Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Варианти, проблеми, самодиагностика, ремонт и обслужване
Потребителски аватар
Iyrukov
Мнения: 30
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 0
Контакти:

Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от Iyrukov » 24 окт 2010 12:30

Здравейте колеги, чудя се как ще е по-добре за 2101, газта да минава през щуцери в карба, с долна плочка, или с горна при филтъра с каквато съм в момента.

Аз си мисля че с дупчен карб е най-добре, но на 2-ро място кое е за предпочитане горна или долна плочка? Гоня икономия !

GoriLLaz
Мнения: 257
Регистриран: 15 април 2008
Репутация: 0
Контакти:

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от GoriLLaz » 24 окт 2010 12:34

Долна плочка, недей да дупчиш разваляш карба.Икономия от плочката за газ няма как да искаш :)

venciii
Мнения: 466
Регистриран: 17 януари 2009
Репутация: 0

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от venciii » 24 окт 2010 12:40

За икономия горна,но ако караш и на бензин долна,а най-добре е дупчене

Потребителски аватар
лада 2104
Мнения: 459
Регистриран: 11 ноември 2009
Репутация: 0

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от лада 2104 » 24 окт 2010 13:00

Аз съм с дупчен и градско си смуче 13/100, даже сега като започва захлаждането отива на 14.

Потребителски аватар
Iyrukov
Мнения: 30
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 0
Контакти:

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от Iyrukov » 24 окт 2010 13:12

На мен до преди 2 дни ми харчеше 20/100 градско, онзи ден ходих на реглаж, пича вкара една сонда в аспуха, врътна тройника и каза че така най добре изгаря сместа - сега е в процес на засичане.

Наскоро се сдобих и с долна плочка, та си мисля, че ако нещо не станат нещата след реглажа, дали да я слагам или направо да дупча карба. (stupid)

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от BaiLamarin » 24 окт 2010 14:55

Все си мислех, че всичко съм видял, но тея дни толкова некадърно продупчен Солекс на Самара видях, че се хванах за главата. Дупченето е най- добро, но си има начин, за да смесва добре и да не пречи на бензин. Горна плочка- да, долна не- просто не съвпадат с оригиналната като дебелина и карба иска пренастройка, за да е адекватен на бензин. Като гледам на какво приличат форумните карбуратори това е утопия... :D
п.п. Моя е пробит. Горна, за да не ти стига газта нещо не е като хората- или малък дебит на отворите или ти гълта въздух. Именно за това пробития е най- надежден. Иначе моното пердаши с горна като бясно. Но там по- няма от къде да гълта въздух, поне при мен.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

venciii
Мнения: 466
Регистриран: 17 януари 2009
Репутация: 0

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от venciii » 24 окт 2010 15:17

BaiLamarin Това че долните плочки не отговарят има пък втора употреба!Горна плочка какво я хвалиш, като с нея на бензин не стига въздуха на колата и глъхне във високите и тогава трябва пак преправяне на системата.

Потребителски аватар
StrEagle
Мнения: 486
Регистриран: 02 юни 2008
Репутация: 0

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от StrEagle » 25 окт 2010 15:24

Аз съм с дупчен, нямам оплаквания, върви като за световно и на газ и на бензин. Разхода на газ ми е 10-12/100 градско с яко зор (4000об) два пъти в седмицата, карам по 10-на км на ден.

Потребителски аватар
Venci_2105
Мнения: 451
Регистриран: 14 януари 2010
Репутация: -1

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от Venci_2105 » 25 окт 2010 19:06

StrEagle написа: Разхода на газ ми е 10-12/100 градско
Позамислям се (stupid)

Потребителски аватар
IvO
Мнения: 1762
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 3
Местоположение: Русе

Re: Дупчен карб, долна или горна плочка за газ ?

Мнение от IvO » 25 окт 2010 20:46

Горна плочка - смесено каране 10/100 - 1.5 мотор - 5 скорости - 4.1 диф. Не се кара по-вече от 120 по ладов километраж.
С долна беше старата Лада и беше ламя. Жокера спореше, че с долна гори по-малко нека той да каже.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост