Свързване на волтметър
-
- Мнения: 2521
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 32
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 2110
Свързване на волтметър
Продават се резистори предпазители които се слагат още по лесно, запояваш в края при акумулатора възможно най близо и с термосвиваем шлаух изолираш. Изглеждат като нормални резистори 0.125W, 0.25W. И най важното няма връзката да е толкова податлива на корозия както с дъжач предпазители, което ще е направо трагично с такава малка консумация. Такъв резистор между 1-10 ома едва ли ще окаже влияние.
- Дрон
- Мнения: 1486
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 80
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Свързване на волтметър
Аз си бях сложил (и пак ще си сложа) волтметър от 5-ца. Захранване взех някъде зад + на контакт. Осветлението се връзва към останалите уреди, масата от където ти е кеф.
+ може да вземеш направо от бушоните (при1/2/3/6) са близко и само се мери къде се появява + след контакт.
+ може да вземеш направо от бушоните (при1/2/3/6) са близко и само се мери къде се появява + след контакт.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5536
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 249
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Свързване на волтметър
И аз съм "за" това да се вземе "+" от контактния ключ, бушоните или направо някъде от уредите на таблото. Така ще мериш какво напрежение реално идва в купето. Какво ме интересува, че при акумулатора са 14 Волта, ако след преминаване през няколко връзки и букси, под таблото достигат само 13В.
- Дрон
- Мнения: 1486
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 80
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
Свързване на волтметър
Ами не толкова от това. Реално трябва да мери напоежението алтернатор-акумулатор, но там е без предпазители и е опасно. Идеята зад + на контакт (при мен от бушона за останалите уреди) - почва да работи заедно с другите уреди, изглежда готино. Второ макар и малка волтметъра има консумация, при студено време, ако колата не се кара 3-4 дни, може да съсипе батерийката. Даже си играх да го меря - волтметър с ЦД (без панел) около 0.05ампера (което е ОК) ако колата се кара редовно или не е много студено. Реално толкова консумира една аларма в стендбай режим.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост