулировката на фаровете. И друго явление се получава. До 80-100 км/ч., фара свети, както си го нагласил. Наред с това, че потреперва светлината пред колата. Да, ама като я засилиш тази Лада със 130-140 км/ч., фаровете започват да светят много по-нависоко. Вариянта с такива тънки ламарини става, ако в ъглите имат диагонални спънчици. Иначе, трябва си дебела ламарина. Поне 3 мм. . От която да се направят планки за закрепване на такива допълнителни фарове. Допълнителен фар на Лада е причудлива екстра. Най-има смисъл, когато са жълти. И се комбинират със светлината от фабричните фарове. Така или иначе, забранено е да се ползват без да са включени фабричните фарове. И за друга опасност се сещам- една преспа сняг и фаровете могат да счупят оригиналната, никелирана решетка.

Сашко, 6 броя 12 Волтови лампи с мощност 50 Вата, правят 300 Вата. Тези 300 Вата, разделени на 12 Волта са равни на 25 Ампера. Дали ще ги вземе от алтернатор, от акумулатор или и от двете заедно, за лампата е все едно. Да, могат да се захранят, дори и да се зарежда акумулатор с оригиналния алтернатор. С условието, че не се използва вентилатор на парно отопление и чистачките едновременно. И трябват об/мин. на котвата. Поне 4-5000 об/мин. . Това са ти ~ 2000-2500 об/мин. на колянов вал. Не представлява проблем. Пък, когато колата се движи, отоплението може да функционира перфектно и без вентилатор. Това за пример, де. Решението е много лесно и достъпно - 80,90 или 120А алтернатор. Тъкмо ще се премахне и клиновидния ремък. Понеже, често и той е причината за недозареждане на батерията. Много масло го намаслява понякога и когато се натовари генератора, започва да буксува в шайбите. Проблем има и друг в този случай- не се чува буксуването. Намаслен ремък е за бракуване. Често с него и ремъчните шайби. Понеже и новия ремък се случва да ,,потъне" в канала на шайбата. Която е изядена от събиращия пясъци, прахове и други абразиви омаслен ремък. В продължение на години.